SandroWeb Inviato 20 Dicembre 2007 Segnala Inviato 20 Dicembre 2007 Se ga deciso, e sottolineo finalmente, de fermar Bonaccorsi sino a quando le sue condizioni fisiche non sarà sufficienti. Cita
Ospite brunotto Inviato 20 Dicembre 2007 Segnala Inviato 20 Dicembre 2007 Se ga deciso, e sottolineo finalmente, de fermar Bonaccorsi sino a quando le sue condizioni fisiche non sarà sufficienti. Come mi dispiace!!! BENEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!! Ma arriva qualcuno o retrocedemo e basta!!!! Cita
dido76 Inviato 20 Dicembre 2007 Segnala Inviato 20 Dicembre 2007 considerando che xè da inizio anno che nol xè in forma o la preparazion xè sbagliada o xè giunta l'ora de appender le manine ai chiodi...deso però i ga una scusante in + perchè i ga un zogador in - Cita
Beck's Inviato 20 Dicembre 2007 Segnala Inviato 20 Dicembre 2007 Se ga deciso, e sottolineo finalmente, de fermar Bonaccorsi sino a quando le sue condizioni fisiche non sarà sufficienti. E la domanda xè: come i decidi quando che el ricomincerà a giogar? I lo porta in motorizzazion e i prova a farghe passar el tagliando? A parte i scherzi, i fa ben a far così, ma perché no i lo ga fatto prima a sto punto? Cita
SandroWeb Inviato 20 Dicembre 2007 Autore Segnala Inviato 20 Dicembre 2007 A parte i scherzi, i fa ben a far così, ma perché no i lo ga fatto prima a sto punto? Forsi perchè no iera tutte le pressioni esterne che ghe xe adesso. Credo quindi che sia anche inutile sconderse drio un dito Cita
Beck's Inviato 20 Dicembre 2007 Segnala Inviato 20 Dicembre 2007 Altra domanda: ma quanto tempo el ghe pol metter a recuperar? A mio avviso comunque non xè escluso che 'sta storia ne nascondi o ne preludi ad altre.. che sia solo el preambolo a decisioni più drastiche? Cita
SandroWeb Inviato 20 Dicembre 2007 Autore Segnala Inviato 20 Dicembre 2007 A mio avviso comunque non xè escluso che 'sta storia ne nascondi o ne preludi ad altre.. che sia solo el preambolo a decisioni più drastiche? Eh penso anche mi che possi esser così. Una situazione sicuramente non limpidissima, anche perchè Bonaccorsi iera a remengo za da parecchio e sta decision xe stada ciolta subito dopo le parole de Pasini sul quotidiano locale... ...e se no le gavessi dite? Contro Marostica Bonaccorsi zogava 40 minuti? Cita
tuxav Inviato 20 Dicembre 2007 Segnala Inviato 20 Dicembre 2007 (modificato) complimenti alla societa' e alla limpidezza e sincerita dei dirigenti, ds, e presidenti !! come, adesso si "ferememo / mandemo via bonaccorsi" perche lo chiedi Pasini.. e quando lo domandava Mengucci no ? ma come, no iera massima fiducia in Mengucci? xe sta scelto de "sacrificar" Mengucci per tegnir bonaccorsi e adeseo i lo vol fermar/mandar via ? col risultato che i devi probabilmente continuar a pagar sia Mengucci che Bonaccorsi che Pasini! eh beh.. ecco come se spendi ben 3 milioni de euro! incompetenti ! spero veramente che la societa' seri baracca e burattini e se riparti da zero! vergogna! PS: dimenticavo, anche x mi xe qualcosa sotto che forsi un giorno vegnera fora.. speremo che vegni prima possibile. Modificato 20 Dicembre 2007 da tuxav Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.