Jump to content

Recommended Posts

Posted

...el pinocchio de profilo ghe assomiglia a trert un poco...te noti anche ti una certa somiglianza...??? :D:D

cmq belle le foto...ma non voglio influenzare la giuria.. :lol:

Posted

Che son insempià oramai lo sà tutti :wacko: , che son orbo anche :unsure: ..... quel che spero xè che no se gabi guastà el computer :confused: perchè de foto ghe ne vedo una sola e l'ultimo messaggio dela mula lo vedo bianco :cherobeara:

AIUTOOOOOOO :s'ciopado: :s'ciopado: :s'ciopado:

Posted

ottimo!

ora vedo :D

sai bella!

io ne ho una di Pinocchio con la neve...peccato sia in verticale :angry:

ma la posterò cmq :linguaccia: (fuori concorso naturalmente :D )

  • 2 weeks later...
Posted

belle ste ultime!! forse la vista frontale xe un poco troppo vista :D cmq me par che no gabi ancora postado nisun ;)

el rilke particolare.. pecà x i colori tenui

Posted
forse la vista frontale xe un poco troppo vista :D cmq me par che no gabi ancora postado nisun ;)

el rilke particolare.. pecà x i colori tenui

eh.. x questo la go messa la vista centrale! xe una classica.. de un bellissimo soggetto.. che però no ga ancora messo nissun! :grin:

el rilke con i suoi colori primaverili smorti se la pol riciclar x un'autunnale! :haha: così go una x stagion! :lol:

  • 2 weeks later...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×