saretta Inviato 21 Giugno 2006 Autore Segnala Inviato 21 Giugno 2006 eh poi el mitico Liga.... ( per chi vol ghe go fatto tipo un 10 foto solo a lui) Cita
trert Inviato 22 Giugno 2006 Segnala Inviato 22 Giugno 2006 apperò!! in prima fila te ieri!! grande! Cita
molly Inviato 22 Giugno 2006 Segnala Inviato 22 Giugno 2006 bon che te ghe son ti con le foto.. perchè vederli (anche solo sul schermo) iera un'impresa per mi che son picia Cita
mula alabardata Inviato 22 Giugno 2006 Segnala Inviato 22 Giugno 2006 bon che te ghe son ti con le foto.. perchè vederli (anche solo sul schermo) iera un'impresa per mi che son picia no posso che quotar! a mi me toca far le foto in puntra de pie xkè iero in fondo... Cita
giuli Inviato 22 Giugno 2006 Segnala Inviato 22 Giugno 2006 Foto 15 GIUGNO e foto 16 GIUGNO dal sito di Azalea Cita
giuli Inviato 22 Giugno 2006 Segnala Inviato 22 Giugno 2006 Matteo (Zero Assoluto) Thomas (Zero Assoluto) Pago Cita
saretta Inviato 22 Giugno 2006 Autore Segnala Inviato 22 Giugno 2006 bon che te ghe son ti con le foto.. perchè vederli (anche solo sul schermo) iera un'impresa per mi che son picia no posso che quotar! a mi me toca far le foto in puntra de pie xkè iero in fondo... e come te pesni che go fatto mi??? iero in 4 - 5 fila... ogni tanto me rampigavo su quei davanti o me metevo in punta de pie.... Ad un certo punto gavemo fatto un compromesso con quei stangoni davanti e per un tot de tempo i ne tirava su, o i se spostava per lasarne veder meio! Cita
polpetta Inviato 22 Giugno 2006 Segnala Inviato 22 Giugno 2006 se ghe fusi stada....altro che 10 foto per cantante... saria tornada casa con un 100 foto come minimo. brava Saretta! Cita
Starlite Inviato 4 Luglio 2006 Segnala Inviato 4 Luglio 2006 [mod] visto che se tratta del festivalbar a Trieste go sposta' sta discusion dalla sezion in giro pe'l mondo a qua, e go cambia' titolo per renderlo piu' esplicativo...[/mod] Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.