Jump to content

Recommended Posts

Posted

Sicuramente non un grande inizio de stagion, cmq non savendo come se ga evoludo la gara non vado a commentar più de tanto. Cmq xe un piccolo segnal che xe ancora tanto el lavoro da far prima dell'inizio del campionato (sto benedetto difensor centrale i lo devi far rivar prima possibile).

:bye:

Posted

grazie sandro go ricevù la tua emeil. Per quanto riguarda la partida xe za il secondo allarme dopo il 2-2 con il carpenedolo, mi non son ancora convinto dei novi aquisti ,me par che ne da ragion il fatto del mal contento del mercato che ga fatto la triestina.

Posted

sekondo mi ghe xe de far ankora MOLTO lavor con sta squadra ...buffoni e calori ga de trovar la squadra titolare e no cambiar ogni do per tre... :down::down:

Posted

Suppongo che sia ancora presto per aver una squadra concreta......xe un piccolo inciampo nel cammino prestagionale.

Eppoi, se andavimo avanti poi dovevimo gestirse troppo con le ambizioni da serie A che gavemo per sto anno! :p:p:p

Posted

Eppoi, se andavimo avanti poi dovevimo gestirse troppo con le ambizioni da serie A che gavemo per sto anno! :p:p:p

me par mi o questa xe una ciolta per el :censura: in piena regola??? :p

Quel che disi el Pres no se discuti...se lui disi che semo da serie A....sarà vero :p:p:p:p:p

Posted

pure noi siam stati eliminati(ai calci di rigore) in quel di Frosinone :angry:

uagliù,niente finale di Coppa Italia Triestina-Avellino...mi spiace! :ehno:

P.s.:ieri sera ho visto in Tv il vostro presidente Tonellotto con Godeas.

Posted
me par mi o questa xe una ciolta per el :censura: in piena regola??? :p

Quel che disi el Pres no se discuti...se lui disi che semo da serie A....sarà vero :p:p:p:p:p

Te ga ragion scusa.......go fatto delle affermazioni poco felici :rotfl::rotfl::rotfl::rotfl: chiedo perdono :rotfl::rotfl::rotfl::rotfl:

Posted

ou..me par che comincemo ben.... :wacko:

Mah..forse xè ancora presto, i ga ancora de darse de far prima de ottener risultati positivi..

Cmq spero che non ghe volli spetar tanto!

Posted

Quel che xe certo xe che non faremo i voli pindarici per sognar la serie A: qua ghe vol ancora tanto lavor e qualche rinforzo de peso, de drio semo palesemente scoverti e Orlando al giorno d'oggi no val neanche la panchina.

Posted
Intanto la partida xe persa 0-3 a tavolino per gaver impiegado Baù squalificado.

Figon, squalificado e espulso, se no xe un record ghe semo vizini me sa ...

AloHa

Vico