666 Posted May 2, 2007 Report Share Posted May 2, 2007 save se xe stado monta' un autovelox fisso dentro la galleria de piazza foraggi?????? o i me ga conta' una bala? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted May 2, 2007 Report Share Posted May 2, 2007 save se xe stado monta' un autovelox fisso dentro la galleria de piazza foraggi?????? o i me ga conta' una bala? e faria le foto con l'infrarosso o con un flash della madonna che acecheria quei che vien in senso opposto? me par improbabile Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted May 2, 2007 Report Share Posted May 2, 2007 orpo spero de no.. mi la zuco el motorin a volte fin 90 l'ora (cussi se disingolfa ).. xe l'unico posto dritto dove posso farlo senza pericoli Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted May 2, 2007 Report Share Posted May 2, 2007 ma brava! in galeria no xe che xe sai sicuro correr eh.. ma quindi sto velox no xe? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonovox767 Posted May 2, 2007 Report Share Posted May 2, 2007 Non è una palla.Se ci fate caso hanno messo due telecamere per entrambe le direzioni poco dopo la metà della galleria, sul lato sinistro andando verso Valmaura. Non hanno flash, ma ci vedono benissimo. Per ora svolgono solo la funzione di telecamera di controllo,ma hanno in progetto quanto prima di integrare l'autovelox. Stessa cosa per il famoso pannello rileva velocità di Aquilinia. Sembra che metteranno dopo quello, un secondo pannello che sarà simile, ma con autovelox integrato. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malto Posted May 3, 2007 Report Share Posted May 3, 2007 Saria anche ora che la gente rispetti i limiti nei tratti de strada più pericolosi che xe a Trieste (go capido che el motor se ingolfa, però.... ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted May 3, 2007 Report Share Posted May 3, 2007 Da utilizzator abituale de quella galleria, posso dir che per el momento autovelox non ghe ne xe, anche perchè se fossi stadi me ne saria za ben che accorto Solo una volta in tanto tempo me xe capitado de veder una pattuglia de vigile con el laser appostadi su lato baiamonti. Naturalmente ben occultadi come sempre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malto Posted May 3, 2007 Report Share Posted May 3, 2007 tipo che appena te imbocchi la galleria da Piazza Foraggi te vedi subito el baluginar della stricca catarinfrangente... però ocio a andar tropo pian, i te ferma perchè i pensa che te sia imbriago... el meio xe mantignir una velocità tra i 60 e i 70 km/h Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted May 3, 2007 Report Share Posted May 3, 2007 Concordo sul fatto che 60/70 sia una velocità accettabile per quella galleria Certo che la tentazion de zucar xe forte, ma ormai penso sia el caso de reprimer ste robe......cmq, per fortuna , xe un bel po de tempo che no sucedi incidenti gravi, al massimo tamponamenti lievi dentro la galleria. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted May 3, 2007 Report Share Posted May 3, 2007 orca me tocherà ndar più pian ... in realtà xe rare le volte che rivo a 90 ... de solito però i 70 xe fissi ma za cussi i te pol dar la multa :S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted May 3, 2007 Report Share Posted May 3, 2007 Ma vara ti, le telecamere, anche in posti assurdi come la galeria (nisun va a meno de 70, semplicemente perchè xe drita come un fuso..!!), ma restaurar quel rudere proprio no? Cioè, a nisun no ghe fa schifo come la xe tignuda? Ste robe, mi le trovo indecenti... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted May 3, 2007 Report Share Posted May 3, 2007 (edited) Dove i pol becarte + facilmente in castagna i meti ah [ e no parlo solo de quei che cori come danadi, anche per chi xe leggermente più veloce del previsto ]. Arlon, i dovesi meterla a posto tecnicamente, tipo che quando i comincerà la starà almeno un anno serada Edited May 3, 2007 by assist4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted May 3, 2007 Report Share Posted May 3, 2007 Le telecamere in galleria non me disturba. E anche se i mettessi l'autovelox, ma no penso che i lo meterà in galeria. Anche per el rilevator a Aquilinia xe da quando i lo ga messo che sento dir che i lo gavessi integrà con un autovelox fisso. E anche se i metesi e i dasi multe a chi supera el limite (e anche mi son tra quei ) i faria solo che ben. La galleria xe in città, de una parte xe un semaforo che provoca fila in galleria stessa, de l'altra parte xe una curva dove spesso se taca gente sul'albero che xe drito fora, quindi el limite xe 50 km/h. [OT]E per chi disi che i devi ristrutturarla: xe za in programma i lavori per el 2008 o 2009, solo che xe lavori che la sererà completamente, e sicuro qualchedun se lamenterà anche de questo, ne gavevimo za parlà in altra discussion [/OT] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted May 3, 2007 Report Share Posted May 3, 2007 Dove i pol becarte + facilmente in castagna i meti ah [ e no parlo solo de quei che cori come danadi, anche per chi xe leggermente più veloce del previsto ]. Arlon, i dovesi meterla a posto tecnicamente, tipo che quando i comincerà la starà almeno un anno serada e perchè no i pol za iniziar, po'? :-S Cmq, mi parlavo de robe tipo acqua che cola a fiumi (no i pol tappar?), muci de scovaze sui lati che resta là per MESI, marciapie roti che rendi quasi imposibile per un caminar da parte a parte (e considerando che semo in cità, me par asurdo). Insoma, saria robe de far. Ma NO, prima la telecamera. Che pol anche starghe, eh, però cusì me sento ciapà pel dedrio. p.s: no capisso perchè che no i posi meter 70 al imboco dela galeria e 40 al uscita. Saria più realistico, me par. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted May 3, 2007 Report Share Posted May 3, 2007 (edited) p.s: no capisso perchè che no i posi meter 70 al imboco dela galeria e 40 al uscita. Saria più realistico, me par. Onestamente far questa variazion de velocità in un tratto relativamente ( circa 600m) breve no me par gabi molto senso....basta una velocità de crocera regolare....secondo tra 60/70 ( + verso 60 )va più che ben. Concordo con ti sul fatto che al momento ghe xe altre priorità prima de piazzar velox o telecamere fisse Edited May 3, 2007 by assist4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted May 3, 2007 Report Share Posted May 3, 2007 p.s: no capisso perchè che no i posi meter 70 al imboco dela galeria e 40 al uscita. Saria più realistico, me par. Intanto xe in città e el limite xe 50. Poi come disi assist saria assolutamente inutile meter 70 per neanche un km de galleria e piazzar un 40 alla fine. E inoltre alzar un limite in galleria xe contro ogni logica Entrando de giorno in galleria te se diminuisi notevolmente la visibilità causa el fatto de passar dalla luce solare al buio e ghe vol un tempo dell'ordine del minuto per adattarse abbastanza alla vision... pertanto saria contro ogni logica de sicurezza quella de aumentar el limite entrando in galleria. Ma questo xe OT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted May 3, 2007 Report Share Posted May 3, 2007 Non mi ero accorto delle telecamere.. va ben che ci passo talmente poche volte però mi ricordo di aver visto 1 volta una pattuglia dei vigili all'uscita,lato via baiamonti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted May 3, 2007 Report Share Posted May 3, 2007 i autovelox in galeria saria anche giusti perche' el limite de 50 no lo rispeta nisun, ma mi prima de romperghe le **** ai automobilisti le rompesi ai scuter che regolarmente invadi la caregiata oposta e va a ben oltre i 60/70 .... in galeria, come anche in viale miramar la del feroviario, nisun va a 50.. nenache i bus... ma a quei nisun ghe disi mai niente con l'autovelox.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted May 3, 2007 Report Share Posted May 3, 2007 eh ma te sa che file che xe ogni volta in galleria... guai se non gavesi el scooter e sorpasasi (ma so a cosa vado incontro e cioè a multa salatissima ) ah anche se vado via de casa con notevole anticipo ... i dovesi far qualcosa per il traffico poco scorrevole prima e dopo la galleria (ma non savesi cosa dato che xe comunque incroci sia prima che dopo la galleria per cui neanche i semafori non i pol regolar diversamente) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted May 3, 2007 Report Share Posted May 3, 2007 (ma so a cosa vado incontro e cioè a multa salatissima ) Più che alla multa salatissima (purtroppo) te va in contro al farte tanto mal, ma tanto mal in un frontale con un'auto proveniente in senso opposto (e gavendo tuto el torto del mondo), e a tutte le maledizioni e porconi che ghe tiro a quei in scooter che me li trovo controman nella mia corsia perché i devi sorpassar a tutti i costi. I scooter devi rispettar le striche come tuti! Xe intollerabile sto comportamento! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted May 3, 2007 Report Share Posted May 3, 2007 eh no molly.. mi me dispiasi ma la doppia riga continua val anche x i scuter e le moto... anzi, sopratuto x lori! no me frega che te resti in coda.. resta anche le machine in coda... infati chi va in auto se alza prima per questo... quindi se i multa le auto i devi multar prima tuti i scuter ! xe pericolosisimo trovarse un scuter a 70km/h controman in galeria... anche se ti te va in auto a 40km/h e lui va a 50 controman nel'altra corsia, chi la ga la pezo xe lui ma chi xe in auto paga purtropo sempre le conseguenze perche' no i dira mai che no te ga nisuna colpa... quindi scuter e moto in coda come tuti... come del resto xe giusto che sia.. (in genere i motociclisti xe educati e rispetosi, xe i scuteristi che xe pericolosi...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
davidin Posted May 3, 2007 Report Share Posted May 3, 2007 e a tutte le maledizioni e porconi che ghe tiro a quei in scooter che me li trovo controman nella mia corsia perché i devi sorpassar a tutti i costi. I scooter devi rispettar le striche come tuti! Xe intollerabile sto comportamento! quoto i piena.... autovelox..pol starghe no saria niente de mal... e saria anche bel darghe una ristrutturada...ma xe un'arteria troppo importante per el traffico... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted May 3, 2007 Report Share Posted May 3, 2007 (edited) ma scuseme??? pense che son scema??? ovvio che sorpasso solo se dall'altra parte no vien nisun ialtri pol far quel che i vol ma mi prima de tutto son super prudente comunque le auto pol superar i scooter in galleria ... xe i scooter che no i pol superar le macchine (ah mi le supero solo se dall'altra parte no xe nisun e le auto sulla mia corsia le xe ferme, go visto gente in scooter che i fa pazzie ma mi non son tra questi ... alla vita ghe tegno ) Edited May 3, 2007 by molly Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted May 3, 2007 Report Share Posted May 3, 2007 ARRRGH molly spero te stia schezando :D in galeria no se soprassa, xe ritiro immediato della patente ma purtropo no go mai visto nisun urban che se ferma a dirghe qualcosa.. anzi speso xe anche lori a far de pezo.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted May 3, 2007 Report Share Posted May 3, 2007 se te gavesi el scooter te faria uguale Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts