Vai al contenuto

Casin con Tulli?


Messaggi raccomandati

El mulo se sta curando fora Trieste ma doveva esser za in ritiro: el Tonno Insuperabile se ga incazzado molto disendo che le regole val per tutti e che, a sto punto, el pol restar anche a casa...

Me fa piacer notar che come se ricuci alcuni strappi (Godeas) se ne verzi altri...

Link al commento
Condividi su altri siti

Ragazzi sto presidente ga le bale quadrate,gaverà i suoi difetti,ma xe un che vol le robe ben fatte, non se tratta de padre padrone ma de rispetto e de seguir delle regole che a mio parer dei giogadori profesionisti devi rispettar x rispetto de tutta la squadra. A riguardo delle notizie che trapela a nastro come una telenovelas, xe normale aministrazion sucedi in ogni squadra la differenza xe che tonnelloto fa saver le robe e le altre squadre no, xe anche giusto che i tifosi sappi come se comporta i giogadori della propria squadra e cosa i combina e se i rispetta le regole , sicuramente se certi giogadori i va in giro de notte x i night club della slovenia e se imbriaga saveremo dal pres e no da gente che li ga visti, x mi ghe voleva un pres cusì più disciplina x sti zogadori troppo viziai che devi onorar una maia e una città :caregaintesta:

Link al commento
Condividi su altri siti

A Tonellotto xe de darghe atto che el pretendi serietà da tutti, dai zogadori al magazzinier. Sta storia de Tulli no xe ben chiara, spero che el mulo rivi presto in ritiro, ma xe anche de dir che se te se devi presentar entro una data, xe giusto rispettarla. Poi che el Tonno mandi a remengo ben che mai la gente xe risaputo...Non el massimo della gentilezza e del calor umano, ma al tempo stesso xe giusto metter in ciaro le robe con i tesserati.

Link al commento
Condividi su altri siti

Ragazzi sto presidente ga le bale quadrate,gaverà i suoi difetti,ma xe un che vol le robe ben fatte, non se tratta de padre padrone ma de rispetto e de seguir delle regole che a mio parer dei giogadori profesionisti devi rispettar x rispetto de tutta la squadra. A riguardo delle notizie che trapela a nastro come una telenovelas, xe normale aministrazion sucedi in ogni squadra la differenza xe che tonnelloto fa saver le robe e le altre squadre no, xe anche giusto che i tifosi sappi come se comporta i giogadori della propria squadra e cosa i combina e se i rispetta le regole , sicuramente se certi giogadori i va in giro de notte x i night club della slovenia e se imbriaga saveremo dal pres e no da gente che li ga visti, x mi ghe voleva un pres cusì più disciplina x sti zogadori troppo viziai che devi onorar una maia e una città :caregaintesta:

Concordo

Link al commento
Condividi su altri siti

Vedo che el fascino de "l'uomo che non deve chiedere mai" ga colpì. Mi me sta benon che el pretendi disciplina e serietà, xe un suo dirito e un suo dover, xe solo el metodo che critico...

Sto qua parti in quarta, spara condanne definitive (che po ala fine tanto definitive no xe...), ghe da de magnar ai giornalisti (per lori sarà una pacchia, sto anno). Ma un ategiamento più riflessivo ed educà no me dispaseria, proprio per niente...

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite Andrea

Maurice el se gavessi podudo curar anche qua pero .... e cmq se te sa che te devi curarte ancora una settimana no xe serio spetar el giorno della partenza del ritiro per dirghelo alla società ...

Link al commento
Condividi su altri siti

Maurice el se gavessi podudo curar anche qua pero .... e cmq se te sa che te devi curarte ancora una settimana no xe serio spetar el giorno della partenza del ritiro per dirghelo alla società ...

Xe vero...un minimo de serietà e de correttezza ghe vol sempre

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite Andrea
Maurice el se gavessi podudo curar anche qua pero .... e cmq se te sa che te devi curarte ancora una settimana no xe serio spetar el giorno della partenza del ritiro per dirghelo alla società ...

Xe vero...un minimo de serietà e de correttezza ghe vol sempre

sopratutto dopo gaver visto che caraterin che ga el novo pres. a casa mia se disi ANDARSELA A ZERCAR !

Link al commento
Condividi su altri siti

ciao a tutti.

Sul Corriere dello Sport,pagina regionale, leggevo oggi di un interessamento del mio Avellino x Tulli.

Sinceramente non conosco questo giocatore ma non penso sia attendibile la notizia.

Noi abbiamo qualche altro problemino....da risolvere ora e ,poi,stando al Corriere, avremmo dovuto avere già una rosa di 44 giocatori! O|:rotfl::bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×