Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

so che no xe Trieste ma me ga sconcertà la "strana" somiglianza della pavimentazion usada..che a mio parer qua i ga veramente rovinà la memoria de Parenzo con la sua bella pavimentazion.

dio.. non digo che la sia brutta.. ma per chi conossi come che la iera.. ghe pianzi el cuor (mi compresa)

post-10-1115297618_thumb.jpg

• 3 settimane dopo...
Inviato

Bastanza mal si, mi me ricordo la pavimentazion de prima e iera una dele robe piu fighe, anche se ogni tanto te se storzevi le caviglie....

Cmq sara le piastrele che xe vanzade de via S.nicolo' e i ghe ga fatto un bon prezzo e i lori che xe istriani le ga ciolte :p

Inviato

Xè qualche anno che no vado a Parenzo, ma me ricordo la vecia pavimentazion.

A giudicar dalla foto i ga fatto una mezza porcherìa...el centro storico ga de esser "storico" poco de far...

Ospite Andrea
Inviato

MA CHE DELITTO E DELITO .... che co iero carigo andavo sempre per aria su quele casso de piere .... :p

Ospite Andrea
Inviato
MA CHE DELITTO E DELITO ....  che co iero carigo andavo sempre per aria su quele casso de piere .... :p

Bastava impetesarse de meno, cussì no te svolavi :D:petesoni:

eeeee te la fa facile ti sandro ... !!! :petesoni:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro