Jump to content

ariva el caldo e me meto...

Recommended Posts

sperando che sta benedetta estate rivi presto... stamattina 11 gradi...

gonna gonna e ancora gonna... lunga o corta o vestitini boh... basta che sia gonna :D

per le mini mini non go proprio el fisico... soprattutto dopo che go aumenta de tre kg sto inverno :unsure::pianto:

Ovviamente gonna... de tutti i tipi.. mini, lunga, de lino, de coton... a righe.. a quadri, jeans.... e da sto anno anche i short!

E poi vole metter la bellezza e la comodità della gonna... sa che fresco in auto con l'aria condizionada sparada verso la... una goduria!

GO LA NETTA SENSAZION CHE IL NOBILE CREATOR DE STO ALTRETTANTO NOBILE SONDAGGIO GA SCRITTO LA SETTIMA OPZION RIFERENDOSE A MI E ALLE MIE MUDANDE DE BERNARDI................ :caregaintesta: ah comunque mi d'estate braghe curte o gonne col fondo ad altezza inguine che ghe piasi sai a sandrin e che go sempre in tinta con infradito e accessori vari tipo collane, oreccini ecc............e inveze a sandro staroba lo turba xche no capisi come fazzo a gaver tutte le robe del steso color...........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D E COMUNQUE D'ESTATE SON SEMPRE CON LE CHIAPPE PER ARIA!!!!!!!!!!!!ALMENO STAGO FRESCA E NO ME FREGA COSSA PENSA I ALTRI!!!!!!!!!!!!!! :linguaccia:

Braghe la più parte. Qualche volta cotole, e longhe e svolazzanti. Le mini le portavo ai tempi de Mary Quant :p

De quando che son sempre in braghe no go più el pensier del colant rotto. Go anche qualche per de shorts, ma li lasso per gite in montagna o spiaggia.

Stago pensando de ciorme un per de braghe ala pescadora.

GO LA NETTA SENSAZION CHE IL NOBILE CREATOR DE STO ALTRETTANTO NOBILE SONDAGGIO GA SCRITTO LA SETTIMA OPZION RIFERENDOSE A MI E ALLE MIE MUDANDE DE BERNARDI................ :caregaintesta:

:cossaaa?::cossaaa?::cossaaa?: no te se riferirà miga a mi???? :p