Jump to content

Gara-1 Finale: Reyer VE-AcegasAps Ts 67-75


Recommended Posts

REYER VE- ACEGASAPS TRIESTE 67-75 (21-20, 35-39, 50-58)

Non metto la cronaca perchè son rivado a sentir poco della partida...ghe gavemo tornado con gli interessi le due sconfitte de campionato, rivando a imporre el nostro ritmo anche se Corvo ga fatto nuovamente una partita penosa (a parte el tiro da 3 nel finale). La nostra arma migliore xe stado el zogo de squadra, roba che la Reyer no xe invece stada capace de metter in campo: un 75-67 che vol dir 1-0 in finale. Con el primo importantissimo punto bastassi vinzer le due in casa per assicurarse el traguardo più ambito della stagion. Ottimo inizio, i me xe piasudi :ok: I ga dimostrado una mentalità vincente a casa dei lagunari, contava vinzer za gara-1 e xe stado fatto: ora el percorso xe a favor nostro, ma ocio a non esaltarse troppo, semo appena agli inizi.

Spero che qualche reduce da Venezia ne racconti sta bella trasferta :D

Reyer: Fedrigo 18, Marini 16, Bellegotti 9, Sartor 6, Guerrasio 11, Zanella, Voltolina ne, Gellera 2, Delle Monache 2, Dalla Venezia 3. All.: Rubini

Acegas Trieste: Lotti 4, Muzio 10, Doati 12, Corvo 5, Moruzzi 15, Mariani 5, Losavio 6, Diviach ne., Rovere ne., Ciampi 18. All.: Steffè.

Link to comment
Share on other sites

Bel sai bel, ala fine in palazzetto (de una bruttezza unica) ierimo più noi de lori :bandieraalabarda:

No urlavo cusì tanto da Triestina-Livorno 4-3

Bravi tuti, uno un poco de meno, indovinè chi...

becheve questo veneziani!!! :ciapitestopese:

Link to comment
Share on other sites

Finchè se vinzi va tutto ben...credo però che, da quanto go podudo scoltar e legger, lassar Corvo in campo a far danni in una gara de finale no xe la scelta + azzeccada. Mi non so se ghe sia "ordini de scuderia" che disi che Corvo devi star in campo tot minuti per partida, ma xe anche vero che se un zogador NON rendi come te se speti, anche se xe MJ te lo devi cavar fora, specialmente perchè te se ritrovi con un omo in meno in campo...

Importante xe alla fine esser sull'1-0 :D Ma spero che dalla panchina rivi scelte più intelligenti.

:bye:

Link to comment
Share on other sites

Allora innanzitutto ciao a tutti, xe el primo messaggio che scrivo! Ieri semo stadi grandissimi e ringrazio tutti quei che iera, ma ve rendè conto che ierimo in 200 in B2?!??! Gavemo fatto una figura eccezzionale e secondo mi gran merito della vittoria xe nostro....Tifo senza soluzioni di continuità, e data la MANIFESTA SUPERIORITA' non gavemo nenanche infierito sui veneziani che iera in 20 a cantar...anzi adirittura delle signore e delle veciete del posto xe vignude a farne i complimenti e i muli tifosi de lori ga ditto che meritemo de andar su noi perchè gavemo tifo e tradizion! Il sindaco poi iera fora de lui e posso za dirve, dovessi esser ufficiale che per martedì gavemo altri 2 pulmann e tutto questo grazie al grandissimo tifo che gavemo fatto ieri! Muli che dir...se vedemo martedì!!! :D

Link to comment
Share on other sites

Xè stada una trasferta esaltante, alla fine nell'ultimo quarto iero zà convinto ghe gavessimo vinto :grin: . La faccia (e le urla!) de Ciampi quando el xè vignudo a saludarne a fine partida me ga quasi commosso :pianto: .. Sto omo xè un grande, e anche Muzio, Moruzzi, Mariani.. tutti i altri li go visti nell'esaltazion più totale (stato molto diffuso a fine partida). :rotfl:

I veneziani? :down:

Semo entradi dentro in palazzetto noi prima de lori, i xè rivadi a partida iniziada!!!

E comunque non se li sentiva!! A parte venti esaltadi :aaaaaatttillla: che fazeva veramente el tifo, e a cui lasso l'onor de le armi, per el resto niente, cuci e muti tuta la partida; fazeva più casin la nostra frangia più tranquilla (cocoli veceti in gita, che ne ga fato anche i complimenti per el tifo in autogrill!!) che la loro.

Riguardo a Corvo, segnalo in particolare due palle perse consecutive per piede sulla linea all'inizio del terzo quarto, e poi sempre le solite monade che el zerca de far ma che non ghe riesci mai :testadamuro: . Insomma, nonostante un continuo incitamento, neanche stavolta el ga giogado ben. :cherobeara:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×