SandroWeb Inviato 10 Aprile 2007 Segnala Inviato 10 Aprile 2007 E adesso xe veramente dura, signori. Se saveva che Brescia saria stado un campo ostico, però un altro 2-0 no ne fa ben al morale, un altro rigor sbaiado, altri 2 pezzi ciapadi in schiena (el primo no iera fuorigioco, sul secondo gavemo spetado 20 secondi fermi in difesa....) semo a +4 dalla quintultima...e come diseva el bon MONTAG, mai un anno che se possi star tranquilli.... Cita
CurvaioloxSempre Inviato 10 Aprile 2007 Segnala Inviato 10 Aprile 2007 E deso tutti in curva ad aiutar i muli in campo che i xe in dificoltà i ga bisogno de noi no xe scuse de stadio chiuso coloremo sta c...o de curva furlan forza unione demodei Cita
SandroWeb Inviato 10 Aprile 2007 Autore Segnala Inviato 10 Aprile 2007 E deso tutti in curva ad aiutar i muli in campo che i xe in dificoltà i ga bisogno de noi no xe scuse de stadio chiuso coloremo sta c...o de curva furlan forza unione demodei A parte che i muli metti gli zebedei in campo. No xe possibile che noi ciapemo un gol e se caghemo addosso...e che caspita Cita
diego Inviato 11 Aprile 2007 Segnala Inviato 11 Aprile 2007 XCurvaioloxSempre, Onestamente no rivo a capir el tuo discorso, te parli come che la colpa de tutto fossimo noi Tifosi e quei della Curva Furlan in particolare. Me par che el nostro contributo alla squadra lo gavemo sempre dado anche quando probabilmente noi lo meritava .Posso capir l'amor per la Triestina, visto che xe 40 anni che la vado a veder, ma veder "spettacoli" come quel de ieri a Brescia me lasa perplesso e sgomento. Pensavo de aver visto el massimo del non giogo contro el Pescara, beh , me sbagliavo. Sicuramente sarò con la mia famiglia a tifar e a sostener i Greghi sabato contro el Bari e sicuramente come mi lo farà tutta la tifoseria.Voleria però veder che i tiri veramente fora no solo i zebedei ma anche rabbia e voia de vinzer, ma veramente. Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.