Starlite Posted May 23, 2005 Report Posted May 23, 2005 Con un momento de ordine cronologico. Diploma de ammissione alla scola media. Anno de rilascio: 1953. Da notar l'intestazion: In particolare: El timbro a secco, in inglese. In tondo se leggi: de sora: Allied Military Government de soto: Free Territory of Trieste In mezo: de sora: BR(itish) US ZONE de soto: EDUCATION OFFICE Le marche da bollo marchiade AMG-FTT (32 lire in totale) Quote
Starlite Posted May 23, 2005 Author Report Posted May 23, 2005 Pagella de prima media. Anno de rilascio: 1954 (ultimo anno de TLT) Qua el timbro a secco xe in italian: Direzione Superiore dell'Amministrazione Ufficio Educazione GMA Trieste Quote
SandroWeb Posted May 23, 2005 Report Posted May 23, 2005 Ciò, ma cossa te ga svodado l'armadio e te ga trovado tuta sta roba in un colpo? Quote
iaga Posted May 23, 2005 Report Posted May 23, 2005 Ma soprattutto..no te gavessi de preparar esami? Cmq grazie.. bele robe! Quote
Juliet Posted May 24, 2005 Report Posted May 24, 2005 bellissimi ...ma nn se pol riorganizzarli in una sezion a parte? anke mi go dei francoboli con el timbro del GMA se xe diversi dai tui li posto (sperando de rivar...) Quote
trert Posted May 24, 2005 Report Posted May 24, 2005 che belle pagelle cio.. tute serigrafade anche.. de noi forsi forsi el diploma xe cussi bel.. le pagele normali xe tute bastanza anonime.. cmq grazie mille xe bellissime.. beato ti che te trovi ste robe.. Quote
tommy781 Posted June 5, 2005 Report Posted June 5, 2005 Un poche de sigle del tempo AMG-FTT Allied Military Goverment - Free Trieste Territory AMG-VG Allied Military Goverment - Venezia Giulia BETFOR British Element Trieste Force BUSZ-FTT British United States Zone - Free Territory of Trieste GMA Governo Militare Alleato STT-VUJA Svobodni Trzaski Teritorji - Vojna Uprava Jogoslovanske Armije trad.: Territorio Libero di Trieste - Amministrazione Militare dell'Armata Jugoslava STT-VUJNA Svobodni Trzaski Teritorji - Vojna Uprava Jogoslovanske Narodna Armije trad.: Territorio Libero di Trieste - Amministrazione Militare dell'Armata Popolare Jugoslava TRUST Trieste United States Troops Quote
Starlite Posted June 5, 2005 Author Report Posted June 5, 2005 A proposito... bravo tommy ma volevo dirve che in ponte della Fabra xe un tabachin (saria soto i volti tra piaza dela Legna (Goldoni) e via del Torrente (Carducci)) che ga ancora l'insegna del tabachini del TLT pase' veder... xe scrito BUSZ Quote
orione Posted June 6, 2005 Report Posted June 6, 2005 bele bravo un giorno mettero anke mi le zate fra le carte dei veci ma go i mii dubbi che trovero qualcosa per aver storie de quel periodo dovesi meter propio lori qua a contar come che iera Quote
Stefano79 Posted June 7, 2005 Report Posted June 7, 2005 Anche mi dovesi aver qualcosa, proverò chieder a casa. Quote
orione Posted June 9, 2005 Report Posted June 9, 2005 trova qualcossa :ok: Pena decifro un do robe spece un timbro a secco metero Quote
Starlite Posted February 13, 2007 Author Report Posted February 13, 2007 Visto che qualche giorno fa xe spuntado dale man de mio papà, ogi go fato el scan de questa tesera sociale del'union invalidi militari del TLT, relativo ala Zona B ad amministrazion yugoslava. Xe de notar infatti el simbolo della Zona B con la stela rossa sora l'alabarda. Tuto el documento xe scrito in sloven, italian e croato. Quote
arska Posted February 13, 2007 Report Posted February 13, 2007 sempre bel, veder ste robe grazie! Quote
tinuviel Posted February 14, 2007 Report Posted February 14, 2007 No gavevo nostado sta discussion... non gavendo el scanner, proverò far qualche foto, anche mi go documenti interessanti dei anni trenta-quaranta (oltre alle pagelle ) Quote
Stefano79 Posted February 14, 2007 Report Posted February 14, 2007 Mi continuo a chiederme come te fa aver a casa tutti sti documenti Quel nel documento iera un tuo parente? Quote
Starlite Posted February 14, 2007 Author Report Posted February 14, 2007 Quel nel documento iera un tuo parente? Mia bisnona, la mama dela mama de mio papà. No go ben capi' come che la gaveva la tesera de invalidità però Mio papa' no se ricorda. Sula tesera comunque xe scrito che la iera casalinga (hišne) e la invalida indiretta (xe scrito che la xe genitore - starši). Quindi presumo che piu' che tessera de invalidità per ela iera perchè el fio iera morto in guera partigian. Quote
tinuviel Posted February 14, 2007 Report Posted February 14, 2007 e, per par condicio, le pagelle de mia mamma e mio papà Quote
Starlite Posted February 14, 2007 Author Report Posted February 14, 2007 [MOD]tinuviel: visto che iera decisamente OT (qua xe documenti del TLT) go spostado in "Documenti del Ventenio" el tuo penultimo post [/MOD] Quote
tinuviel Posted February 14, 2007 Report Posted February 14, 2007 (edited) ok, forse iera meio che dividessi, perchè in quel post iera sia del tlt (el primo) che precedenti... dime ti Edited February 14, 2007 by tinuviel Quote
Starlite Posted October 6, 2007 Author Report Posted October 6, 2007 E cossa dir de sto permesso de caccia senza armi da fuoco? Quote
cucciolina Posted October 6, 2007 Report Posted October 6, 2007 Capelli: castani - radi Naso: rettilineo Barba: rasa La barba rasa me fa sai de rider Come se no te la podessi cambiar in una settimana Quote
Recommended Posts