Vai al contenuto

Cossa far al posto dela vecia piscina Bianchi


Messaggi raccomandati

  • Risposte 142
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Me iero chiesto anche mi cosa i vol far al posto della gloriosa Bianchi.

Più che altro no vedevo l'urgenza de demolirla visto che la nei pressi ghe xè strutture molto più disastrade che i dovesi butar zo, tipo quell'ex deposito (de alcolici?) che ormai xè un rudere col tetto sfondà za da anni... :unsure:

Link al commento
Condividi su altri siti

purtropo l'idea che ga preso piede in giunta xe de far una piscina termale e sembra,parlando con due consiglieri, che al 90% sarà fata. mi me dispiasi perchè el progeto originale iera una piazetta vista mare dove ricollocar anche la statua de Massimiliano visto che iera el suo sito original. purtropo la giunta atuale xe contraria a queste idee filo austriache e i ga rovinà, secondo mi, il percorso culturale che idealmente doveva riqualificar le rive dalla statua de Massimiliano a quella in piazza libertà.

Link al commento
Condividi su altri siti

el progeto originale iera una piazetta vista mare dove ricollocar anche la statua de Massimiliano visto che iera el suo sito original. purtropo la giunta atuale xe contraria a queste idee filo austriache

i soliti... :down:

Link al commento
Condividi su altri siti

Nooooooo... assassini! :D

Ma dai!

Ma che pisina termale e pisina termale... te buti zo un scatolon per far un altro... uff.

Niente... giardineto, quatro siepi... se proprio no volemo meter Maximilian de novo in piazza Giusepina alora va ben metelo la in mezo al giardineto novo sul mar che el se varda el suo bel Miramar... alo!

No se pol distruger storia e cultura de una cita' in sto modo...

:bandieraalabarda:

Link al commento
Condividi su altri siti

ma una piscina termale no la xe al di là della sacchetta?? cossa servi do?

ben alo su.. cio xe za come disi stefano79 300 piscine.. cossa ne servi un altra (che poi se volemo dirsela tuta semo anche una cita de mar e quindi l'acqua no ne manca..).. femo un spazieto tranquillo con un poco de verde e la statua tanto richiesta.. che cussi a noi ne fa felici de sicuro!

Link al commento
Condividi su altri siti

quela in sacheta xe una piscina terapeutica concepida per la riabilitazion principalmente, doveva lavorar in sinergia con l'azienda sanitaria ma me par che manca fondi e tutto va a rodoli come sempre. purtroppo i sondaggi tra la gente i li fa sempre dopo per saver se piasi o no una roba, saria tropo normale chieder prima! :testadamuro:

Link al commento
Condividi su altri siti

mi go la possibilità de parlar con architetti VERI de tanti tipi (e idee politike) ma tuti concorda con el fato ke sti qua xe i pegiori ke fa robe brute, senza senso e senza un minimo de pensier rivolto al futuro.

meteve el cuor in pase a meno de un ribalton con gente più aculturada o se ritroveremo con un altro obriobio...

mi digo: ke senso ga far là la piscina?

I - te bloki la vista al mar e le Rive xe bele per gaver el contato direto con el mar

II - te se lamenti ke xe casin sule Rive e ti te fa de tuto per continuar a portar ancora de più el trafico per de là riducendo la parte pedonale?

III - prima nn gavevimo gnanca una piscina e desso le vien fora come funghi...(incongruenza tipica de sto paese...)

IV - i vol far un parkegio soteraneo più o meno là...ma ritornemo al punto II senza poi pensar al fato ke xe un doppio teren de riporto con tuti i alti costi ke ghe consegui.

V - prima de pensar ala ex bianki (ke me se ilumina i oci ogni volta ke la vedo più a toki) ke per el momento poderia star benissimo uno spazio libero...perchè nn pensa de risolver el grande isolato del mercato dirimpeto la stazion de campo marzio??? xkè nn i pensa mai alla fine delle rive?

Link al commento
Condividi su altri siti

perchè nn pensa de risolver el grande isolato del mercato dirimpeto la stazion de campo marzio??? xkè nn i pensa mai alla fine delle rive?

Visto che el mercato al'ingrosso i lo vol trasferir al'autoporto de Ferneti, forsi saria quel el posto giusto per far el parchegio. Cussì i auti che riva dala Grande Viabilità se ferma là, senza intasar le rive. E el podessi esser utile anche per el novo polo del nuoto e anche per la stazion de Campo Marzio nel caso la vegni magiormente riutilizada. Oltre che per tuti quei che va al bagno al pedocin e al'Ausonia. E forsi se podessi cavar via un poche de machine che 'desso parchegia sule rive e aumentar la parte pedonalizada.

E al posto del mercato al'ingrosso se podessi far ance le sedi dele società veliche che 'desso xe in Sacheta... che la fa 'bastanza schifo e che saria de butar zo come la Bianchi.

Link al commento
Condividi su altri siti

Per quanto riguarda de piscine a Trieste fino a qualche anno fa ghe ne iera sai poche.. quela de Altura e la Bianchi.. mi andavo a allenarme a Gradisca d'estate.. :angry::( Voi dirè che due bastava.. ma non gavè idea de quanta gente se allena.. delle necessità diverse che xè tra i vari corsi che vien fatti.. e o se accontenta una o se accontenta l'altra se le piscine xè poche.

Adesso che i ga fato la granda.. e che i ga butà zo la Bianchi se podesi star ben,e se starà sicuramente ben co i farà quela de S.Giovanni.

Discorso a parte xè per la piscina terapeutica.. qua a trieste la servi.. quindi per mi xè giusto che i la gabbi fatta.. so che all'inizio per far un corso te ieri in lista per 6 mesi prima de iniziar.. ma adesso onestamente no so.. e no so quanto podesi servir una piscina termale.

La mia idea xè cmq che al posto della Bianchi non dovessi esserghe nessun edificio.. solo un bel parchetto con dei bar o dei campetti come disi Tuxav.. ma come sempre.. vegnerà fatto el progetto con più cemento! :D

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Dal Picolo de ogi 10/6/05:

Altre due piscine al posto della ex Bianchi.

Prende piede l’ipotesi della vasca turistica al posto della vecchia piscina Bianchi che entro un mese e mezzo dovrebbe essere completamente demolita....

Boh, no me convinzi sai...

Quoto Tuxav anche mi...i podeva far una struttura con bar all'aperto per l'estate, inveze che altre piscine.

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×