Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato (modificato)

bele foto :ave: ma iera la posibilità de girar in anteprima dentro o te son andado stile inviato dele iene? :D

mi continuo a eser del'idea che sta trovada del parchegio in piaza s.giacomo i podeva evitarla...ma cmq no c'entra.

la roba che me piasi de meno de sto parchegio xè el casupolo a fianco dela rampa,xè un pugno in tel ocio gaver una roba simile che te togli la visuale dela chiesa e dela piaza :0:

Modificato da dido76
Inviato

Era aperto perchè lo presentavano a coloro che hanno fatto domanda d'acquisto :)

In ogni caso c'erano tutti i vecchietti che entravano a curiosare..figurati se rinunciavo al giretto in anteprima :p

Cmq di incursioni stile Iene ne ho fatte..specie nel cantiere delle Torri :D

Inviato

el casupolo xe picio e lateral.. Piutosto, i alberi xe pici e spelai :( e fa tristezza.

el casupolo secondo mi xè bruto de veder sopratuto rivando da via san marco direzion piazza...te se trovi la piaza davanti ma te ga sta roba che te bloca la visuale,questo intendo...

x i alberi...xè za tanto che i li ga messi ;)

Inviato

Si..gli alberi sono abbastanza mosci :p

Cmq ora che metà piazza è finita e tirata a nuovo si nota come sia fondamentale mettere mano anche all'altra metà in tempi brevi (e così sarà per fortuna) :D

Inviato

La sosta oraria dovrebbe essere 0,93/h ma non è sicuro

Dentro non ci sono box, solo posti auto :)

Se vuoi comprarti il posto devi sborsare 26 mila euro dindini (+ altre spese + IVA) e lo hai in concessione 90 anni

altrimenti ci sono varie forme di abbonamento :p

:bye:

Inviato

Grazie dell info :piacere:

Se vuoi comprarti il posto devi sborsare 26 mila euro dindini (+ altre spese + IVA) e lo hai in concessione 90 anni

Ultimamente va sai de moda la formula dei 90/99 anni. Mah, se per 26mila iuri i me dava el box chiuso podevo farghe un pensierin, ma per un posto auto tacà ai altri...che i se lo tegni :bye:

Inviato

:fiuclap:

GRAZIE GRAZIE GRAZIE!

Io ho casa mia (un mini in 4 piano in casa vecia) che ho affittato, proprio lì sopra a 200 metri!

(...vivo a Roma...)

Son sai contento de sto parcheggio che mi sembra bellissimo!

Podessi esser una buona opportnità per parcheggiar là e poi cior il bus per il centro (te ghe metti 5-10 min!)

Inviato

Ultimamente va sai de moda la formula dei 90/99 anni.

credo perche' xe roba pubblica

anche le case ater xe cusi'

anche sto parcheggio no xe miga privato, se non erro xe risultato de project financing

ovvero xe sta paga' la costruzion dalle ditte private

ma xe de proprieta' del Comun perchè tale xe el terren

la Saba che lo ga costrui' ga solo i guadagni, no la proprietà, o qualcosa del genere

Inviato

Anche i parcheggi tra Viale Miramare e via Boccaccio xe cusì, 99 anni. Mah, sul momento uno no ghe pensa, tanto tra 99 anni no saremo più qua. Però comunque no xe come un immobile TUO al 100%, soprattutto in un'ottica de investimenti per un fio/nipote. E considerado che xe cusì, i podesi anche sparar una cifra più bassa :down:

Inviato

Podessi esser una buona opportnità per parcheggiar là e poi cior il bus per il centro (te ghe metti 5-10 min!)

non te conossi ben i automobilisti triestini (non tutti ,ma quasi),conl'auto i devi andar fin d' avanti al negozio e poi parcheggiar gratis..................

per quanto riguada i prezzi credo che in quela zona pochi se pol permetter de pagar quasi 30.000 euro per un posto macchina (i podeva far box almeno), e pagar quasi un'euro all'ora x mi se assurdo,nessun lassa la l'auto per cior dopo l'autobus per andar in centro piutosto te la lassi la del stadio gratis e te ciapi la 10 .

Prevedo molti tubi in azion la intorno se el parcheggio non gavera sucesso................

Inviato

:fiuclap:

GRAZIE GRAZIE GRAZIE!

Io ho casa mia (un mini in 4 piano in casa vecia) che ho affittato, proprio lì sopra a 200 metri!

(...vivo a Roma...)

Son sai contento de sto parcheggio che mi sembra bellissimo!

De là te rivi in centro a piedi in 10 minuti! :bye:

Inviato

Grandissimo Giiuli :bacini::ave:

Mah, a mi me par che in una zona popolare come San Giacomo saria de far pagar de meno el parcheggio. E cmq me fa impazzir la storia dei 90 anni. Cavoli mi pago affinchè dopo el posto macchina, la casa, ecc sia mia, altrimenti xe un affitto. Un affitto esclusivo ma un affitto :S

Inviato

Nonostante sti prezzi, secondo mi el lotto de parcheggi "acquistabili" sarà cmq full.......penso che pur de cancellar l'incubo parcheggio, la gente lo farà lo stesso, anche se non sarà proprietari al 100%

Inviato
e pagar quasi un'euro all'ora x mi se assurdo

Me par sia un dei prezzi più bassi città, e a parte la rampa tornando indrio xe abbastanza comodo per moverse dopo a piedi.

Quela dei novant'anni me par una fregadura.Ok , no xe pochi, ma per quel prezzo devi restar mio.

Ai alberi demo tempo de creser dai ... :p

Inviato

molto interessante! el xe bel de veder con tuti i colori dei piani e svòdo.......

se vedi anche che xe zà qualcossa che no và(vedi penultima foto), me par che xe qualcossa che perdi.

Forse quel costerà un poco de meno! :piacere::piacere::muto:

Inviato

Son passa' de la oggi pomeriggio.

No xe venu' mal :D I ga anche alza' un poco la piazza dal lato via San Giacomo in Monte, adesso la xe drita, prima la iera in spiover verso la via San Giacomo in Monte, come che xe ancora el toco de fianco ala ciesa.

I ga zonta' 2-3 scalini alle scalinate che per el resto xe stade recuperade quelle che iera prima.

Sulla strada del lato davanti alla ciesa (dall'incrocio via S. G. in M./del Rivo a via S. Marco/Frausin) i ga slarga' in marciapie, cava' i parcheggi e fato due corsie de marcia, una per girar a sinistra in parcheggio o proseguir verso via Gramsci/Industria e una per andar driti zo per via S. Marco.

Inviato
Mah, a mi me par che in una zona popolare come San Giacomo saria de far pagar de meno el parcheggio. E cmq me fa impazzir la storia dei 90 anni. Cavoli mi pago affinchè dopo el posto macchina, la casa, ecc sia mia, altrimenti xe un affitto. Un affitto esclusivo ma un affitto :S

si, sti sistemi no me piasi per niente nianca a mi.. par de pagar per el nulla.

• 4 settimane dopo...
Inviato

lunedi mattina guidavo la 1 e come sempre a s.giacomo le fermate dei bus iera sempre occupade da auti in sosta .....la domanda se pondi spontanea : ma el novo parcheggio vien usado o tutti continua a fregarsene e i posteggia dove ghe par?

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro