Juliet Inviato 21 Novembre 2005 Segnala Inviato 21 Novembre 2005 Stasera ga mancado niente ke centro in piena un pseudo pozzo de c.a. piantado in pien de capo de piaza...andando avanti e atraversando a piaza go notado ke de sti cosoni i xe anke piazadi in linea con i pai dela luce...savè forsi cossa ke ze? cossa ke i servi e sopratuto se i starà per sempre là ??? sul momento azarderia a dele fioriere...ma nn go più de tanto indagado. Cita
trert Inviato 21 Novembre 2005 Segnala Inviato 21 Novembre 2005 sparo la mia.. no xe che sarà qualcossa che centra coi film che i sta fazendo? Cita
Beck's Inviato 21 Novembre 2005 Segnala Inviato 21 Novembre 2005 Go letto da qualche parte che el sindaco ga deciso de piazzar 40 abeti de quelle parti, penso sia per quel. Cita
Juliet Inviato 22 Novembre 2005 Autore Segnala Inviato 22 Novembre 2005 Go letto da qualche parte che el sindaco ga deciso de piazzar 40 abeti de quelle parti, penso sia per quel. vardandoli mejo stamatina podessi esser q.cossa relativo al spreco de soldi natalizio... 40 abeti??? nn xe mejo lassarli dove ke xe? Cita
Beck's Inviato 22 Novembre 2005 Segnala Inviato 22 Novembre 2005 40 abeti??? nn xe mejo lassarli dove ke xe? Xè un'idea del sindaco simpatico , i sarà anche addobbadi con luci e altre robe, i dovessi star tra piazza Grande e piazza della Borsa, se non ricordo mal. Cita
trert Inviato 22 Novembre 2005 Segnala Inviato 22 Novembre 2005 ahahahaha ogi li go visti... che xe fondazioni de calcestruzo con un diametro de 1.50 e alte piu de un metro.. in mezo le ga proprio dei fori tondi.. ne sarà za un 15 per la piaza.. ahahaha mitico roby! Cita
Stefano79 Inviato 23 Novembre 2005 Segnala Inviato 23 Novembre 2005 Se rivo oggi dovesi far un salto da quele parti e ghe darò un'ociada. Dopo dirò la mia Cita
saretta Inviato 23 Novembre 2005 Segnala Inviato 23 Novembre 2005 ma che bele idee de memele che ghe vien al comun.... così sto inverno oltre a camnar storti per la bora doveremo anche star atenti de non stamparse sui alberi... sa che slalom! Cita
saretta Inviato 2 Dicembre 2005 Segnala Inviato 2 Dicembre 2005 Ieri con quel tempo che iera, bora ecc.. in piazza unità svolava le bale de nadal che iera sui alberi! Me xè rivada una dritta in man, e bon che la go ciapada.... Cita
Giada Inviato 2 Dicembre 2005 Segnala Inviato 2 Dicembre 2005 E pensar che per le decorazioni natalizie el comun ga speso 100000 EURI.... e dopo Don Vatta riscia de chiuder la comunità del San Martino in Campo.... Cita
remly Inviato 2 Dicembre 2005 Segnala Inviato 2 Dicembre 2005 devo dir che non me dispiasi tutti qui alberi in piazza unità , ne ga messo 2 anche verso piazza della borsa. l'unica cosa immaginavo che avessero speso un'enormità per questo intervento Cita
trert Inviato 2 Dicembre 2005 Segnala Inviato 2 Dicembre 2005 ma xe un immagine del 12/02/05.. za i alberi iera?? Cita
Maurizio72Ts Inviato 2 Dicembre 2005 Segnala Inviato 2 Dicembre 2005 sarà la data all'inglese deiiiiiii Cita
remly Inviato 2 Dicembre 2005 Segnala Inviato 2 Dicembre 2005 si, la data è all'inglese cmq non so se avete apprezzato fino in fondo il link: l'immagine è quella di una webcam, quindi si aggiorna automaticamente Cita
Maurizio72Ts Inviato 2 Dicembre 2005 Segnala Inviato 2 Dicembre 2005 l'immagine è quella di una webcam, quindi si aggiorna automaticamente dovrebbe essere (anzi ne sono quasi sicuro) una di quelle (ce ne sono 3, mi pare) webcam posizionate sul palazzo della Prefettura. Cita
Starlite Inviato 2 Dicembre 2005 Segnala Inviato 2 Dicembre 2005 Si xe el link dal sito dela prefetura, e la devi anche eser mesa drento drio una finestra perche' adesso (ore 19:07) me par de veder come el riflesso dele tendine A proposito dei alberi... sule segnalazioni del Piccolo de ieri o l'altro ieri iera un mato che se lamentava che diseva che xe un obrobrio sti alberi... e diseva che xe infiladi in dei basamenti de ghisa... ghisa? A mi me par cemento Cita
gufo805 Inviato 2 Dicembre 2005 Segnala Inviato 2 Dicembre 2005 Basta collegarsi su webcam trieste ciao a tutti Cita
trert Inviato 3 Dicembre 2005 Segnala Inviato 3 Dicembre 2005 si si.. apprezzato.. deso ale 2.13 i ga studa le luci però.. Cita
ciano de giarizole Inviato 3 Dicembre 2005 Segnala Inviato 3 Dicembre 2005 Ieri sera son pasà davanti ala piaza iluminada: XE BELISIMA!!! Tuti i'albereti iluminai e i festoni che va da un pal al'altro, tropa roba. Visto e considerato che el podestà i soldi in un modo o nel'altro li buta comunque via (vedi la scariga de Lancia Thesis per far un esempio), almeno che spendi un pochi per darghe ala cità un bel spirito natalizio. L'altro ano el podestà de Udine no ga tirado fora un per le luci e tuti a zigarghe drio, noi no stemo lamentarse perché ne meti i'adobi, godemoseli e basta. Cita
Giada Inviato 3 Dicembre 2005 Segnala Inviato 3 Dicembre 2005 Nissun se lamenta, le decorazioni natalizie me piasi tantissimo anche a mi, e son favorevolissima a investir dei soldi in questo senso, però me fa un poco de rabbia pensar che per altre situazioni più critiche (come la situazion de San Martino al Campo) se disi che no xe i soldi, e dopo - puff - se tira fora quantità industriali de lucette natalizie. Guarda caso l'ultimo nadal prima delle elezioni, tanto per far un poca de bella figura (senza dir però a cossa che se ga dovudo rinunciar per aver tutti sti addobbi...)... ma questo xe un altro discorso che col nadal c'entra poco Cita
tommy781 Inviato 3 Dicembre 2005 Segnala Inviato 3 Dicembre 2005 i fondi vien destinai ben prima de nadal ve assicuro, non xe che oggi el sindaco se sveia e decidi de spender el doppio per far bella figura, i soldi iera già pronti all'atto della presentazion del bilancio de inizio anno e noi pol cembiarne la destinazion, noi podeva cioè dir spendo meno e il resto lo uso per altro, par scemo ma funziona cusì. tornando al discorso piazza non la me dispiasi cusì addobbada, a dir el vero gaveria gradido che la piazza stessa la presentassi alla nascita degli alberi, i la rendi più "umana" e meno fredda. Cita
Stefano79 Inviato 3 Dicembre 2005 Segnala Inviato 3 Dicembre 2005 Eh eh, xè proprio vero...qualsiasi roba se fa in sta benedetta città , xè sempre gente che se lamenta, per un motivo o per l'altro Mi la piazza me piasi cusì Cita
polpetta Inviato 3 Dicembre 2005 Segnala Inviato 3 Dicembre 2005 Mi per ora la go vista solo in tv e devo dir che per un momento me ga parso de esser a Vienna..o un'altra città dell'Austria. veramente una bella atmosfera. Cita
Kiki Inviato 3 Dicembre 2005 Segnala Inviato 3 Dicembre 2005 Me piasi troppo come i ga fatto in piazza Unità ! sai meio rispetto ai altri anni co i metteva un unico albero striminzido! Tutti questi alberelli illuminati dà molta più luce e atmosfera! Li adoro! Cita
Maurizio72Ts Inviato 3 Dicembre 2005 Segnala Inviato 3 Dicembre 2005 Eh eh, xè proprio vero...qualsiasi roba se fa in sta benedetta città , xè sempre gente che se lamenta, per un motivo o per l'altro Mi la piazza me piasi cusì te ga proprio ragion Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.