Jump to content

Recommended Posts

Posted

se gave accorto che uno a uno i sta serrando tutti? prima dade moto , dopo dolomite , me par anche motoshop

se in cattive acque la honda non ga piu concessionari ufficiali ......

Posted

Dade xe fallì za l'altro anno!Dolomiti inveze ga chiuso da poco.Anche Baroncelli xe un po inguaià.Infatti l'Aprilia se ga stufà dei continui reclami dei clienti sul concessionario e ga intenzion de tirarghe via el Marchio...e un rivenditor con solo motoguzzi non so se rimani verto a lungo.

Motoshop non xe chiuso anzi sta trattando per cior alcuni marchi che dopi i fallimenti non xe più a Trieste.

Posted

dade secondo mi ga fato 4 sbagli:

el primo chiuder a monfalcon

el secondo verzer a ronchi

el terzo tenir verto a ronchi e (quarto) verzer a trieste

penso che se i teniva monfalcon e basta i andava vanti che iera un piazer.me dispiasi xkè i muli gaveva sai roba,sai cocoli e me par anche boni prezzi sui mezzi.

Posted (edited)

Quando se la fa fora del vaso per troppo tempo, prima o dopo la spuza se senti, scuseme el francesismo :baba:

Le moto, ma soprattutto gli accessori e la manutenzion, ga raggiunto prezzi da estorsion, poco de far. Un mio amico e utente de sto forum (M4st3r) con un Tmax me contava che un tagliando ghe costava oltre i 400 euro da Motoshop! E parlemo de un scooter, no me immagino cosa devi esser una moto. Me dispiasi ma certi settori xe giusto che fallisi. Gli appassionati andarà in Slovenia e po bon. Giusto cusì :bye:

Edited by Stefano79
Posted (edited)

Quando se la fa fora del vaso per troppo tempo, prima o dopo la spuza se senti, scuseme el francesismo :baba:

Le moto, ma soprattutto gli accessori e la manutenzion, ga raggiunto prezzi da estorsion, poco de far. Un mio amico e utente de sto forum (M4st3r) con un Tmax me contava che un tagliando ghe costava oltre i 400 euro da Motoshop! E parlemo de un scooter, no me immagino cosa devi esser una moto.

per un gsr 600 tagliandi ordinari xe sui 130 € e quei che se devi regolar le valvole (ogni 24000km )xe sui 300 € questo da dolomiti.

credo che el tagliando dei maxi scooter costi tanto perche se devi tirar zo el motor per meter le mani sora(per el burgam 600 sicuramente)

Edited by 666
Posted (edited)

Tegno duro con el mio XT600 30 euro cambio olio+filtro fai da te (ogni 2 anni).

Le pastiglie non arriva a 20 euro la coppia.

El discorso maxi scooter xe vero, xe un dramma metterghe le man.

Edited by Maximilian