Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

con el permesso del boss, ghe tegno a dir che xe online finalemente el sito de tre appassionati de fotografia del forum: tuxav, trert e tr1nity..

spero che ve piaserà e che commenterè..

el sito xe formado da 4 siti in pratica tutti collegadi ta de lori.. me raccomando commenti! sia qua che sui contact us de ogni sito..

intanto el link alla home principale:

tempodiaframma1.gif

TempoDiaframma.com

dopo seguì le istruzioni..

buona visione :)

Inviato

co go visto el titolo dela discusion go pensa' "sicuro quel peteson de av ga sbaia' sezion per verzer la discussion" e inveze... bravi bravi adesso vado veder :D

Inviato
nissun saveva.. solo eventuali +1 e sandro :D

:rolleyes: infatti lo savevo..

seguendo el sito dagli inizi, posso dir che el sta diventando man man sempre più bel!! :vabenon:

:clapclap::clapclap::clapclap::clapclap: bravissimi!

ma adesso no ste fermarve... continue su sta strada e farè davvero un buon lavor! :ok: ;)

Inviato

Intanto bravissimi, sai bel. Spero forsi de rivar a imparme a far qualche foto decent, visto che sn negado. :vino::vino:

Inviato
Ma che bravi.. qua se vedi quanto tempo che dedichè al lavor :D

:bye:

Diffatti MI che lavoro, no go ancora fini' el sito ...

el xe ancora un po' in modifica ... quindi chiedo scusa a tutti se lo vede' cambiar in continuazion ...

Spero de finirlo entro oggi.

PS.. dimenticavo ... ieri sera qualched'un iera fora a divertirse e mi qua solo soletto a lavorar e correggere gli errori di digitazion de trert e av ... sigh

che vita grama !!!

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro