Jump to content

Cossa preferì?  

9 members have voted

1. 1. tra:

• colori
      4
    • bianco e nero
      0
    • indifferente
      0
    • dipendi da cossa go de fotografar
      5

Recommended Posts

Posted

ecco el sondaggio, scusime marti ma go dovudo cancellar la discussion :):bacini:

el messaggio iniziale iera:

volevo far un sondaggio, ma no go ancora capì come se fa [magari se qualche mod pol far, pol trasformarlo in sondaggio]

la mia domanda xe:

preferì le foto a colori o in bianco e nero??

o ve xe indifferente?

o dipendi da cosa vole fotografar?

su, su.. via con le opinioni!! :)

Posted

mi go votado colori, ma mi no son capace de far bianchi e neri.. certe foto certamente le xe più indicade a sta tecnica.. però bisogna saverle far!

Posted (edited)

go votà dipendi :D

In linea de massima, preferiso i colori, ma certi soggetti rendi meio in b/n. Soprattutto certi ritratti ga molto più pathos in bianco e nero :D

Edited by tinuviel
Posted

si, ok che "dipendi".. però mi anche se quel soggetto rendi de più in b/n, no me piasi de principio..

nel senso va fatto così, ma a mi no me pisi.. e xe questo che chiedevo..

a mi el b/n me metti malinconia.. tristezza.. :( me dà tutto tranne che piacer de ammirarlo, cosa che invece dovesi dar una foto!

el mondo xe a colori!!

solo i colori pol dar quella vivacità e quell'allegria!! :)

quindi w le foto a colori!! ;)

Posted

Certe foto in bianco e nero rendi meio (come anche certi film... Schindler's List a colori non gavessi avudo lo stesso impatto!), la maggiorparte xè meio a colori. Fotografar un tramonto in bianco e nero no ga sai significato, fotografar dei monumenti o un viso pol averghene uno molto profondo. Proprio perchè certi soggetti xè tristi o melanconici, el bianco e nero xè più adattao IMHO.

E, a volte, servi anche per non distoglier lo sguardo dal centro della foto. Magari uno vol fotografar l'espression de una persona, e veder el colletto della maia rosso, i oci verdi e i cavei biondi pol sviar...

Posted

mi go votado colori, raramente passo al bianconero.

A volte me par che qualchedun scegli el bianconero perchè "fa" fotografo, perchè una volta i fotografi, se i se sviluppava de soli, doveva far bianconero, po le più antiche foto classiche xe bianconere..

Posted

mi anche dipo dipendi, fotografo sempre a colori ma trovo che per el ritratto o certe foto 'grafiche' vadi sai ben el b/n.... me gavesi anche piaso saver lavorar in CO... ma adeso devo adeguarme e provar a far tuto con PS :D

me piasesi saver far dei bei bn in digitale... :(

Posted

scuseme bei putei. mi de fotografo amatore come tutti voi me piasi tanto far foto. in genere fazo tutto a colori però da quando sn passado al digitale i B/N vien de cacca. disemo che tutti i sw a disposizion quel che fa quando te ghe disi famme un B/N solo desatura l'immagine. go trovado alcuni plugin de PS per far B/N me niente de soddisfacente. voi usè qualche sw particolare o plugin strambo? go trovado varie guide in merito e robe ma niente de speciale.

za che semo in tema chiedo qua...

ciau

Posted

niente plugin.. con ps te pol usar il color lab, el miscelator canale, la mappa sfumatura o migliaia de altri bei trucchetti.. no servi nissun plugin!!