assist Posted May 7, 2008 Report Posted May 7, 2008 Qualchedun/a xe andado a vederlo, come el xe? Mi volesi andar un de sti giorni Quote
Mamo Posted May 7, 2008 Report Posted May 7, 2008 nel sito anche se in español de terra.com.pe, te pol veder un picco pre estreno, forsi xe ancora in linea, per mi merita per muleti fin a 16 anni Massimo Quote
b-chris Posted May 7, 2008 Report Posted May 7, 2008 (edited) per mi merita per muleti fin a 16 anni Come tutti sti film de sto genere , penso vali la pena de veder solo per i effetti speciali. I produzion dovessi anche esser Thor e Capitan America Edited May 7, 2008 by Cris73 Quote
MONTAG Posted May 8, 2008 Report Posted May 8, 2008 Parere di un mio amico che avuto il coraggio: perdibile tranne i titoli di coda con "iron man" cantata dai Black Sabbath con l'effetto mega-stereo del cinema...ho detto tutto. Quote
Mamo Posted May 8, 2008 Report Posted May 8, 2008 Sui effetti speciali no digo niente e no lo metto in dubbio, pero con un poca de immaginazion e fantasia con un giornalin xe la stessa roba e me preoccupa la produzion de Thor, che no sappi niente mio fio o el me kiedi de andar a vederlo Massimo Quote
molly Posted May 9, 2008 Report Posted May 9, 2008 visto ieri...mi no me ga piasso per niente ... lo go trova noioso.. però discordo sul fatto che sia per fioi... inizialmente xe bastanza violento... poi sfocia nel già visto, noioso, banale.. l'unica roba che me ga piasso xe che non xe nessun romanticismo Quote
sergio78 Posted May 9, 2008 Report Posted May 9, 2008 Disemo che per passar una serata in allegria no xe mal...ma con i soldi spesi per il film (186.000.000$ circa)se podeva far meio No go mai letto i fumetti ma ogni tanto me capitava de vardar i cartoni animati de Iron Man per tv e devo dir che effettivamente non me entusiasmava sai. Per chi come Cris va veder sto generi de film per gli effetti speciali resterà deluso...visto che in gran parte del film xe narrada la trama de come Tony Stark diventa Iron Man (per non parlar della morale sull'uso delle armi di distruzione che te ronza in testa per tutto el tempo) e le vere scene de azion te le ga gli ultimi 15/20 minuti. Questo sarà un de quei casi in cui il sequel sarà più bel del primo (sempre riguardo gli effetti speciali), comunque la trama per sto genere de film resta scontada e alla lunga par noiosa ma almeno ogni tanto una ridada te e la fa...voto: 5+ Quote
Giots Posted May 9, 2008 Report Posted May 9, 2008 a mi sinceramente me ga piasso!mejo sicuro de molti altri marvel(spider-man&company)... Quote
Mamo Posted May 9, 2008 Report Posted May 9, 2008 Mah Massimo Me ga piasso l'intervento de Stefano Quote
666 Posted May 9, 2008 Report Posted May 9, 2008 merita la canzon all'inizio back in black dei AC/DC el film niente de ecezionale Quote
marcoxii Posted May 11, 2008 Report Posted May 11, 2008 sto pome vado vederlo e dopo ve posto el commento... Quote
arska Posted May 11, 2008 Report Posted May 11, 2008 che film inutili che xe in cine :-S sempre pezo... Quote
marcoxii Posted May 11, 2008 Report Posted May 11, 2008 si bon....devo dir...pensavo mejo.....el trailer diseva za tutto..... bei i effetti speciali...anche se devo dir...che non iera tanti in fin dei conti... come ditto za da sergio78 el sequel sarà + figo de sto qua... come ad esempio Hulk e Batman.... OT-go visto el trailer del novo Hulk e devo dir che xe sai sai figo-OT Quote
Matt Posted May 13, 2008 Report Posted May 13, 2008 cocolo, anche perchè no xe che me spetto grandi trame da un film del genere, me spetto azion, effetti speciali, colonna sonora... e ghe iera tutto! e poi...i autini che gaveva... el sequel, se ghe xe Sam L jackson...pol esser sai interessante! Quote
marcoxii Posted May 13, 2008 Report Posted May 13, 2008 el sequel, se ghe xe Sam L jackson...pol esser sai interessante! OT-si alla fine dei titoli de coda compari Samuel L. Jackson nel ruolo de Nick Fury(anche se nel fumetto el xe bianco e xe stado già fatto un film x la tv su de lui, interpretado da David Hasselhoff)...sto Nick Fury xe a capo della S.H.I.E.L.D. e ghe disi ad Iron Man che el devi entrar nei Avengers...i Vendicatori....difatti fra un x de anni vien fora el film sui Vendicatori(de cui dovessi far parte Iron Man,Thor,Ant Man,Hulk e Captain America).....uscita prevista 2011....chissà se farà successo...-OT Quote
b-chris Posted May 25, 2008 Report Posted May 25, 2008 No iera mal dai, alla fine iera meno super eroe de quel che me spettavo , per dir tipo batman e robe del genere ... A proposito de batman .... bastaaaaa .... xe pezzo de rocky .... Quote
jolietjack Posted June 1, 2008 Report Posted June 1, 2008 ho visto il film e devo dire che non era poi così malaccio,certo non c'era tutto quel tormento interiore che aveva tony stark nei fumetti. se qualcuno leggeva i fumetti di iron man ricorderà che tony aveva grossi problemcon l'alcool,che trafficava con le armi ecc ecc.. è ovvio che nella più che politically correct hollywood questo sia stato alleggerito...e di molto,togliendo il fascino ad uno dei più riusciti suereroi della marvel....ma oggi c'è la CGI e quindi basta dare in pasto alla gente qualche buon effetto e tutto torna. per il resto,ripeto,non l'ho trovato proprio brutto,non più di tutti gli altri blockbuster americani.. Quote
sergio78 Posted June 17, 2008 Report Posted June 17, 2008 A proposito de batman .... bastaaaaa .... xe pezzo de rocky .... No stà toccarme Batman... L'ultimo fatto, no quel che devi uscir adesso "The Dark Night", ma "Batman Begins" comunque sempre de Christopher Nolan xe un dei più bei Batman che go visto insieme al primo de Tim Burton naturalmente. Quote
Recommended Posts