Jump to content

Aumento del biglietto al cinema!

saretta

Recommended Posts

Mi infatti me son fato la cineram e ogni film me costa 4.90 €

Unico difetto le ricariche xe da 50€ e no de tagli più piccoli.

Però la posso usar per massimo 4 bilgietti a proiezion, nel senso che posso andar mi con 3 amici e tutti paga 4.90€ e per ogni film durante tutta la giornata.

Praticamente in te pol scarigarla in mezza giornata :wacko:

Senza contar che col parcheggio sotto el palazzetto vecio no te ga de bazilar per zercar posto.

si la cineram merita...come za dito però xè assurdo el limite de poder ricarigarla solo a botte da 50€...e pezo ancora xè che ogni tot i decidi de cambiarla e denovo te toca tirar fora 50+1€ per una nova...xkè lori quasi annualmente i le cambia...

almeno che i fossi ben messi come servizio come che ad esempio i xè a udin...dove con la cineram te rivi..te ga el box automatico e te se fa el biglieto senza farte la fila...qua de noi l'unico vantaggio xè economico...nei altri posti te salti anche le file...e no xè roba de poco conto...da noi xè da quando che i ga verto el cinecity che i box doveria funzionar inveze i xè messi là...fessura pronta per il nulla :0:

anche mi de solito me fazevo la cineram, ma siccome la me iera scaduda e non gavevo drio soldi x far de novo una, go dito bon dai ciolemo i biglietti stavolta... ma ripeto non savevo che ga aumentà.. quindi credo che cmq anche x chi ga la cineram sia aumenta un pochetto...

la cineram come funziona? convien farla se te va spesso al cinema o che?? :confused: mi de solito andavo de martedì :p !! chissà, forse i ga aumentà anche i 5 euro del martedì? mah.... :cherobeara:

QUA trovi tutte le info :)

---

cmq in settimana e entro le 18.30 ci son notevoli riduzioni (parlo per chi non ha problemi d'orario :p )

TARIFFE & AGEVOLAZIONI

:bye:

L'abbonamento a nazionale,ecc costa meno della cineram anche come ingresso, ma per mi che stago a campanelle vegnir zo in macchina ghe meto un secondo e el parcheggio xe a due passi e gratis.

La benzina e el tempo perso pareggia la differenza.

E se al nazionale pol entrar 2 con la cineram pol entrar 4.

Basta metterse daccordo e anziche 30€ se paga 19.60.

• 1 month later...