jure Inviato 17 Giugno 2008 Segnala Inviato 17 Giugno 2008 vivere a trieste in italia dopo aver visto buona parte dell'europa ti fa male. e' un paese arretrato e attualmente anche in declino, dopo essermi incazzato milioni di volte per la mancanza di senso civico importato con l'italia dopo 500 anni di austria ho deciso che il bel paese debba essere vissuto per quello che e'. un bel posto da frequentare e vivere come turista. le cose serie e costruttive falle altrove dove il tuo sforzo avra' maggiori possibilita' di essere premiato e non ostacolato da burocrati fini a se stessi e politici che si parlano addosso senza aver mai visto il mondo reale e quello che li circonda (essendo pressoche' quasi tutti al 100% monolingui). poi magari ritornaci in pensione, dove ti accogliera' una citta di vecchi rincoglioniti a fare il "sardon day" nel porto nuovo oramai dismesso per mancanza di container. se avete dei figli fateli fuggire ! io da genitore me la rido perche' sono diventato un "turista" e il tutto e' diventato semplice infatti non vedo l'ora di farmi fare una foto con i soldatini e spero ci siano anche i tank che la foto viene ancora meglio..... Cita
molly Inviato 18 Giugno 2008 Segnala Inviato 18 Giugno 2008 a mi trieste me piasi, e tanto anche... non la cambiasi per niente al mondo... e non me trasferirò mai... e non tanto per le feste che ghe xe d'estate o d'inverno, ma per come la xe fatta, perchè gavemo el carso co se vol andar ciapar fresco d'estate o zogar balon o far una camminada o correr, gavemo el mar co se vol far un bagno o anche una passeggiata romantica e in più la xe tranquilla.. rispetto almeno ad altre grandi città dove la criminalità xe maggiore (anche estere) poi che in Italia (e de conseguenza a Trieste) sia leggi davvero stupide che invece de aiutar il lavorator onesto lo ostacola son pienamente d'accordo... e che a Trieste se podesi far qualcosa de più per riattivar sto benedetto porto anche son d'accordo (ma deso qualcosa se movi.. poco però ancora ... ) però se incitemo tutti i giovani ad abbandonarla ovvio poi che restasi solo i veci rimbecilidi con idee retrogadi ... e diria che non xe una roba positiva .. per farghe far un passo avanti gavemo bisogno de idee nove, de idee giovani, se tutti l'abbandona poco se pol far dopo :S Cita
remly Inviato 18 Giugno 2008 Segnala Inviato 18 Giugno 2008 sono d'accordo con jure, tornare a trieste e vedere che le cose non funzionano, che per farle funzionare bisogna fare più fatica che all'estero e tutto per motivi futili e tutt'altro che insormontabili, fa proprio venir voglia di andar via. Quel che da più fastidio però è quel che sottolinea molly, che Trieste è una bellissima città, non le mancherebbe niente, sarebbe un posto ideale se le cose funzionassero in modo normale, parlando di paesi europei. Invece ci si rammarica nel vedere che le cose funzionano in posti ben più tristi e squallidi, mentre qui, dove la natura potrebbe fare da ulteriore stimolo, ci si perde spesso in un bicchier d'acqua. Si vive divisi nel desiderio di battere il proprio avversario politico o anche solo il vicino di casa rompiscatole, il giovane casinista, el carsolin comunista o l'imprenditore di successo, nella convinzione che questo andrà a proprio vantaggio, e non ci si accorge che in una visione più ampia si sta affondando insieme. Scappare dove le cose vanno meglio, beh, è una soluzione a cui tutti hanno pensato almeno una volta. Ma se con umiltà si facesse invece come i paesi emergenti e meno sviluppati, cioé si cercasse di elevare le proprie conoscenze all'estero per poi tornare nel proprio paese e renderlo migliore, questo sì che sarebbe un atteggiamento costruttivo e utile al singolo e alla società. Cita
molly Inviato 18 Giugno 2008 Segnala Inviato 18 Giugno 2008 quoto ogni singola parola che ga dito remly. concordo pienamente Cita
Renè Inviato 18 Giugno 2008 Segnala Inviato 18 Giugno 2008 E mi straquoto molly e remly che i tien na ragion granda come na casa Cita
Zithara Inviato 19 Giugno 2008 Segnala Inviato 19 Giugno 2008 poi magari ritornaci in pensione, Veramente pensavo alla pensione alle canarie o Costa del Sol ... Cita
arska Inviato 19 Giugno 2008 Segnala Inviato 19 Giugno 2008 concordo con Jure al 100%, se no altro per la question de eser monolingue e no gaver mai visto el mondo. Abitudine purtropo sai comun a tute le età, e che porta dei limiti veramente dificili de superar. Dopo ghe xe el fatto che son sai dibatudo se provar a far qualcossa in zona tra un tot o andar via e po' bon.. Certo, xe de lotar per cambiar le robe. Ma co' se xe in 4 mone "contro" la larga magioranza, pasa la voia, in qualsiasi campo/caso.. Cita
