tuxav Posted February 13, 2006 Report Share Posted February 13, 2006 oh-la domando se qualchidun de voi leggi o compra regolarmente qualche rivista de fotografia... mi una volta per diverso tempo compravo un per de riviste .. reflex e tutti fotografi, devo dir che la seconda iera mejo, la prima fazeva trope recensioni... dopo me son stufa' xche ala fine dopo un pochi de ani me par che i ricicla sempre i stesi argomenti.... voi lege qualcosa ? save consigliar qualcosa che no sia solo confronto tra machine obietivi software & co ma che parli e comenti le foto ?? ciau ciau Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted February 13, 2006 Report Share Posted February 13, 2006 Mi go letto per un certo tempo digital camera, xe un poco de tuto: un articolo su tipi de foto "de stagion" ( foto d'inverno, foto de notte, foto de ritratti, foto de vacanza, foto de mar..), un pochi dei solito confronti de fotocamere, un pochi de suggerimenti e spiegazioni de photoshop e ritocchi in general... un dischetto con programmini e plug-in per photoshop che no go, ma xe de là che me go ciapado el primo ACDsee e photoimpact 6 ( ghe iera anche el 8 , ma solo in trial per 1 mese). Po i ga deciso de alternar, un numero sule machine e uno sule fotografie, adeso me par che i sia tornai ala vecia version. A me me piaseva, ciogo ogni tanto un Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted February 13, 2006 Report Share Posted February 13, 2006 mi tuttifotografi per un poco.. però preferisso ciorme ogni 6mesi o co me capita el national geographic opur qualche rivista che costicchia de più (no go una in particolare) devo dir che xe vero.. dopo che te ga la tua machineta e che no te vol comprar altre.. xe inutile gaver mille confronti.. difatti vedo se trovo qualche PDF de qualche rivista in rete.. pur essendo in inglese se capissi tutto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted February 13, 2006 Report Share Posted February 13, 2006 Riviste specializzade no... Salto qua e là in rete se xè qualche argomento che me interessa approfondir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted February 14, 2006 Report Share Posted February 14, 2006 no go mai leto una rivista de fotografia in vita mia vado asolutamente "a naso" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cenerentola82 Posted February 14, 2006 Report Share Posted February 14, 2006 vado asolutamente "a naso" forsi saria meio "a ocio". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted February 14, 2006 Report Share Posted February 14, 2006 vado asolutamente "a naso" forsi saria meio "a ocio". uhmm... me sa che te ga raxon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommy781 Posted February 16, 2006 Report Share Posted February 16, 2006 se volete vedere bellissime foto: http://www.worldpressphoto.nl/index.php?op...&bandwidth=high io ho smesso di prendere riviste quando mi sono accorto che sono troppo "sponsorizzate", chi dalla Canon e chi dalla Nikon, giudizi che spesso andavano a sbattere contro le esperienze sul campo di parecchi utenti. preferisco osservare le foto che la gente mette on line per farmi un'idea delle macchine e leggere qualche buon libro sulla fotografia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted February 16, 2006 Report Share Posted February 16, 2006 mi nelle prime volte usavo cior "FOTOGRAFARE" poi... me iero butada sai su "IL FOTOGRAFO"... iera sai cocolo perche i spiegava tante robe e i te dava la possibilità de mandarghe le foto tue e esser commentade.. o a partecipar concorsi! mi me ne ga pubblicade un paio de foto prove...xe interessante.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted March 27, 2007 Author Report Share Posted March 27, 2007 La mitica "Life" anuncia che cessa le pubblicazioni cartacee e sara' disponibile solo online. Xe vero che ormai tutto va su internet ma la bellezza de una foto stampada no sara mai uguale a quella online tristezza.... eco el link Life Chiude (Repubblica.it) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts