SandroWeb Posted February 26, 2004 Report Posted February 26, 2004 Visto che la rappresentanza de petesoni xe molto elevata qua B) , me chiedevo da bravo astemio quale son: cossa preferissi bever i petesoni? Birra? VinaSSa? Super-alcolici? Sprizeti? Bon vado a coparme Quote
Vico Posted February 27, 2004 Report Posted February 27, 2004 me chiedevo da bravo astemio quale son: cossa preferissi bever i petesoni? Spiritoso Quote
SandroWeb Posted February 27, 2004 Author Report Posted February 27, 2004 Però no te ga risposto alla mia domanda In tal caso questo smile qua rappresenta lo spirito de questa discussion Quote
iaga Posted February 27, 2004 Report Posted February 27, 2004 Mi bevo sai raramente.. però preferiso una bona e fresca birra. Quote
Jazz Posted February 27, 2004 Report Posted February 27, 2004 Mi no so perchè non go mai bevudo alcoolici, ma un mio amico me ga dito che xe sai bon el Teran e anche la grapa domacia non ghe dispiasi dopopranzo... Quote
Starlite Posted February 27, 2004 Report Posted February 27, 2004 Gavè mai prova' el Montenegro? Quote
Jazz Posted February 27, 2004 Report Posted February 27, 2004 no mi vado poche volte nell'ex Jugoslavia... Quote
Vico Posted February 27, 2004 Report Posted February 27, 2004 Vico --> <-- TuxAV Mi vedo TuxAv, ma mi no me riconosso assolutamente ... 'sta gente che accusa de petessonismo senza la minima prova Quote
Starlite Posted February 28, 2004 Report Posted February 28, 2004 Tanto per risollevar la question... volemo parlar de quela volta che Jazz se ga ciapa' la bala de uischi in auto mia? Quote
Jazz Posted February 28, 2004 Report Posted February 28, 2004 ..Niente in confronto a quando Starlite ga vomità in un bicier per non sporcar, el giorno del suo compleanno...el iera tanto carigo che alle 22 lo gavemo portado via de peso... Volemo forsi parlar de questo? E qua Vico pol esserme de testimone! Quote
Vico Posted February 28, 2004 Report Posted February 28, 2004 Confermo, iero presente alla scena. Devo dir una roba a difesa de Starlite: trattandose de una grigliata all'aperto la festa iera iniziada presto, per cui iera abbastanza facile esser ben rovinadi alle 22 Se non ricordo mal el ga smesso de vomitar per le 6 de mattina AloHa Vico Quote
tuxav Posted February 28, 2004 Report Posted February 28, 2004 no volesi dir ma nela stesa ocasion.. vico balava e cantava in giardin "sandra portami al mare" e no capiva un caXXo de quel che i ghe diseva (ma questo dire' voi xe normale) mentre un altro sbrumava drio l'albero.. ah che petesoni che xe ara Quote
Starlite Posted February 28, 2004 Report Posted February 28, 2004 Nei biceri si, certo! Perche' mi son educato, mi! Per la cronaca go finì alle 6.45. Quote
Jazz Posted February 28, 2004 Report Posted February 28, 2004 Iera questa la volta che prima te ga cagà e dopo senza tirar l'acqua te se ga voltà butando la testa in cesso per vomitar?. SIGNORI DOVE' SAVER CHE QUESTO XE STARLITE... Quote
Starlite Posted February 28, 2004 Report Posted February 28, 2004 SIGNORI DOVE' SAVER CHE QUESTO XE STARLITE... Scusa.. ma la faccina coi cuoricini vol dir che te se ga innamorado de mi perche' go vonitado sulla mia stessa me**a? Quote
Kiriranshelo Posted June 2, 2006 Report Posted June 2, 2006 ciò che robe sconvolgenti che scopro. questo thread me lo iero perso mi no bevo praticamente mai ma una volta go assaggià Jack e Cola e no me xe sembrado mal. mi e Jack da quel giorno semo boni amici. si si ok lo ammetto a volte go bevudo delle birrette, perchè nasconderlo? si ok preferiso le birre doppio malto e magari in un bicer medio (mai da litro perchè poi se scalda) e go una preferenza per le birre a caduta che le va zo tranquille. e poi in estate come se pol non provar tutti i coctails che i te proponi nei pubs e nelle discoteche? con el caldo i ciama... no? Comunque devo dir che el Vodka/Martini no xe bon come pensavo. color trasparente e gusto benzina. Quote
Ghost Posted June 2, 2006 Report Posted June 2, 2006 Dipende da cosa mangio assieme. Pizze e panini +birra. Vino rosso per la carne. Bianco per il pesce. Per i dolci preferisco il latte. Lo spumante lo bevo solo epr il brindisi. Per quanto riguarda gli alcolici a più alta gradazione la grappa. Bianca, non aromatizzata. Poca ma buona. E Havana e cola. Quote
forcipe Posted June 2, 2006 Report Posted June 2, 2006 mi no bevo mai son astemia..............za ieri sera quei due bicieri in osmiza me ga scassado gevevo sto color in faccia..............comuque una roba veramente bona che ve consiglio se ve capita xe la birra de praga la va zo liscia come l'acqua xchè la xe sgasada e no te se corzi che la ga abbastanza gradi e poi la i de ta solo boccali dal litro in su..................se volè ciaparve una bella bala andè la..............mi son andada in gita alle superiori e iero imbriaga costantemente x cinque giorni................credeme de provar..............e poi la no costa un ca**o!!!!!!!!!!!!!! sandrin inveze de far sti sondaggi idioti torna a casa...........torna da meeeeeeeeeeeeeee Quote
forcipe Posted June 2, 2006 Report Posted June 2, 2006 Luca ma veramente te ga vomitado nel cesso dove te ga cagado senza tirar l' acqua???????????? xe una roba gravissima.............. Quote
Kiriranshelo Posted June 2, 2006 Report Posted June 2, 2006 za ieri sera quei due bicieri in osmiza me ga scassado come disi Cucc in 'sti casi.. Te ga la bala economica Quote
Kiriranshelo Posted June 2, 2006 Report Posted June 2, 2006 Luca ma veramente te ga vomitado nel cesso dove te ga cagado senza tirar l' acqua???????????? da lui no me lo saria mai aspettado almeno tirar l'acqua dopo gaver finido.... Quote
Recommended Posts