Vai al contenuto

Corso Photoshop - Dal RAW al JPG


dolby

Messaggi raccomandati

  • Risposte 58
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Eco qua le mie 2 versioni de sto secondo raw:

..

aspetto vostri commenti.

ciao ciao

me piasi sai de piu la seconda sia per el taglio (forsi gavesi croppado cmq la parte alta) sia per come te ga reso el bn....

nella prima no trovo una roba che caturi de + l'atenzion...

mi go prova a far questo:

el workflow xe simile a quel de l'altra volta.. bilanciamento bianco e regolazoin curve su imagine desaturade con camera raw ...e dopo con ps go fato el crop quadrato, go aumenta contrasto e saturazion dei gialli/rossi e go usa un filtro gaussian blur su un novo livel e dopo go regola el livel de fusion tra i due a circa el 70%...

boh no so... diseme voi :D

sdscorsopsimg02copycj2.jpg

dimenticavo... go aumenta la vignetatura :D

Modificato da tuxav
Link al commento
Condividi su altri siti

i tagli che ghe gavè dado no me ispira granchè, scuseme :D

la prima de dolby tropo incasinada, la seconda ok xe uguale la mia :D e quela de av, quadrata perdi dinamicità (come xe ovio che sia..)

mentre l'effetto de av xe sai bel, ma appunto perdi sai dettagli vedo.. faria come arlon.. su uno, due o adiritura più livei.. gavevo za spiegado in altre discussioni el metodo orton.. che ssecondo mi merita molto su sta foto.. l'unico problema xe che el link al tutorial no funzia sai ben uff :(

in pratica se sovrapponi più livei cambiando anche i metodi de fusion oltre che darghe de gaussian a certi.. ma no me ricordo sai ben :D fazo a ocio mi

Link al commento
Condividi su altri siti

premessa: son cista con photoshop e con i raw go "lavorà" solo un per de volte :p

la foto de base xè un po' spenta e no se capisi ben qual che xè el soggetto... IMHo, xè da sceglier cosa metter in rilievo .

Per prima roba, go sistemà el bilanciamento del bianco in camera raw. Poi go croppado l'immagine, me sembrava inutile la parte superiore delc iel, quindi go concentrà l'attenzion sulla parte del campo...

A sto punto, go aumentà el contrasto e diminuido el brightness (no me vien come se disi in italian :p). Go regolà un po' le luci e le ombre, tocado pochissimo i colori (go leggermente saturado... volevo dar l'idea della mancanza de acqua e del calor), usado smart blur (anche qua, un po' a ocio, ma pochi cambiamenti) e smart sharpen.

sdscorsopsimg02primaprotz5.jpg

commenti?

PS la foto no se presta a grandi "sconvolgimenti", IMHO :p

@Dolby: no me dispiasi l'idea del bianco e nero, ma quella version no cropada no xè sai significativa... cioè... no individuo ben el soggetto.

@av: sul mio monitor la tua foto appari troppo morbida (presente l'esperimento sul mio ritratto che te ga postà qualche mese fa? :p ), se vedi l'alon intorno al fil (no so perchè, solo là) e concordo con Piero sul "quadrato" (ma xè un formato che no me piasi sai in generale :p)

spetemo le altre :D

Link al commento
Condividi su altri siti

la foto de Tinuviel me par poco contrastada e con colori strani che no xe ne colori ne monocromatico.... no so, mi provasi a eser piu drastico verso una dele due soluzioni, tanto la foto la ga fata trert e no xe che se posi pretender chisa cosa :D :D :D :D

@trert: la go fata quadrata voluda... volevo dar zero dinamicita, una roba statica e soft con colori che inizialmente me gavesi piaso piu sul pastello e dopo inveze go satura e contrasta esagreatamente e me ga piaso....

altri che se zonta al zogo? :D

Link al commento
Condividi su altri siti

ecome qua,go visto ieri sta nova esercitazion e deso go pena finido de far el mio tentativo.

me go zogado un poco in cameraraw con le robe che gavè scrito voi,onestamente un poco a caso son anda fin che go trova qualcosa che me piaseva,poi son passado in ps,go zoga sui livei de ogni singolo color e dopo go prova el color match (o roba simile :p ), questo xè quel che go tirà fora. disemo che forse ga perso un poco el sfondo,però el primo pian del'erba con el fil spinado no me dispiasi che sia + in risalto.

