Vai al contenuto

Primi esperimenti seri con Photoshop


Giada

Messaggi raccomandati

Finalmente go comincià a usar Photoshop in maniera un pochettin più seria e soprattutto applicada alle mie foto. Me go limità a ritagliar le foto, regolar luminosità-contrasto-colori etc, e voleria saver un due opinioni da parte vostra!

Go comincià con foto fatte un paio de anni fa in Francia quando me interessavo poco alla fotografia, scattavo e basta!

Questo xe el Barrage Vauban a Strasburgo prima della cura... foto storta, opaca, banale!

019barragevaubanll7.jpg

E questo xe dopo la cura: un altro taio che valorizzi de più la barca, foto indrizzada, colori più vivaci. Go cercà anche de accentuar el contrasto tra el cielo nuvoloso e el ponte che iera al sol... spero de esserghe rivada :-)

019barragenuovaoj7.jpg

Altro esperimento: un'attrazion de Disneyland Paris al tramonto. Prima iera un riflesso e iera tutto un poco "opaco" per i riflessi della luce, dopo go cercà de render tutto più nitido:

dlp20051fg2.jpg

580orbitron2mz3.jpg

Adesso stago fazendo altri esperimenti... e comincio a giogarme con le curve et similia!

Aspetto i vostri commenti per capir se stago veramente imparando qualcossa :-)

Link al commento
Condividi su altri siti

la prima, devo dir che xe veramente un bel lavor, no eccesivo ma niente mal.

Per quanto riguarda la seconda, xe l'ocasion più dificile, sti controluce spinti.

Purtropo aumentando el contrasto te ga acentuado de più i raggi del sol, e questo no va ben. Ghe xe ancora un alon sul lato destro del lampion..

Link al commento
Condividi su altri siti

la prima 'ritocada' me piasi anche a mi per el taio che te ghe ga da, forsi gavesi fato colori legermente piu caldi e saturi ma xe question de gusti :D

La seconda me par un bon lavor con ps anche se el sogeto me par 'incasina', forsi isolando de + i particolari podeva eser mejo :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Grazie dei commenti!

In effetti del secondo alon sulla seconda foto me son appena accorta anche mi!

Adesso stago andando avanti con le prove, solo che go sempre paura de esagerar in saturazion, perchè mi go la fissa dei colori vivaci ma bisogna no farse ciapar la man :-) In più el mio monitor gavessi da tempo bisogno de una bella calibrada e questo aumenta la mia insicurezza :-)

Ve posterò qualche altro esperimento!

Link al commento
Condividi su altri siti

Grazie dei commenti!

In effetti del secondo alon sulla seconda foto me son appena accorta anche mi!

Adesso stago andando avanti con le prove, solo che go sempre paura de esagerar in saturazion, perchè mi go la fissa dei colori vivaci ma bisogna no farse ciapar la man :-) In più el mio monitor gavessi da tempo bisogno de una bella calibrada e questo aumenta la mia insicurezza :-)

Ve posterò qualche altro esperimento!

+ o - me associo anche mi a quel detto da arlon e av.

per la calibrazion se te interessa mi go ciolto un colorimetro huey pro e me trovo ben, funziona sia sui crt che lcd. e quel che xe + importante xe che lavora ben e costa poco rispetto a quei professional http://www.pantone.com/pages/products/prod...id=550&ca=2 el prezzo de attorno ai 100€ se podesi farghe un pensierin.

ciao ciao

Link al commento
Condividi su altri siti

come inizio no me par niente mal dai...anche se mi son anche sui tui livei quindi no poso dir cose profesional! :D ...l'unica cosa che imho me vien de dir xè sula prima foto che te ga modificado...

secondo mi no xè valorizada de + la barca...almeno mi nel'originale l'ocio me casca sula foto in generale,nela version dopo ps l'ocio me casca de + sula sinistra verso el "castel/casa/ciesa?"...forse dovudo al'ombra del'albero esatamente de soto a quel punto...logicamente pol eser che sia i miei oci che pica a sinistra eh :D . cmq bel lavor

Link al commento
Condividi su altri siti

Ve devo dir, premetto che no son pratica de photoshop, quindi comento i risultati, no la tecnica: la prima , de partenza, no iera el ideal, ma la version nova no me entusiasma:

1- a mi me manca l'acqua davanti, che ghe dava profondità ala foto

2 sciarindo la foto, el ciel xe cambiado, e a mi quei nuvoli che iera nela prima version no me dispiaseva per gnente, iera più drammatico: saria roba de livelli, imagino sciarir el ponte ma no el ciel.

Sula seconda no go comenti de far, me par cocole tute do e no vedo differenze abissali.

Link al commento
Condividi su altri siti

mi son ligado alle proporzioni 2:3 :D però la prima foto me piasi.. ma manca un poco de forza nei colori..

la seconda come lavoro de ps me piasi.. ben fato, ma come foto in se no me disi granché xke el sol pastrocia tropo

forsi le foto manca un poco de sharpness essendo a sta dimension..

Link al commento
Condividi su altri siti

Nella seconda version go cerca de ricrear el ciel che iera in realtà, ossia un poco più contrastado de quel che iera venu nella prima foto, visto che iera un pochi de nuvoli e un poco de sol. Nel fotoritocco cerco in genere de no stravolger la foto nei colori etc ma de ricrear quella che iera la situazion in realtà, visto che per le scarse conoscenze no go podudo far le regolazioni giuste al momento dello scatto.

Link al commento
Condividi su altri siti

Adesso son alle prese con questa: voi come pensè che se podessi intervenir? Questa xe la version originale, mi gavevo prova a pastrociarghe un attimo ma no iero mai convinta perchè o la iera troppo scura, o troppo ciara, o troppo piatta... e quindi go lassa perder.

Suggerimenti?

P.S.: quelle sulla destra della foto xe montagne che spunta dalle nuvole... saria bel evidenziarle in qualche maniera! Ma mi no go riva a farlo senza brusar la foto :-(

involowq0.jpg

Modificato da Giada
Link al commento
Condividi su altri siti

alora, dando per perse le montagne (veramente tropo lontane e confuse coi nuvoli), go pensado de far una atmosfera "surreale".

xe 3 livei.

1(dal basso): contrasto, selective colour > white > diminuido el nero, livei

2: Radial blur (zoom), strica bianca sul orizonte.

3: tipo de livel: luminosity. Sharpen e blur locali, ancora un poco de contrasto, blu del mar.

No sarà iperrealistico, ma me fazo ciapar la man facile :D

involowq0copytl0.jpg

Link al commento
Condividi su altri siti

Bella bella! Però un poco me dispiasi che se perdi i colori caldi (iera l'alba sulle Alpi, un spettacolo!). In effetti i monti iera irrecuperabili (col senno de adesso faria tutta un'altra foto, ma iera anche le Lexotan contro la paura de volar che me obnubilava el zervel :p ).

Aspettando le elaborazioni dei altri, ve posto un altro esperimento de oggi che me ga lassà molto soddisfatta: el Louvre al tramonto.

Ecco el "prima":

362louvreepiramidehp5.jpg

E el "dopo" (la cornice poderia anche cavarghela, ma anche cussì no me dispiasi):

louvre2005se9.jpg

Commenti? Suggerimenti? (son decisamente in piena :baba: )

Link al commento
Condividi su altri siti

come gavemo scritto poco fa in sto topic http://www.elsitodesandro.it/invboard/inde...=6658&st=15

iniziemo o se pol veder de iniziar a far esperimenti ed elaborazioni da file comuni distribuidi da ognidun de noi. ti me par te ga anche una d80, quindi disemo che partindo dai nef se pol veder ognidun elaborando a modo suo.

bel el file finale pecado che xe un bic storto (pica a destra).

Personalmente gavesi in quadrado un poco + in basso per non tajarghe le gambe ai fenomeni de turisti. xe bruto sempre gaverli in mezzo alle foto ma co non te pol far a meno te toca meterli in modo creativo, tajarli a metà non xe sicuramente una bela roba :)

ciao ciao

Link al commento
Condividi su altri siti

Purtroppo adesso la D80 no la uso quasi mai perchè la suocera giustamente se la ga riciolta indrio :p Me devo accontentar quindi della compattina Casio (con cui xe stada scattada questa foto). L'inquadratura xe quella che xe perchè all'epoca no me interessavo quasi per niente de fotografia e no me gavevo ancora messo a studiar da autodidatta :-)

Link al commento
Condividi su altri siti

argh, la cornise! :D

cmq el louvre ghe guadagna sicuramente in dettaglio.. ma forsi saria de far più corezioni del color..!

(e el mato a sx che fa foto rompi, ma bon :D)

In realtà go cerca proprio de ricrear el color che iera al tramonto, quindi moooolto rossastro (che vira un poco sul giallo visto el color della facciata del Louvre). O ti te disi de far addirittura ancora più caldo?

Cmq, visto che el mato che fotografa ne stava sui bisi a tutti, lo go cava via :D:D

louvre2005iu0.jpg

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×