Jump to content

Bonaccorsi fermo

Recommended Posts

Guest brunotto

Se ga deciso, e sottolineo finalmente, de fermar Bonaccorsi sino a quando le sue condizioni fisiche non sarà sufficienti.

Come mi dispiace!!! :DDDD BENEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!! :DDDD

Ma arriva qualcuno o retrocedemo e basta!!!! :DDDD

Se ga deciso, e sottolineo finalmente, de fermar Bonaccorsi sino a quando le sue condizioni fisiche non sarà sufficienti.

E la domanda xè: come i decidi quando che el ricomincerà a giogar?

I lo porta in motorizzazion e i prova a farghe passar el tagliando? :D

A parte i scherzi, i fa ben a far così, ma perché no i lo ga fatto prima a sto punto?

A mio avviso comunque non xè escluso che 'sta storia ne nascondi o ne preludi ad altre.. che sia solo el preambolo a decisioni più drastiche?

Eh penso anche mi che possi esser così. Una situazione sicuramente non limpidissima, anche perchè Bonaccorsi iera a remengo za da parecchio e sta decision xe stada ciolta subito dopo le parole de Pasini sul quotidiano locale...

...e se no le gavessi dite? Contro Marostica Bonaccorsi zogava 40 minuti?

complimenti alla societa' e alla limpidezza e sincerita dei dirigenti, ds, e presidenti !!

come, adesso si "ferememo / mandemo via bonaccorsi" perche lo chiedi Pasini.. e quando lo domandava Mengucci no ? ma come, no iera massima fiducia in Mengucci? xe sta scelto de "sacrificar" Mengucci per tegnir bonaccorsi e adeseo i lo vol fermar/mandar via ? col risultato che i devi probabilmente continuar a pagar sia Mengucci che Bonaccorsi che Pasini! eh beh.. ecco come se spendi ben 3 milioni de euro!

incompetenti ! spero veramente che la societa' seri baracca e burattini e se riparti da zero!

vergogna! :incazzado:

PS: dimenticavo, anche x mi xe qualcosa sotto che forsi un giorno vegnera fora.. speremo che vegni prima possibile.

Edited by tuxav