Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Parlando con alcuni partecipanti al concorso (brutti ceffi, ve li raccomando :p ) xe vignuda fora l'idea de organizzar la versione "europea" de questo zogheto (sempre se el bon Sandro ne concedi lo spazio :grin: ).

Praticamente el discorso xe sempre quel, bisogna intivar i risultati dele partide dei prossimi campionati europei (che se svolgerà in Austria e Svizzera dal 7 al 29 giugno prossimi).

Le giornate sarà cussì suddivise:

1.giornata (7-10 giugno)

2.giornata (11-14 giugno)

3.giornata (15-18 giugno)

etc etc

La scadenza per presentar i pronostici sarà sempre de un ora prima della prima partida della giornata.

Cosa molto importante pol partecipar tutti (sia quei che za lo fa, che gente nova), tanto la classifica riparti da zero.

Aspetto vostre risposte e/o consigli

Ciao

Maurizio

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi son favorevole a questa proposta come già anticipado verbalmente ;)

Solamente che se se farà, preparerò tutto prima perchè proprio per quelle giornate la son all'estero e quindi saria casin far in tempo reale. Va ben quindi se te paserò via mp tutti i pronostici in anticipo? :ave:

Link al commento
Condividi su altri siti

Bona idea Mauri, magari te dago anche mi una simpatica...

Non so se il forum sopporta file tipo excel, o dirghe a Sandro che el abiliti certa inserzione de file's.

Perche questo:

1.- Te prepari un piano schematizzato per giornata de tutti i gironi, saria, per ogni foglio de excel te ghe abbini una giornata; 1-2-3-Ottavi-Quarti-Semifinali-Finali

2.- Con una estrazione casuale se abbina ogni partecipante a una squadra, al margine de intivar i risultai, se la squadra vinzi se ghe da 3 punti se pareggia 1 e se perdi -0,5, al termine del girone de qualificazione continua sto punteggio fin la finale o la eliminazione diretta, esempio:

Mamo abbinado all'Italia (xe un esempio :p)

1- Vinzi, Mamo ga ciapa 3 punti in piu su tutti i suoi pronostici

2- Perdi, Mamo perdi 0,5 punti sui risultai intivai de tutte

3- Pareggia, Mamo ga ciapa 1 punto sui risutai ciapai de tutte le altre

Praticamente scommetto su tutte e spero che la mia squadra vinzi...

VARIE OPZIONI

1.- Non ghe pol esser piu partecipanti delle squadre partecipanti all'europeo, ovviamente prosegui nel caso de occupar tutti i posti, quelle che va ai 8avi e via dicendo fin alla finale.

2.-Altrimenti fin la fine, pero se no te intivi il passaggio della squadra te son eliminado.

3.- fantacalcio europei, sicuramente la gazzetta come fantacalcio.it, vegnera fora con questa, come se ga fatto per la champions, mercato sempre aperto con prezzi variabili dei giogadori fin la finale cussi te rivi sempre a metter en campo 11 titolari, el punteggio piuu alto vinzi.

4.- Scommesse botta e risposta, ovvero te pol giogar su tutte come su alcune, dipendi de uno, se te intivi el 1, x o 2 te ciapi 1 punto, se no te lo intivi te peri un punto, esempio: scommetto su 8 partide ciapo 6 e 2 no, risultato mio della giornata 4 punti, magari un'altro/a ga gioga su 5 e le ga intivade tutte ga ciapa 5 punti piu la multipla ovvero el 10% in piu, quindi 5,5 punti.

PROPONGO COMUNQUE IL FANTACALCIO DEI EUROPEI, DURA 1 MESE E SE PASSARIA BEN ALMENO LE VITRE VACANZE ESTIVE, PRIMA CHE COMINCI EL CAMPIONATO 2008/2009

Saludoni, Massimo

Link al commento
Condividi su altri siti

allora el torneo inizia subito dopo el termine della serie b.

per quanto riguarda la tua precedente proposta, caro mamo, xe un fiatin tropo complicada e quindi ripieghemo sula nostra cara vecia regola de: 1 punto per ogni segno intivado (el vecio 1x2 per capirse) a cui vignirà zontadi altri 3 punti (in total diventa 4) se te intivi el risultato esatto.

perchè come i disi...mai lasar la strada vecia per la nova (te ris'ci de caminar tropo :p )

Link al commento
Condividi su altri siti

allora el torneo inizia subito dopo el termine della serie b.

per quanto riguarda la tua precedente proposta, caro mamo, xe un fiatin tropo complicada e quindi ripieghemo sula nostra cara vecia regola de: 1 punto per ogni segno intivado (el vecio 1x2 per capirse) a cui vignirà zontadi altri 3 punti (in total diventa 4) se te intivi el risultato esatto.

perchè come i disi...mai lasar la strada vecia per la nova (te ris'ci de caminar tropo :p )

nel caso in cui a fine torneo rivassi a parimerito piu de 3 giogadori chi vinzeria? quel che se ga isritto prima?

BON LORA ME ISCRIVO ADESSO...

te posto una discussion che go verto, se se pol far, saria del forum rindondo, Sandro lo conossi, quasi contemporaneamente alla tua proposta lo go fatto anche mi, go gia messo el regolamento, altrimenti te lo copio qua cussi magari te pol gaver qualce idea per i prossimi campionati... no digo che te devi lasar la strada vecia per la nova, pero a volte xe de asfaltarla per migliorare il transito, con cio no digo che le tue regole no sta ben , anzi super facile e no te sta ore pensando in quali risultai meter, a mi me piasi le difficolta e piu ghe ne xe piu me diverto, pero no voio rovinar el tuo standard, percio chiedo e consiglio dopo di che te son saiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii piu vecio de mi quindi, POSSO SOLO IMPARAR :amicici::haha:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×