Vai al contenuto

cossa disè... se podessi verzer una sezion dedicada?  

14 utenti hanno votato

1. 1. cossa disè... se podessi verzer una sezion dedicada?

• SI
      4
    • NO
      10

Messaggi raccomandati

Inviato

cossa disè se femo una sezion contenente notizie sule 2 e 4 riode, motori e altre robe?? con recensioni dei novi mezzi, consigli e chi ne ga più ne meti?? :s'ciopado:

Inviato

mi anca go vota' no... penso che se riscia de gaver trope sesioni e diventa un casoto.... pero' magari un giorno se sara' + gente apasionada... perche' no? (xe de dir anche che el mio voto xe de parte xche no xe che sbavo davanti a un 6 cilindri :p)

Inviato

go messo anche mi no.

no me interessa.

però se qualchedun xe interessado se pol far..

( ma me par che ghe sia solo due interessadi.. becheve un per de volte e ciacolè de macchine e moto :D )

• 4 settimane dopo...
Inviato

Bhe, nn saria niente mal verzer una discussion sulle moto, per mi che go pena ciolto una SV650 saria cocolo, per scambiarse idee sulle varie modifiche o per organizzar giretti in moto (appena vien caldo) sempre se qualchedun che xe in sto sito ne ga una....ovviamente.

Visto che mi gente de trieste che ga moto nn la trovo in altri siti per far giretti.

Inviato

Aprir il topic si può.

Il voto contrario è sulla apertura di una sezione apposita.

Per parlar di moto lo si puo fare sul off topic.

Per organizzare un giertto sul "Raduni/incontri/festini/serate tra petesoni".

Purtroppo ho solo un scooter 125. Niente pantente almeno per ora ma penso di farla quest estate.

Inviato

beh.. vara mi finché se parla de auti o moto, meccanica, estetica e tutto son prontissimo.. se fe giri in moto o ve seguo col mio 125.. :noghesemo: opur ve abbandono! :D

Inviato

Ok Tommy, allora appena vien un poco de caldo(forse per fine marzo inizio aprile), organizzeremo senz'altro un bel giretto divertente......

nn vedo l'ora de ritornar in sella... :DDDD:DDDD

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro