Jump to content

Recommended Posts

Posted

purtropo la collina rompi bastanza se te fosi stado un 50m più in alto saria stada saai meio :p

e taiar bona parte del ciel de sora, fazendola tipo panoramica? Ghe ne guadagnasi, secondo mi..

Posted

secondo mi non xe de taiar el ciel.. la nuvola xe bella tignirla tutta...

manca invece la parte sotto scura...troppo sottile...forse allargando l'inquadratura iera meio.

i colori purtroppo xe tenui e sull'azzurro....mannaggia ai finestrini!!!

quel che me piasi xe i monti in lontananza :vabenon:

te poderia postarla con un poco de piu risoluzion? go prova a metterla apposto ma xe venu fora dei quadratoni assurdi della compression.

Posted

la mia intenzione originale era riuscire a riprendere bene le montagne sullo sfondo, per quello menzionavo lo zoom ma ero impossibilitato a farlo per la velocità del treno, allora ho provato a ricavare una foto incentrata sulle montagne ma erano poco nitide e così ho pensato di allargare verso il cielo. a me personalmente la foto originale sa dire poco, ma sono gusti. la prima postata è diversa perchè elaborata in modo diverso, l'ultima è così come là sputata fuori la macchina.

Posted

in sti casi le montagne xe de quele robe che l'ottica natural (retina) xe ancora decisamente superior al obietivo de una machina :D vien voia de far foto per inacorzerse che no se avicina per niente a quel che se sperava .. :rolleyes:

Posted

mi la seconda me piasi per i colori che me par più sul rosa.. buh.. ma l'inquadratura verso el basso meio el taio della prima..

solo che la nuvola de sora xe bella ma una volta che l'ocio ghe passa sora (almeno el mio) dimentica el resto e go fato difficoltà a veder subito i monti..