SandroWeb Posted August 7, 2005 Report Posted August 7, 2005 Sicuramente non un grande inizio de stagion, cmq non savendo come se ga evoludo la gara non vado a commentar più de tanto. Cmq xe un piccolo segnal che xe ancora tanto el lavoro da far prima dell'inizio del campionato (sto benedetto difensor centrale i lo devi far rivar prima possibile). Quote
CurvaioloxSempre Posted August 7, 2005 Report Posted August 7, 2005 grazie sandro go ricevù la tua emeil. Per quanto riguarda la partida xe za il secondo allarme dopo il 2-2 con il carpenedolo, mi non son ancora convinto dei novi aquisti ,me par che ne da ragion il fatto del mal contento del mercato che ga fatto la triestina. Quote
iaga Posted August 7, 2005 Report Posted August 7, 2005 Non voio ancora sbilanciarme.. però me dispiasi! Quote
SandroWeb Posted August 8, 2005 Author Report Posted August 8, 2005 Per noi Godeas, per lori Maniero e Lagrotteria Quote
Tonn(ellott)o Nostromo Posted August 8, 2005 Report Posted August 8, 2005 mah, penso che sia ancora presto per dar una valutazion anche se va dito che la rosa sembra ancora aver biosgno de un ritocco... in particolare in difesa... insomma, xe molto da lavorar, più de quel che se pensi Quote
Giots Posted August 8, 2005 Report Posted August 8, 2005 sekondo mi ghe xe de far ankora MOLTO lavor con sta squadra ...buffoni e calori ga de trovar la squadra titolare e no cambiar ogni do per tre... Quote
assist Posted August 8, 2005 Report Posted August 8, 2005 Suppongo che sia ancora presto per aver una squadra concreta......xe un piccolo inciampo nel cammino prestagionale. Eppoi, se andavimo avanti poi dovevimo gestirse troppo con le ambizioni da serie A che gavemo per sto anno! Quote
Maurizio72Ts Posted August 8, 2005 Report Posted August 8, 2005 Eppoi, se andavimo avanti poi dovevimo gestirse troppo con le ambizioni da serie A che gavemo per sto anno! me par mi o questa xe una ciolta per el in piena regola??? Quel che disi el Pres no se discuti...se lui disi che semo da serie A....sarà vero Quote
Barry Lyndon Posted August 8, 2005 Report Posted August 8, 2005 pure noi siam stati eliminati(ai calci di rigore) in quel di Frosinone uagliù,niente finale di Coppa Italia Triestina-Avellino...mi spiace! P.s.:ieri sera ho visto in Tv il vostro presidente Tonellotto con Godeas. Quote
assist Posted August 9, 2005 Report Posted August 9, 2005 me par mi o questa xe una ciolta per el in piena regola??? Quel che disi el Pres no se discuti...se lui disi che semo da serie A....sarà vero Te ga ragion scusa.......go fatto delle affermazioni poco felici chiedo perdono Quote
saretta Posted August 9, 2005 Report Posted August 9, 2005 ou..me par che comincemo ben.... Mah..forse xè ancora presto, i ga ancora de darse de far prima de ottener risultati positivi.. Cmq spero che non ghe volli spetar tanto! Quote
SandroWeb Posted August 9, 2005 Author Report Posted August 9, 2005 Quel che xe certo xe che non faremo i voli pindarici per sognar la serie A: qua ghe vol ancora tanto lavor e qualche rinforzo de peso, de drio semo palesemente scoverti e Orlando al giorno d'oggi no val neanche la panchina. Quote
cenerentola82 Posted August 9, 2005 Report Posted August 9, 2005 Intanto la partida xe persa 0-3 a tavolino per gaver impiegado Baù squalificado. Quote
Beck's Posted August 10, 2005 Report Posted August 10, 2005 Intanto la partida xe persa 0-3 a tavolino per gaver impiegado Baù squalificado. E bon che gavemo due mister.. Quote
Vico Posted August 10, 2005 Report Posted August 10, 2005 Intanto la partida xe persa 0-3 a tavolino per gaver impiegado Baù squalificado. Figon, squalificado e espulso, se no xe un record ghe semo vizini me sa ... AloHa Vico Quote
Recommended Posts