jure Inviato 19 Giugno 2008 Autore Segnala Inviato 19 Giugno 2008 sinceramente alla mia eta' (38) no me sento propenso a afondar tuti insieme col contorno del bel carso e del mar magnando sardoni in savor. le mie origini xe qua' e per quel go voja de tornarghe de vecio. i miei anni piu produttivi no li spendo nel reparto geriatrico e ottuso piu' grande del mondo. infatti me stago za spostando finalmente, e magari me rivero' far anche le ferie ai caraibi prima de andar in pension !gli eletti incapaci rispecchia purtroppo la testa media de chi li vota, pertanto me par difficile cambiar tante teste prima de andar in pension. e mi go voia de far, pertanto sposto i miei interessi altrove. Cita
stephanos Inviato 20 Giugno 2008 Segnala Inviato 20 Giugno 2008 come go fatto mi, jure... solo che dopo un pochi de anni te senti forte la nostalgia de TS. xè una città che quando te la vivi te pesa i suoi enormi difetti, e quando te son lontan te apprezzi i suoi enormi pregi. purtroppo come go dito + volte su sto forum e su altri, QUEL CHE MANCA A TS E CHE I GIOVANI TSINI DOVESSI CAPIR Xè CHE LE ROBE TE SE LE DEVI COSTRUIR CON LE TUE MANI, LE OCCASIONI NDARSELE A CERCAR IN GIRO (e l'abbattimento dei confini xè una grande opportunità) ESSER + COMPETITIVI, + SVEI, MENO TACADI AL viva là e po' bon.... ALLE MAGNADE IN CARSO E AI POMERIGGI A BARCOLA.... Fossi + capacità imprenditoriale, + fiducia in sè stessi, + voja de esserghe, TS no la gavessi rivali!!! Cita
jure Inviato 20 Giugno 2008 Autore Segnala Inviato 20 Giugno 2008 a proposito del monolinguismo e efficenza del ministero per l'istruzione ! leggete il testo dell'esame corretto. esame no so se el link funzionera' vedemo co el post vien publicado Cita
Renè Inviato 20 Giugno 2008 Segnala Inviato 20 Giugno 2008 Mi son d'acordo che bisogna darse de far e imbocarse le manighe per emerger..ma no per questo devo rinegar le mie radici..che qui vien ciamade quasi con disprezo "osmiza e viva là e po' bon." Meno male che esisti le osmize e le cantade in compagnia, in una zità che oramai la se ga autodistruto culturalmente e fisicamente (vedi ad esempio la cara ex pescheria con le carateristiche urla dei venditori de pesse e pescadori...sparida del tuto per trasformarse in un condoto de plastica pseudointeletual, pensando che cussì se lancia Trieste a livel più alto..invece..che tristeza infinita!!!!). Go viagià anca mi in Italia e al'estero e son sta anca nele isole caraibiche..eco, ai Caraibi..ssai bel de veder, ma a parte la nudada nel mar azuro e qualche bela mula..? Finissì tuto là! E no cambia nula in fondo..solo un po' de paesagio. E son contento quindi de eser triestin, riveder cò torno loghi belisimi che la miglior cartolina no riverà mai a ripropor nele emozioni del mio cor de patoc. Loghi magici come el sentiero Rilke, el Carso con i sui numerosi paesaggi splendidi. El piazer de oservar sta zità belisima da Monte Grisa ala sera. La serenità de pasegiar man nela man col proprio amor per el romanticisimo parco de Miramar. La strugente dolceza del cantar tuti asieme convinti, quela splendida poesia in musica de barcarola che xè "Una fresca bavisela", acanto a un bicer de Teran co' i amici veri. E po' i witz e el morbin tipico (anca se son robe purtropo quasi tute sparide del dna atual del triestin), la nostra grande storia a partir de Tergeste romana. E poderia continuar fin domani note. Per finir con una metafora: poso cercar de migliorar la mia dona un po' indormenzada..ma no sarà de sicuro tradendola con qualche battona de lusso de fora che la migliorerò. Trieste, te son una belisima ragaza, più giovine che mai anca se ad alcuni no sembra..solo un po' indormenzada per l'apunto, questo xè vero. Ma no te tradirò mai, perché tradiria me steso!!!! Cita
jure Inviato 20 Giugno 2008 Autore Segnala Inviato 20 Giugno 2008 Mi son d'acordo che bisogna darse de far e imbocarse le manighe per emerger..ma no per questo devo rinegar le mie radici..che qui vien ciamade quasi con disprezo "osmiza e viva là e po' bon." Meno male che esisti le osmize e le cantade in compagnia, in una zità che oramai la se ga autodistruto culturalmente e fisicamente (vedi ad esempio la cara ex pescheria con le carateristiche urla dei venditori de pesse e pescadori...sparida del tuto per trasformarse in un condoto de plastica pseudointeletual, pensando che cussì se lancia Trieste a livel più alto..invece..che tristeza infinita!!!!). Go viagià anca mi in Italia e al'estero e son sta anca nele isole caraibiche..eco, ai Caraibi..ssai bel de veder, ma a parte la nudada nel mar azuro e qualche bela mula..? Finissì tuto là! E no cambia nula in fondo..solo un po' de paesagio. E son contento quindi de eser triestin, riveder cò torno loghi belisimi che la miglior cartolina no riverà mai a ripropor nele emozioni del mio cor de patoc. Loghi magici come el sentiero Rilke, el Carso con i sui numerosi paesaggi splendidi. El piazer de oservar sta zità belisima da Monte Grisa ala sera. La serenità de pasegiar man nela man col proprio amor per el romanticisimo parco de Miramar. La strugente dolceza del cantar tuti asieme convinti, quela splendida poesia in musica de barcarola che xè "Una fresca bavisela", acanto a un bicer de Teran co' i amici veri. E po' i witz e el morbin tipico (anca se son robe purtropo quasi tute sparide del dna atual del triestin), la nostra grande storia a partir de Tergeste romana. E poderia continuar fin domani note. Per finir con una metafora: poso cercar de migliorar la mia dona un po' indormenzada..ma no sarà de sicuro tradendola con qualche battona de lusso de fora che la migliorerò. Trieste, te son una belisima ragaza, più giovine che mai anca se ad alcuni no sembra..solo un po' indormenzada per l'apunto, questo xè vero. Ma no te tradirò mai, perché tradiria me steso!!!! ehhh amor xe amor , no xe patate .... non ci sono piu' le mezze stagioni, una volta qua' jera tutta campagna, che bel che iera soto l'austria, xe mejo el fax dell'email e no xe piu' i giovani de una volta (ovvero come ierimo noi a zogarse col zurlo inveze dela psp) ..... mi diria che magari podesimo andar anche avanti veci dentro e fora e giovani.... e bastaaaaa dai..... el futuro xe dei giovani col rispeto dei veci Cita
Renè Inviato 21 Giugno 2008 Segnala Inviato 21 Giugno 2008 Intanto tegno a precisar che mi go solo 30 anni e no 9876 Sì, senz'altro ben vegni i giovani..ma se i xè boni de far veramente, senza combinar dani e po' pianzerse indoso, dando la colpa a chi che xè vignù prima.. Un grande come Dean Martin ( che per chi scolta el dj francesco, meneguzzo o altra musica giovvvvvane, informo che el iera e resta un grandisimo cantante de livel internazional) diseva speso che el pasato ga sempre el cul più roseo. Lo se pol notar anca in contesti totalmente diferenti come la tv atual, indove giovvvvvani intraprendenti creativi, no i trova de meio che asogetarse a legi de mercato e no ala qualità, partorindo programi de m... che son un'ofesa al'inteligenza delo spetator. Programi come reality inutili dove i mostra personagi inutili che i se sbimbina davanti una telecamera per la gioia di chi nela vita no ga meio cossa far che vardar un tizio caio in tv che se masturba davanti el video e tira bestemie. E i ciapa pure soldoni sonanti, più magari de un laureà che se ga fato el mazo tanto per studiar e conseguir la laurea. Quindi ben vengano i Drive in dei anni '80 con gente tra l'altro profesional, artisti veri e che i divertiva e intratigniva veramente. per no parlar del 99% dela musica atual giovvvvane (come i frociotel o come i se ciama, che xè tuto men che musica!!!), per fortuna a sparizion imediata rispeto a cantautori ed interpreti dei anni '60-'70 e '80..presto se ndarà tuti a veder a S. Siro un "vecio" come Bruce Springsteen che a diferenza de sti giovvvvvvani brufolosi de ogi senza vose e senza arte, el tira ancora zampade de leon!!! Se ironiza facilmente sul fato del "che bel che iera l'Austria", ma forsi senza chiederse el perché sto deto el dura de cussì tanti anni..Semplicemente perché soto l'Austria, Trieste gaveva de tuto e funzionava tuto. Numerose fabriche, el Lloyd Triestin, se costruiva navi, ierimo un dei primi e più validi porti al mondo. Dopo la prima guera pian pian le varie aministrazioni, prima fasciste, poi aleate ed infine democristiane i ga fato ndar tuto in mona. el pasato xè sempre la ciave per conoser e costruir su basi solide el futuro!!!! Mi senza vardar costantemente indrio e far per forza el laudator del tempo pasado, continuo a gaver el rispeto per la sapienza dei "veci" e se go de moverme me movo mi con le mie forze senza per l'apunto dar la colpa a qualchidun altro se sbaierò, ma solo a me steso. Imparando da un pasato rico de bele cose che resta lì ad insegnarme come devo moverme in futuro, in maniera de giovane e po' bon. Ooooops me scuso per el "po' bon", sa tra i giovvvvani no se usa sta terminologia avariada de "veci bacuchi". Noiiiiiii siaaaaamoooo i giooovaniiiiii, l'esercitoooo del surf!!! Le mode pasano, le cose valide restano! Viva Trieste Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.