Jump to content

[ADOZIONE] 2 cavie cercano casa

Recommended Posts

Se qualcuno è interessato ci sono 2 cavie che cercano casa. Sono cucciole, le stavano abbandonando, ma una ragaaza ha visto la signora, le ha prese e le ha portate da un'amica.

Chi è interessato può contattarmi in privato, così gli do i riferimenti.

Ps: Mollyyyyyyyyyyyy....vuoi una cavia? :grin::grin::grin:

Edited by Starlite

ahah se fossi per mi le ciolessi subito.. ma me sa che Sergio me butteria sul serio fora sto giro.. per cui passerò avanti la parola e vedemo se rivemo piazzarghele a qualcun :D..ma xe a pelo longo o curto?

Come faccio a cambiare il sottotitolo per inserire la data di oggi? Non trovo.. :cherobeara:

Go fatto mi, bastava, come ga dito Sandro, editar el primo post e in alto iera Titolo e Sottotitolo della discussion da compilar :baba:

Go fatto mi, bastava, come ga dito Sandro, editar el primo post e in alto iera Titolo e Sottotitolo della discussion da compilar :baba:

Ma go provà a far come ga dito sandro..ma no me dava la possibilità de cambiar el titolo e el sottotitolo, ma solo el testo....me devi essere sfuggì qualcosa.. I don't capisc... :cherobeara:

Edited by _titti_

che cocoleeeeeee... oggi son nda nel negozio dove le se trova... e me le ga fatte cior in man... le xe piccolissimeeeeee... iera con mi anche Sergio che pena ghe go dito "che cocole"... ga dito: si cocole ma basta (e me ga fulmina coi oci...come per dir che se osavo ciorle me copava :p) ...comunque le xe ancora la xe qualcun le vol cior... le ga meno de un mese... le xe bellissime e pelose, una più sul bianco e nero e una più sul nero e rosso

• 1 month later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In

Search
More