Jump to content

Recommended Posts

Posted

Visto che la rappresentanza de petesoni xe molto elevata qua B) , me chiedevo da bravo astemio quale son: cossa preferissi bever i petesoni? :lol:

Birra? VinaSSa? Super-alcolici? Sprizeti? :rolleyes:

Bon vado a coparme ^_^

Posted

Mi no so perchè non go mai bevudo alcoolici, ma un mio amico me ga dito che xe sai bon el Teran e anche la grapa domacia non ghe dispiasi dopopranzo...

Posted

..Niente in confronto a quando Starlite ga vomità in un bicier per non sporcar, el giorno del suo compleanno...el iera tanto carigo che alle 22 lo gavemo portado via de peso... Volemo forsi parlar de questo? E qua Vico pol esserme de testimone! :D

Posted

Confermo, iero presente alla scena.

Devo dir una roba a difesa de Starlite: trattandose de una grigliata all'aperto la festa iera iniziada presto, per cui iera abbastanza facile esser ben rovinadi alle 22 :p

Se non ricordo mal el ga smesso de vomitar per le 6 de mattina :D

AloHa

Vico

Posted

no volesi dir ma nela stesa ocasion..

vico balava e cantava in giardin "sandra portami al mare" e no capiva un caXXo de quel che i ghe diseva (ma questo dire' voi xe normale) :p

mentre un altro sbrumava drio l'albero..

ah che petesoni che xe ara :D

Posted

Iera questa la volta che prima te ga cagà e dopo senza tirar l'acqua te se ga voltà butando la testa in cesso per vomitar?. SIGNORI DOVE' SAVER CHE QUESTO XE STARLITE... :wub:

• 2 years later...
Posted

ciò che robe sconvolgenti che scopro.

questo thread me lo iero perso :D

mi no bevo praticamente mai ma una volta go assaggià Jack e Cola e no me xe sembrado mal. mi e Jack da quel giorno semo boni amici. :lol:

si si ok lo ammetto a volte go bevudo delle birrette, perchè nasconderlo?

si ok preferiso le birre doppio malto e magari in un bicer medio

(mai da litro perchè poi se scalda)

e go una preferenza per le birre a caduta che le va zo tranquille.

e poi in estate come se pol non provar tutti i coctails che i te proponi nei pubs e nelle discoteche?

con el caldo i ciama... no?

Comunque devo dir che el Vodka/Martini no xe bon come pensavo. color trasparente e gusto benzina.

Posted

Dipende da cosa mangio assieme.

Pizze e panini +birra. Vino rosso per la carne. Bianco per il pesce.

Per i dolci preferisco il latte. Lo spumante lo bevo solo epr il brindisi.

Per quanto riguarda gli alcolici a più alta gradazione la grappa. Bianca, non aromatizzata. Poca ma buona.

E Havana e cola.

Posted

mi no bevo mai son astemia..............za ieri sera quei due bicieri in osmiza me ga scassado :incazzado: gevevo sto color in faccia..............comuque una roba veramente bona che ve consiglio se ve capita xe la birra de praga la va zo liscia come l'acqua :petesoni: xchè la xe sgasada e no te se corzi che la ga abbastanza gradi e poi la i de ta solo boccali dal litro in su..................se volè ciaparve una bella bala andè la..............mi son andada in gita alle superiori e iero imbriaga costantemente x cinque giorni................credeme de provar..............e poi la no costa un ca**o!!!!!!!!!!!!!! :piria::offtopic: sandrin inveze de far sti sondaggi idioti torna a casa...........torna da meeeeeeeeeeeeeee :pianto:

Posted

Luca ma veramente te ga vomitado nel cesso dove te ga cagado senza tirar l' acqua???????????? :cossaaa?: xe una roba gravissima.............. :uhm: