SandroWeb Posted October 22, 2004 Report Posted October 22, 2004 Aprimo una nova discussion riguardo le partide che femo al bowling de Duin Mercoledì 20 ierimo in parecchi: mi, Tululù, el moderator Starlite, la moderatrice iaga, deeo (de cui spetemo sempre el primo messaggio sul forum ) e altri due "non-frequentatori" del forum, Maria e Lorenzo (magari un giorno i se iscriverà anche lori ) Gavemo disputado 2 partide, la prima vinta da deeo con 133 (anche grazie ai tiri a 30 all'ora de media che ga distrutto parte della pista numero 8 ), la seconda vinta dal sottoscritto con 129. Se qualchedun vol il punteggio individuale dei altri, me citofoni Quote
Starlite Posted October 22, 2004 Report Posted October 22, 2004 bzzzzzzzzzz bzzzzzz bzzzzzzzzz (citofono) Capisso che no xe stada una delle mie migliori performans ma no me vergogno del mio puntegio... quanto go fato? Per quanto riguarda la cronaca dela partida no me par che sia altro da segnalar... Un poco de nera la ga avuda tuti, grazie a Tululù che xe specialista (in nere) Quote
SandroWeb Posted November 3, 2004 Author Report Posted November 3, 2004 Mercoledì 2 novembre 2004 Ierimo de meno ieri sera: de rappresentanti del forum ierimo solo mi e el Cucer, dei non frequentatori iera Elena e Maria. Abbastanza senza storia la prima partita (mi 162, Starlite 112), più combattuda la seconda (mi 119, Starlite 91). Chiaramente nella prima partida me xe entrado de tutto (qualche spare consecutivo e 2 strike de fila) Quote
iaga Posted November 3, 2004 Report Posted November 3, 2004 Quanti strike in totale Grande Capo? sa.. tanto per saver.. @Starlite: Quote
SandroWeb Posted November 3, 2004 Author Report Posted November 3, 2004 Quanti strike in totale Grande Capo? Se non sbaglio dovessi esser 3 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.