2733377760101716288S600x600Q85.jpg

Link al commento
Condividi su altri siti

@av: bei i colori dell'immagine ma come te go za dito el blur nn me piasi.

@tinuviel: i colori li vedo un poco smorti della foto. tutto sommato piatta saria sta de zogarse un poco de + con livei,curve e contrasto per tirar fora qualcosa de migliore. magari toccando anche la saturazion o el vibrance.

@dido76: un'interpretazion personale de tutto. a mi nn me piasi perchè i colori ze abb freddi però disemo che pol starghe.

aspettemo ancora un paio de giorni, se nissun posta altro andemo con la 3° foto che xe anche un mio scatto.

ciao ciao

Link al commento
Condividi su altri siti

3° IMMAGINE

Version francobollo per dar idea de cosa stemo parlando:

SDS_Corso_PS_img_03.jpg

Sta immagine la go scattada mi sul ponte de brookling co iero fora a ny sto estate.

el link per scarigar el pupolo xe sempre quel del 1° messaggio, per chi nn ga le pass me mandi un pm:

http://www.d0lby.eu/listing/SDS

anche sta volta vojo veder cosa che vien fora solo che mi nn posterò el mio risultato fin l'ultimo per veder cosa che voi rivè tirar fora.

SORPRENDEME!!!

buone foto!

Link al commento
Condividi su altri siti

@dolby: saria cocolo se te rivasi meter anche la version JPG per chi no riva verzer i raw.. (se te rivi anche el jpg dela foto de trert saria oro :D)

e allora che corso saria da raw a jpg? el bel de sta roba xe anche de stimolar la fantasia e veder le nostre foto da un'altra ottica diversa.

Link al commento
Condividi su altri siti

son d'acordo, chi ga un pc (magari anche pc novo con 2gb de ram ... :p)

si, mi deso go tutto quel che vole! :D ma no xe questo el punto..

disemo che non uso raw e me saria appena casin...

quindi o se fa un'altra roba uguale col jpg... oppur se uppa una foto in raw e una uguale in jpg (x i pigroni :p)

se po me metto col monitor da 22" rivasi anche far due robe in contemporanea! :p

Link al commento
Condividi su altri siti

:o .NEF?!?!?

si,xè un formato proprietario dela nikon...lori fa i fighi...xè l'equivalente del raw...mi me go scarigado el nikon converter xkè no rivavo verzerlo con camera raw de ps...

cmq mula,mi go verto la prima volta camera raw proprio per provar con el primo de sti file che xè stai postai...no xè tanto dificile,xè solo un poche de opzioni in + in realtà...se za te dopri ps e te sa far correzioni anche base (come mi) xè un modo per farle lavorando sul file in "originale"...quindi con tuti i detagli e senza le compressioni che ga un jpg. xkè za col xè in jpg el xè compresso...se te lo modifichi e te lo risalvi vien compresso ancora de + e quindi perdi ancora + dati rispetto all'originale..."tuto qua".

imho se te dopri ps x lavorar in post sui jpg...prova el raw :D

ps:monitor 22 pollici? :cossaaa?: invidiaaaaaaaaaaaa...za el mio 19no xè picio...un 22 xè enorme!!! :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Ecome qua,devo dir che con sto file go avudo problemi...no son riuscido a verzerlo con camera raw de ps e quindi go scarigado la version prova de Capture NX dela nikon,con cui no me go trovado sai per far le "modifiche"...quindi quel che xè venudo fora no so se sarà sai decente ai oci de voi che gavè + zata de mi.la go cropada cusì xkè me stuzigava de + l'idea de incentrarla su lori che camina sul ponte che su tuto el ponte con lori e con el resto.

ps: cos che lavora de memoria sto prg dela nikon ciò...o xè sta solo """problemi""" miei?

2713201810101716288S600x600Q85.jpg

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×