arska Inviato 29 Marzo 2007 Segnala Inviato 29 Marzo 2007 Go meso su la version speroforsiquasi definitiva del mio sito personal http://www.agfx.eu Son curioso de saver cossa che ghe ne pensè..! Tigni de conto che el xe stado pensado come: no acesibile, semplice, ciaro, pratico, conciso. Dopo, volendo, ve segnalo che podè: - darghe un voto (0/5) a foto e grafica, me saria sai utile - lasar un comento sula guestmap - zontar lavori ai preferiti, dopo andar su "my favourites" e tirarli zo tuti insieme in un file .zip feme saver! Cita
tuxav Inviato 29 Marzo 2007 Segnala Inviato 29 Marzo 2007 mi iero za anda a cucarlo :D dopo lo vardo con calma e te digo le mie idee bel lavor cmq e bele foto !! :D Cita
trert Inviato 29 Marzo 2007 Segnala Inviato 29 Marzo 2007 mi se posso esser sincero da ti me aspettavo un poco de più (scusime ) la grafica xe minimal e me piasi.. ma i effetti in flash xe un poco inutili e manca una parte riguardante ti (nei contact xe scrito un poco tropo poco oltre la musica) quel che me piasi sai xe la guestmap tropo figa.. no la gavevo mai vista!! Cita
tinuviel Inviato 29 Marzo 2007 Segnala Inviato 29 Marzo 2007 belle le foto, ma soprattutto le opere grafiche. Me piasi sai la guestmap e anche la possibilità de sceglier el color L'unica roba, come disi Trert, mi mettessi qualcosa de più su de ti! bravo! Cita
arska Inviato 29 Marzo 2007 Autore Segnala Inviato 29 Marzo 2007 difati, sicome no son mai contento, stago za pensando a come refarlo.. Cita
tuxav Inviato 30 Marzo 2007 Segnala Inviato 30 Marzo 2007 me piasi le idee che te ga avudo per la grafica e per far un poca de interazion con chi visita el sito, cambiar el mood e la guest map ! me piasi anche i lavori de grafica e de foto che te ga messo ma trovo poco user-friendly la navigazion nelle gallery, spesso me domando "come torno indrio" o "come vardo le altre foto ?" anche mi vojo veder piu foto e lavori grafici :D :D Cita
arska Inviato 30 Marzo 2007 Autore Segnala Inviato 30 Marzo 2007 comunque, me fa tropo de rider che tanti de lori se sta scarigando la wallpaper cocal-cola Se de gusti fini, vedo! Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.