Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato (modificato)

rullo de tamburi...per la prima volta presente anca mi al bowling night show!

ps: tengo a precisar che essendo la prima volta che partecipo al bowling night no voleria farve gaver dubbi: no son mi l'ospite misterioso :p

Modificato da dido76
Inviato

Orca mare!!! El sito de sandro vien vizin casa mia... Un saludo de scampon lo fazo volentieri, ma rapido visto che doman Galileo Galilei me speta a scola

;)

Inviato

Ierimo in tanti stasera! Bel bel! Anche l'ospite misterioso se ga divertido un mucio :D Ga dito che sè dei bravi muli e che el torna sai volentieri anche la prossima volta :ehsi: Speremo però che el zoghi pezo, el ga tirado troppe verte nonostante nol zogassi da parecchio :unsure: Remengo suo :D

Inviato

Me dispia, che no son vignu'....doveva esser 'sai divertente....comunque.....

la sera del 12 dicembre, il sottoscritto e circa una ventina de altri colleghi....se trova a far una mega bowlingada. Pol esser una occasion per un gemellaggio....... :amicici::piacere:

Iaga.....e ti???? :confused:

se te gà un debole per i vvf, no te pol mancar..... :s'ciopado:

Inviato

piacere de gaver conosu l'ospite d'onor :D

e grazie per la serata...

grazie anche a chi poi xe rimasto zogar a biliardo... dove go vinto per ben do volte :D

al contrario del bowling dove me go classifica prima penultima e poi ultima :S

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro