giuli Inviato 6 Luglio 2007 Segnala Inviato 6 Luglio 2007 In attesa dello spettacolo in notturna ecco qualche foto delle prove .... -------------- ------------- ------------ Cita
giuli Inviato 6 Luglio 2007 Autore Segnala Inviato 6 Luglio 2007 ------------------ ------------------ ----------------- Cita
giuli Inviato 6 Luglio 2007 Autore Segnala Inviato 6 Luglio 2007 ---------------- --------------- Cita
giuli Inviato 6 Luglio 2007 Autore Segnala Inviato 6 Luglio 2007 E te va a veder? si, ma solo domani oggi non posso Cita
tuxav Inviato 6 Luglio 2007 Segnala Inviato 6 Luglio 2007 Mitico Giuli :D :D figone e bravononon !!!! mi go riva far un scampon veloce e go fato qualche foto e pena rivo le meto :D domani se xe ancora prove vado veder con un poca de + calma Cita
trert Inviato 7 Luglio 2007 Segnala Inviato 7 Luglio 2007 fighissimo ve metto solo una foto scuseme la qualità ovvero: gavevo el pass come fotografo.. Cita
mula alabardata Inviato 7 Luglio 2007 Segnala Inviato 7 Luglio 2007 ovvero: gavevo el pass come fotografo.. ti si che te son un grande! volemo le foto da pro!! Cita
trert Inviato 7 Luglio 2007 Segnala Inviato 7 Luglio 2007 cmq me piasi un casin l'ultima foto de giuli!! Cita
dido76 Inviato 7 Luglio 2007 Segnala Inviato 7 Luglio 2007 ovvero: gavevo el pass come fotografo.. faaaaaaaastiiiiiiiidioooooooo anche se po' mi al posto tuo lo sfrutasi solo x vardar meo quel che i combina...xkè come foto no saveria da che parte cominciar cmq dopopranzo ierimo zo a veder i muli che se allenava e go fato un pochete de foto,stanote o doman le posto. @trert: cossa te speti a postar le foto?????àlo,mostrine i risultati Cita
arska Inviato 8 Luglio 2007 Segnala Inviato 8 Luglio 2007 oooh che bel che no iera ogi W le MTB! Cita
trert Inviato 8 Luglio 2007 Segnala Inviato 8 Luglio 2007 desso scarigo le foto doverè gaver pazienza 1400 foto in due giorni go scattado.. cmq ieri iera una gran bella serata.. più animata de venerdi.. e soprattutto la finale in cui i ga corso in 4 assieme me son incasinado e no savevo piu dove fotografar Cita
giuli Inviato 8 Luglio 2007 Autore Segnala Inviato 8 Luglio 2007 (modificato) Gran serata ieri.... c'erano tanti fotografi e nell'angolo Canon c'era un volto noto... super Piero! E' uno spettacolo vederti all'opera col giocattolo, e non dev'esser stato per niente facile far foto vista la velocità con la quale si muovevano i rider Son curioso di vedere i capolavori! Modificato 8 Luglio 2007 da giuli Cita
giuli Inviato 8 Luglio 2007 Autore Segnala Inviato 8 Luglio 2007 Solo qualche misero scatto ---------------- ---------------- --------------- Cita
trert Inviato 8 Luglio 2007 Segnala Inviato 8 Luglio 2007 grande giuliii!!!!! eh.. iera difficile si!! Cita
marcoxii Inviato 8 Luglio 2007 Segnala Inviato 8 Luglio 2007 bele acrobazie robe spaziali mi no go fatto foto ma go rivà a far un filmatin col cellular e devo dir che non xe vignudo malaccio... prima o poi ve lo zonto qua... Cita
tuxav Inviato 8 Luglio 2007 Segnala Inviato 8 Luglio 2007 ecoci qua mi no gavevo el pass de fotografo quindi me son rangia' fazendo foto (venerdi) dal esterno mentre sabato dopopranzo con faccia tosta e picia in man son entra' dentro e son riva far le foto che volevo da vizin col grandangolo :D xe sta sai bel xche vardando col grandangolo (10-22) la prospettiva xe saiii diversa e no me rendevo conto che mentre mi scattavo e vardavo nel mirin, in realta el tipo me iera praticamente sora :D co me son acorto xe sta una bela sorpresa le foto le go fate con af a inseguimento, lettura esposimetrica con prevalenza centrale ... cominciemo con questa questo gaveva sai cativeria nel afrotnar la discesa questo riposando, studiava el percorso da far.... Cita
tuxav Inviato 8 Luglio 2007 Segnala Inviato 8 Luglio 2007 spaziale i salti che tirava sti mati.. el sfondo del municipio secondo mi rendeva sai ben :D dopo questa foto me son reso conto che in realta i veniva sai + vicini de quel che rendi la prospetiva del obietivo :D spettacolo quel che i riva a far... e per quei che guarda par tuto normale Cita
tuxav Inviato 8 Luglio 2007 Segnala Inviato 8 Luglio 2007 a rode all'aria .... par un fotomontagio.. ma giuro che no centra ps.. xe solo lori che xe tropo bravi :D sai de pensar gaveva questo... questa xe la foto de azion che me piasi de piu de tute .... el tipo centrale, con de drio i muli che varda.. me intrippa sai :D per adesso qua basta, spazio ai altri .. la gallery completa xe sul mio sito: Andrea.Tempodiaframma.Com - Trieste Redbull Bike avanti el prossimo Cita
tinuviel Inviato 8 Luglio 2007 Segnala Inviato 8 Luglio 2007 fighe ga merità ciapar quella caldana Me piasi in particolar modo la prima e l'ultima. La prima perchè xè figon el contrasto tra la silouette del ciclista (vero soggetto) e el fotografo, che xè più "realistico". L'ultima ... boh... me piasi l'inquadratura, con i tizi sul de drio che varda Cita
trert Inviato 8 Luglio 2007 Segnala Inviato 8 Luglio 2007 spettacolo le foto de av adesso tocca a mi.. el primo giorno anche mi iero fora a far foto.. mentre la sera go ricevudo el pass e me son dado de far.. el giorno dopo invece son rivado tardi e go fato dala postazion dela foto de giuli le foto.. in quasi tute go usado el tele.. x comodità.. però se se gavesi podudo spostarse liberamente magari el 10-22 lo gavesi usado anche mi tante foto xe stade fate con el flash e tante no.. in generale le notturne le go scatade in manuale 1/200 f4 iso800 ecco i trick de riscaldamento pomeridiani dopo sto qua el xe cascado e se ga roto tuto però nela foto par de no ed eco... backflip! Cita
trert Inviato 8 Luglio 2007 Segnala Inviato 8 Luglio 2007 durante i atimi de riposo me son meso a girar a zercar esposizioni diverse.. ed eco in gara la sera con tuto el publico che zigava solo co i ghe butava gadget zigavo più mi Cita
trert Inviato 8 Luglio 2007 Segnala Inviato 8 Luglio 2007 ultime due foto un montagio de un 360 e qua un altro trick al volo spero che ve sia piasude! tute le altre le trovè su: pPhoto :: Red Bull Bike Night :: tempodiaframma.com Cita
tuxav Inviato 8 Luglio 2007 Segnala Inviato 8 Luglio 2007 sai roba i salti !!! :D :D e sai roba el controluce al tramonto.. spetacolare!!! figone le noturne... specie l'ultima ! iera cmq una bona iluminazion me par de sera.... certo che se gave(simo) avu una 1d3 con la sua raffica de raw saria sta la fine delle cf e del harddisk :D cmq la 20d se ga comporta ala grande e son sai sai contento ! tutti scatti in raw in velocita.. sai roba PS: ga merita sicuramente star soto el sol sia per le foto sia per el spritz con l'aperol che me son bevu dopo :petesoni: Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.