polpetta Posted March 5, 2006 Report Share Posted March 5, 2006 Ve metto el Link del sito... dedica a questa manifestazion... xe un po come el Pordenone fiere ma xe fatto qua a Trieste.. per chi ghe interessa xe scritto tutto là! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forum_Bot Posted March 5, 2006 Report Share Posted March 5, 2006 2 Utenti hanno già detto GRAZIE! assist4, cocal Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted March 5, 2006 Report Share Posted March 5, 2006 ne gavevimo za parlado me par.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted March 5, 2006 Author Report Share Posted March 5, 2006 ne gavevimo za parlado me par.. si?? dove?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted March 5, 2006 Report Share Posted March 5, 2006 ne gavevimo za parlado me par.. si?? dove?? QUA Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted March 5, 2006 Author Report Share Posted March 5, 2006 ne gavevimo za parlado me par.. si?? dove?? QUA omamamia!!! chiedo scusa... ma scolta!!!go prova a cercar "expo" sulla sezion informatica!!! come mai non me xe vignu fora la discussion?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted March 5, 2006 Report Share Posted March 5, 2006 Forsi perchè te gavarà fatto la ricerca solo nei post dei ultimi 30 giorni... Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted March 5, 2006 Author Report Share Posted March 5, 2006 Forsi perchè te gavarà fatto la ricerca solo nei post dei ultimi 30 giorni... ehm... porca paletta.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts