dido76 Posted January 5, 2012 Report Posted January 5, 2012 sicome xè un per de mesi che go problemi col pc e me son "stufado" de far avanti e indrio dai miei per ciorme in "prestito" el portatile dei miei me servi un suggerimento su che scheda madre comprar: go za sta roba: alimentator da 550w ram: 2gb dd3 scheda video: radeon hd6450 con 1gb ddr scheda audio: sound blaster xfi speto consigli che dopo zerco online se trovo grazie ah si: me servi per cazegio/gioghi e photoshop quindi niente de particolarmente professional Quote
dido76 Posted January 7, 2012 Author Report Posted January 7, 2012 Un bel iBook.... no grazie, coi soldi che costa me compro 2pc novi o quasi...e cmq no spendo quele cifre se proprio gavesi de cior roba apple: iphone. ma deso no me servi proprio. me basta una 'piastra'. Quote
Stefano79 Posted January 7, 2012 Report Posted January 7, 2012 Che CPU te ga? Te devi veder che sia compatibilità col socket. In ogni caso mi te consiglio una ASUS. In passato go avudo ECS e ABIT (la seconda pagada un botto) e le me xe entrambe cedude un paio de mesi dopo la scadenza della garanzia. Deso go una ASUS e, toccandome el naso, xe passadi 3 anni e mezzo e xe tutto ok Quote
dido76 Posted February 5, 2012 Author Report Posted February 5, 2012 se volè podè chiuder...ala fine go dovù cambiar scheda madre procesor alimentator e monitor zontando nel mezzo anche un passaggio in assistenza per capir cosa sucedeva Quote
Recommended Posts