Matt Posted September 27, 2006 Report Share Posted September 27, 2006 Eccome qua,dopo 11 giorni de meritata vacanza, ve mostro i posti dove son stà. Co go deciso de andar zo in settembre,gavveo un pò paura pel tempo, savevo che iera meio che da noi, però, visto che de sti tempi el xe un pò pazzo, no se sa mai! Tutto sommà xe andà ben, in pratica son rivà a andar al mar un giorno si e un no! Essendo da cugini, invece, un giorno magnavo tanto e l'altro de più; ma questa xe un'altra storia! Bon comincemo! La "chiesa madre" de Augusta, finida de ristrutturar (se vedi in alto una gru che desso la fa lavori al municipio de fianco ) Per chi nosa, Augusta se trova sotto Catania, in provincia de Siracusa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matt Posted September 27, 2006 Author Report Share Posted September 27, 2006 Prima giorno al mar, domenica mattina(iero rivà mercoledi sera ) Sta case se affaccia su sta insenatura, anche questa in ristrutturazion! Una barchetta de pesca messa sui scoi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matt Posted September 27, 2006 Author Report Share Posted September 27, 2006 Secondo giorno de mar, in un posto diverso, questo xe el faro de Augusta, co iero picio, iera qua che andavimo sempre al mar! Se dovessi intraveder nell'acqua la linea dei scoi, dove xe piu ciara(metà de dx), mi toccavo nei punti piu bassi! giusto per renderse conto de quanto la fossi scura! Bom,visto che ghe son, metto una foto de mi con la mia mula! quasi me dimenticavo, parte del pranzo... ...ricci marini, presi sul posto! Sai boni! (un lo go ciolto mi gavevo anche un astella marina piu grande della mia mano, ma no xe la foto, perche ierimo tutti in acqua; ovviamente la stella poi la gavemo rimessa al suo posto) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matt Posted September 27, 2006 Author Report Share Posted September 27, 2006 L'unica pecca de sti giorni, iera che ogni pomeriggio vigniva brutto Qui xe domenica pomeriggio, Poco prima de Acireale, Acitrezza e i "famosi" faraglioni. No son sai sicuro de quel che me ga ditto, ma a quanto par sto paese xe famoso perche da legenda isassi xe quei che ulisse ga tirà ta l'ocio a polifemo, mentre el paese xe quel dei Malavoglia. Se qualchidun pol confermar... altra veduta come go ditto, iera sai nuvoloso e quindi poca luce, però l'effetto che xe vignu fora no me dispiasi! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matt Posted September 27, 2006 Author Report Share Posted September 27, 2006 MErcoledi mattina me par! EL paese xe fiumefreddo, sora catania. Qua no xe piu scoi, ma ghiaietta "morbida" nel senso che ogni passo te sprofondavi.In fondo se intravedi Taormina che purtroppo no son rivà a veder quela su xe la visual verso nord e questa quela verso sud: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matt Posted September 27, 2006 Author Report Share Posted September 27, 2006 No esisti solo el mar, quindi semo salidi parecchio...in mezzo alla strada, un mezzo ostacolo no le se spostava...e le iera tante!! Finida la salida, se gavemo fermà sull'ETNA! ma su crateri secondari mi volevo veder la lava che boiva! Colata de lava immensa... De novo mi con la mia mula, da notar che mi iero in costume e felpa, mentre tutti i altri iera con giacche, pantaloni lunghi, scarponi..ecc... Qua se intravedi la strada... Xe veramente bel el contrasto col nero della lava...sabbia nera, rocce nere, tutto nero Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matt Posted September 27, 2006 Author Report Share Posted September 27, 2006 Ultima volta al mar, un posto stupendo, el piu bel!!! Se ciama sbarcatore dei turchi, le prime foto le xe fatte da sora la scogliera. Qua se vedi el faro de prima, ma dall'altro lato! sempre dall'alto Volevo tuffarme da la! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted September 27, 2006 Report Share Posted September 27, 2006 [cut] mentre el paese xe quel dei Malavoglia.Se qualchidun pol confermar... Confermo che Acitrezza xe el paese dei Malavoglia del Verga Lo go letto 200 anni fa e me ricordo poco ma el paese me lo ricordo Grandissimo Maaaaaaatt. Belle foto e che bei posti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted September 27, 2006 Report Share Posted September 27, 2006 che bei postiiiii!!! un mar stupendo!! :up: quanto volesi deso una bella vacanza al mare... beato ti! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matt Posted September 27, 2006 Author Report Share Posted September 27, 2006 E per fignir...se torna a casa!!! Grazie cucc! grazie mula! visto che tutta l'estate iero andà una volta sola, go pensa de recuperar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted September 27, 2006 Report Share Posted September 27, 2006 cmq come che te ga fatto ad andar sull'etna con el costume no so! mi son andada de picia e me ricordo che fazeva freddo su su.. te ga ciolto un toco de lava x ricordo, vero? mi gavevo ciolto un lapillo! cmq credo che sia sta meio se no te ga visto la lava che boiva... sennò no te tornavi me sa! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted September 27, 2006 Report Share Posted September 27, 2006 Belle foto Matt! e che mare, da favola! ci farei subito un salto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted September 27, 2006 Report Share Posted September 27, 2006 bei posti, belle foto e bell'acqua Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
basketteam Posted September 27, 2006 Report Share Posted September 27, 2006 sai, sai bei posti... bravo Matt!!!! cmq Acitrezza xe effettivamente el paese dei Malavoglia, infatti se i miei ricordi no me tradisi el racconto gira tutto attorno a sti paesetti della provincia de Catania Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted September 27, 2006 Report Share Posted September 27, 2006 fighissimo el posto!! me piasi sai! ma iera sai spuza sull'etna? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted September 27, 2006 Report Share Posted September 27, 2006 Grande Matt ! divertite fin che te pooool! :D bei posti sai bei... el mar xe stupendo veramente.... e me par che ghe iera tuto soma' anche poca gente... o no? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted September 27, 2006 Report Share Posted September 27, 2006 bel bel! E el color del mar xè eccezionale! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matt Posted September 27, 2006 Author Report Share Posted September 27, 2006 Niente spuzza sull'etna! POchissma gente in giro, ma fin metà ottobre se el tempo permetti te trovi gente che se fa el bagno! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted September 27, 2006 Report Share Posted September 27, 2006 unica roba no va ben Matt.... te ga i cavei tropo longhi, 2 giorni de consegna ! :D :D :s'ciopado: :s'ciopado: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malto Posted September 27, 2006 Report Share Posted September 27, 2006 Wow Matt!!! Ma te sa che anche mi go parenti ad Augusta? Da parte de mio papà, una sfilza incredibile de siciliani!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted September 27, 2006 Report Share Posted September 27, 2006 Bellissimi posti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts