Jump to content

[Sicilia]Augusta e dintorni

Matt

Recommended Posts

Eccome qua,dopo 11 giorni de meritata vacanza, ve mostro i posti dove son stà.

Co go deciso de andar zo in settembre,gavveo un pò paura pel tempo, savevo che iera meio che da noi, però, visto che de sti tempi el xe un pò pazzo, no se sa mai!

Tutto sommà xe andà ben, in pratica son rivà a andar al mar un giorno si e un no! :D

Essendo da cugini, invece, un giorno magnavo tanto e l'altro de più; ma questa xe un'altra storia!

Bon comincemo! :ehsi:

La "chiesa madre" de Augusta, finida de ristrutturar (se vedi in alto una gru che desso la fa lavori al municipio de fianco :p )

Per chi nosa, Augusta se trova sotto Catania, in provincia de Siracusa.

chiesamadrezb1.jpg

Secondo giorno de mar, in un posto diverso, questo xe el faro de Augusta, co iero picio, iera qua che andavimo sempre al mar!

faro2kh0.jpg

Se dovessi intraveder nell'acqua la linea dei scoi, dove xe piu ciara(metà de dx), mi toccavo nei punti piu bassi! :lol: giusto per renderse conto de quanto la fossi scura!

faro1mo9.jpg

Bom,visto che ghe son, metto una foto de mi con la mia mula!

faro4dv8.jpg

quasi me dimenticavo, parte del pranzo...

riccivc4.jpg

...ricci marini, presi sul posto! Sai boni! (un lo go ciolto mi :p gavevo anche un astella marina piu grande della mia mano, ma no xe la foto, perche ierimo tutti in acqua; ovviamente la stella poi la gavemo rimessa al suo posto)

L'unica pecca de sti giorni, iera che ogni pomeriggio vigniva brutto :(

Qui xe domenica pomeriggio, Poco prima de Acireale, Acitrezza e i "famosi" faraglioni.

No son sai sicuro de quel che me ga ditto, ma a quanto par sto paese xe famoso perche da legenda isassi xe quei che ulisse ga tirà ta l'ocio a polifemo, mentre el paese xe quel dei Malavoglia.

Se qualchidun pol confermar... :aracheroba:

faraglionibw3.jpg

altra veduta

faraglioni2sd6.jpg

come go ditto, iera sai nuvoloso e quindi poca luce, però l'effetto che xe vignu fora no me dispiasi!

faraglioni3cf8.jpg

MErcoledi mattina me par! EL paese xe fiumefreddo, sora catania.

Qua no xe piu scoi, ma ghiaietta "morbida" nel senso che ogni passo te sprofondavi.In fondo se intravedi Taormina che purtroppo no son rivà a veder

fiumefreddo1et0.jpg

quela su xe la visual verso nord e questa quela verso sud:

fiumefreddood9.jpg

No esisti solo el mar, quindi semo salidi parecchio...in mezzo alla strada, un mezzo ostacolo

etnahb9.jpg

no le se spostava...e le iera tante!! O|

Finida la salida, se gavemo fermà sull'ETNA! ma su crateri secondari :( mi volevo veder la lava che boiva!

etna4te1.jpg

Colata de lava immensa...

etna12oe8.jpg

De novo mi con la mia mula, da notar che mi iero in costume e felpa, mentre tutti i altri iera con giacche, pantaloni lunghi, scarponi..ecc... :rolleyes:

etna9ik4.jpg

Qua se intravedi la strada...

etna7af7.jpg

Xe veramente bel el contrasto col nero della lava...sabbia nera, rocce nere, tutto nero