Renè Posted February 10, 2008 Report Share Posted February 10, 2008 Cari amici, cari utenti, cari grant e cari cooper, no ghe crederè..l'altra sera iero a cena al ristorante del casinò de Sanremo (Biribissi) e subito dopo che gavevo consumado una salata tiepida de astice ale cime de rapa, go sentì la necesità de 'ndar in toilette. Scusandome co i miei compagni de tavolo me go aviado verso el condoto. Pena entrà go sentì drio de mi una scia de Chanel numero 5 e voltandome go visto davanti ai miei oci la siora Catherine Zeta Jones che la me vardava in modo strano ed intenso. Non go vudo nianca el tempo de chiederghe nula; lei ga serà a ciave la porta e la se ga avicinado a mi svestendose dela sua pelicia de ermellin, lassando ai miei oci el suo discreto corpo semicoverto da lingerie. Me xè saltada indosso e no ve conto cossa xè suceso poi. :) :) Dopo gaver fato el suo, se ga rivestì e come se niente fussi, se ga alontanà. Tornado al tavolo go proseguido la mia cena con una scalopa de orada e crema de fasoi de pigna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted February 10, 2008 Report Share Posted February 10, 2008 E dopo te se ga sveià tutto sudà? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurizio72Ts Posted February 10, 2008 Report Share Posted February 10, 2008 Beh, caro mio..se una roba del genere fussi vera (il che, fina prova contraria, no la xe) a quest'ora no te fussi su sto forum a contarne a noi, ma te faria da ospite fisso in tutti i programmi tipo Maurizio Costanzo Show. Quindi te posso solo dir...sogna ragazzo sogna (Vecchioni docet ) (e vedi de evitar i fasoi a zena...i xe pesanti de digerir ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted February 10, 2008 Report Share Posted February 10, 2008 (e vedi de evitar i fasoi a zena...i xe pesanti de digerir ) Pensavo che i fossi de evitar per altro, a zena Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkFlower Posted February 10, 2008 Report Share Posted February 10, 2008 E dopo te se ga sveià tutto sudà? stavo per scriverlo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leo RFC Posted February 12, 2008 Report Share Posted February 12, 2008 Me xè saltada indosso e no ve conto cossa xè suceso poi. Te ga scoperto, che no iera ela, ma el SUO sosia, in tutto e per tutto oguale, salvo un "picolo"particolare... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts