SandroWeb Posted June 6, 2004 Report Posted June 6, 2004 Da quanto go capido, partida discreta ma niente de più...chi me fa un breve riassunto della cronaca? Quote
saretta Posted June 6, 2004 Report Posted June 6, 2004 e mi che volevo chiederte a ti come xè anda lapartida!!! Non son andada neanche mi..... Cmq da quel che go senti in giro....partida piatta! Mentre sui altri campi i fazeva sagre de gol! Quote
iaga Posted June 6, 2004 Report Posted June 6, 2004 Riassunto della cronaca per mi xè troppo.. però posso dirte che me ga deluso.. me ga parso che a entrambe le squadre el pareggio andava ben.. noi se ga sburtà più de tanto per ottener el risultato migliore e per quanto riguarda el Catania verso la fine i se ga dimostrà più aggressivi dei nostri.. Quel che me ga deluso più de tutto xè sta alla fine della partida.. che solo Boscolo e Muntasser i xè stadi più de due minuti sotto la curva a saludar.. Godeas in sta occasion me ga parso sai str***o visto che co ghe gavemo fatto el coro nol se ga neanche girà .. ma el applaudiva soltanto.. Ne Berti ne Tesser no xè vegnudi sotto la curva.. (oppur son mi che fazevo altro e no li go visti ) ... in conclusion una delusion per la partida e una per i "ringraziamenti" sotto la curva mancadi da parte dei alabardadi. Spero te sia stada almeno un poco utile! Quote
Recommended Posts