Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Cliccando sulla foto se verzi el panorama più grando :D

eaglesnestsmall.png

Questo xe el chalet a 1834 metri sul Kehlstein, in Baviera, residenza estiva de Adolf Hitler. Costruido nel 1938 iera el regalo del partito per el suo 50° compleanno.

A Hitler ghe piaseva la zona e za prima soggiornava con Eva in una casetta nel sottostante villaggio de Obersalzberg.

• 2 settimane dopo...
Inviato

Mah... no volessi far una gaffe,ma se xe quel che penso mi ( e son al 99% sicuro) lo go visitado un per de volte e devo dir che ghe son rimasto un poco mal... xe solo un ristorante. Punto bellissimo dal punto de vista del panorama, ma dal punto de vista storico no ghe xe niente...

Decisamente più interessante el Bunker che se trova a qualche chilometro rispeto ai piedi del monte dove se erigi el Nido dell' Aquila.

Ah, altra roba. Le indicazioni per rivarghe in auto fin qualche anno fa iera pessime e se te chiedevi ala gente nissun saveva come rivarghe e qualchedun proprio no saveva de coss te parlavi.

Che qualchedun se vergogni?

Inviato
Mah... no volessi far una gaffe,ma se xe quel che penso mi ( e son al 99% sicuro) lo go visitado un per de volte e devo dir che ghe son rimasto un poco mal... xe solo un ristorante. Punto bellissimo dal punto de vista del panorama, ma dal punto de vista storico no ghe xe niente...

Decisamente più interessante el Bunker che se trova a qualche chilometro rispeto ai piedi del monte dove se erigi el Nido dell' Aquila.

Ah, altra roba. Le indicazioni per rivarghe in auto fin qualche anno fa iera pessime e se te chiedevi ala gente nissun saveva come rivarghe e qualchedun proprio no saveva de coss te parlavi.

Che qualchedun se vergogni?

Orca del bunker no savevo nienteeee. contime che el prox anno dovessimo esser da quele parti.

Alora:

Bel l'ascensor e el caminetto che mussolini che gà regalado Hitler.

In effetti xe sai poco altro de veder. Cmq dalla vetta te vedi fin Salisburgo.

Noi l'altro anno gaveo pagado 14.50 a testa per andar su (te pol andar su o a pie o col loro bus)

E si, almeno fin l'altro anno no xe cambiado niente come informazioni per strada.

Noi gavemo seguido le indicazioni per la montagna e a 500 metri dal parcheggio ghe iera el primo cartel

(cmq la germania no xe el massimo come indicazioni, sai meio in Austria)

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro