Jump to content

Recommended Posts

Posted

Belle foto :merodolodalrider::merodolodalrider: Cmq a difesa devo dir che tante volte l'apparenza inganna,a mi me xe capitado de parcheggiar in maniera regolare magari gavendo davanti e da drio due motorini,dopo i motorini va via e sembrava che me iero parcheggiado come un can :grin:

Posted

Non xe mal, dilettanti in confronto a una mia collega che xe famosa per i posteggi :censura: (fintantoche' non la xe stada minacciada de rigarghe la macchina) che con una 126 xe rivada a occupar 3, diconsi 3 posteggi.

Al limite dell'umano, non so come la gabi fatto. Una volta con 2 posti liberi un vicin l'altro la ga cerca' de restar vicin la colonna. Rivada a 40 cm. de distanza la ga fatto retromarcia per metterse piu' larga, solo che la ga sterzado dall'altra parte e la xe rivada a russar la macchina contro la colonna. Robe dell'altro mondo.

:mescondo:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×