Vai al contenuto

Xe tornado Baù!


Messaggi raccomandati

E non solo... la squadra ga dimostrado de crederghe fino in fondo... anzi secondo mi se inveze che metter dentro Parola el gavessi messo dentro Beati (che la bala la sa anche giogar), forsi la partida la gavessimo poduda anche vinzer... Credo che sia importante el recupero de Baù soprattutto perchè cussì adesso gaveremo un'alternativa a Godeas e Moscardelli dato che el primo ga praticamente giogà dall'inizio del campionato a ritmo continuo e prima o dopo el s'cioperà se el va avanti a sti livelli (considerando anche che dal prossimo mese ricomincia i turni infrasettimanali) mentre Moscardelli xe da un poco de tempo che el xe in parabola discendente un poco per la fadiga de questa prima parte del campionato, un poco per l'infortunio e un poco per le continue voci de mercato che secondo mi lo ga distratto... Insomma i ga bisogno entrambi de star a turno a riposo. Aspettemo adesso anche Beati, magari con Aquilani un poco più avanzado come oggi nel secondo tempo e lui come interditor (tipo alla Delnevo dell'altr'anno), un ruolo che ghe dovessi esser abbastanza congeniale da quanto i me ga dito. Boh, staremo a veder, magari za dalla prossima partida con el Livorno...

In ogni caso, FORZA UNIONE!

Ciao!

Link al commento
Condividi su altri siti

Rinnovando el saluto e el benvenuto a Jazz (no go capì che razza de error te dava sulla registrazion al forum, cmq gavemo risolto e bon :lol: ), penso de esser completamente d'accordo con lui: devo dir che anche mi son curioso de veder 'sto Beati de cui tanto go sentido parlar ben.

Tornando a stasera, me piasi pensar come l'altro anno, per forti che podevimo esser, iera davvero insperato recuperar partide del genere. La verità xe che, dopo el normale disagio dei primi periodi, anche i zogadori più giovani sta trovando la giusta dimension in campo, e cmq i lotta sempre fino alla fine. Buon segno, se riveremo a salvarse el più presto possibile, con sta squadra podemo veramente divertirse :)

Ultima roba, ai petesoni che ghe interessa :D metto el link alla cronaca appena sfornada della partida: la trovè QUA

Steme ben :p

Link al commento
Condividi su altri siti

Co Baù ga segnado el primo gol.. go subito dito che fazevimo el secondo..

ma quando, verso la fine, se semo praticamente serai in difesa, non podevo più de caminar per tutto el soggiorno..

..non go neanchè zenà de tanto nervosismo che gavevo..

..cmq kaietto.. persi i 3 euri..

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×