Jump to content

Novità in piaza Grande


Recommended Posts

Stasera ga mancado niente ke centro in piena un pseudo pozzo de c.a. piantado in pien de capo de piaza...andando avanti e atraversando a piaza go notado ke de sti cosoni i xe anke piazadi in linea con i pai dela luce...savè forsi cossa ke ze? cossa ke i servi e sopratuto se i starà per sempre là??? O|

sul momento azarderia a dele fioriere...ma nn go più de tanto indagado. :uhm:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Si xe el link dal sito dela prefetura, e la devi anche eser mesa drento drio una finestra perche' adesso (ore 19:07) me par de veder come el riflesso dele tendine :D

A proposito dei alberi... sule segnalazioni del Piccolo de ieri o l'altro ieri iera un mato che se lamentava che diseva che xe un obrobrio sti alberi... e diseva che xe infiladi in dei basamenti de ghisa... ghisa? A mi me par cemento :D

Link to comment
Share on other sites

Ieri sera son pasà davanti ala piaza iluminada: XE BELISIMA!!! Tuti i'albereti iluminai e i festoni che va da un pal al'altro, tropa roba.

Visto e considerato che el podestà i soldi in un modo o nel'altro li buta comunque via (vedi la scariga de Lancia Thesis per far un esempio), almeno che spendi un pochi per darghe ala cità un bel spirito natalizio.

L'altro ano el podestà de Udine no ga tirado fora un per le luci e tuti a zigarghe drio, noi no stemo lamentarse perché ne meti i'adobi, godemoseli e basta.

Link to comment
Share on other sites

Nissun se lamenta, le decorazioni natalizie me piasi tantissimo anche a mi, e son favorevolissima a investir dei soldi in questo senso, però me fa un poco de rabbia pensar che per altre situazioni più critiche (come la situazion de San Martino al Campo) se disi che no xe i soldi, e dopo - puff - se tira fora quantità industriali de lucette natalizie. Guarda caso l'ultimo nadal prima delle elezioni, tanto per far un poca de bella figura (senza dir però a cossa che se ga dovudo rinunciar per aver tutti sti addobbi...)... ma questo xe un altro discorso che col nadal c'entra poco :grin:

Link to comment
Share on other sites

i fondi vien destinai ben prima de nadal ve assicuro, non xe che oggi el sindaco se sveia e decidi de spender el doppio per far bella figura, i soldi iera già pronti all'atto della presentazion del bilancio de inizio anno e noi pol cembiarne la destinazion, noi podeva cioè dir spendo meno e il resto lo uso per altro, par scemo ma funziona cusì.

tornando al discorso piazza non la me dispiasi cusì addobbada, a dir el vero gaveria gradido che la piazza stessa la presentassi alla nascita degli alberi, i la rendi più "umana" e meno fredda.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×