Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Stamatina go visto che xe cominciadi i "lavori de riqualificazion" dele Rive nel trato compreso tra la capitaneria (ex idroscalo) e la piaza Granda.

Primo lavor via tuti i alberi...

Vederemo come che sara' ala fine... mi spero che i reintigri i alberi per lo meno.

:bye:

Sul sito dela Comun no go trovà niente dei progeti :wacko:

Inviato

Me par che xe' sempre difizile saver una giusta sui lavori publici dela cita'. Se no xe' proprio posibile spetemo e se vedi cossa vien fora. Come sempre per zerti sara' bel, per altri bruto, e per altri ancora un schifo, ma in fondo impiortante xe' che se fazi qualcossa. Alberi sempre xe' bei e sempre va ben, speremo che i li rimeti, no i tajadi, ma altri.

ciau

Fabio

Inviato

mi me spaventa anke le prove del color sul palazzo della Borsa...prepareve a veder un palazzo neoclassico piturado in giallo o rosso magenta (cmq spero de sbaiarme).

certo ke se i presentassi alla cittadinanza almeno i lavori più grandi nn saria mal...

• 1 anno dopo...
Inviato

Ripesco sta discusion per dir che ogi sul Piccolo i scrivi che i fara' un concorso de idee per decider cossa realizar nell'edificio in riva Grumula che ospitava el distributor in mezo ala strada.

Al termine dei lavori el traffico sara' tutto sul lato mare della struttura che se troverà ai margini de una nova piazzetta (de cui iera za una discusion su che nome darghe QUA).

La struttura vien salvada perche' esemio dell'architettura realizzada dal triestin (?) Nathan Rogers.

L'idea saria de far un ufficio informativo turistico. Qualchedun ga proposto de far un museo dedicado a Rogers.

La realizazion sara' in progect-fainansin' che fa figo dir in inglese. :D

Inviato

mi me continua dispiaser per sti poveri alberi che i sradica drio man...

prima barcola, poi rive, poi la piazza de Roian... ecc ecc..

anche mi spero li rimetti ... anche se prima che i cresi gaveremo cosa spetar :pianto:

Inviato

Mi me domando perchè el distributor no pol far el distributor. Xe come quei che meti i vasi de fiori nei bucai..

Come el magazzin dei vini, far e disfar xe anche un lavor e imagino un pagamento per chi che fa ( e una spesa per el Comun..che dopo resta in braghe de tela) ma me domando che senso ga far in continuazion un covertura de tela co saria più logico decider per cossa doprarlo, che in fondo, restaurado no xe miga un bruto edificio, e po el xe più picio e el dà meno nel ocio de co el xe coverto: cossa so, un bar gelateria come el pinguin, una succursale del ente turismo, una vendita de biglietti per i vaporetti... magari una pescheria :D

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro