basketteam Inviato 28 Settembre 2008 Segnala Inviato 28 Settembre 2008 simpatico... pecà per i muleti disturbatori, anzi meio pecà per i geniori maleducati dei muleti disturbatori :angry: Cita
cucciolina Inviato 28 Settembre 2008 Segnala Inviato 28 Settembre 2008 simpatico... pecà per i muleti disturbatori, anzi meio pecà per i geniori maleducati dei muleti disturbatori :angry: Cocolissimo sto carton El Panda xe troppa roba Cita
Starlite Inviato 28 Settembre 2008 Segnala Inviato 28 Settembre 2008 Che cocolo Tai Lung de picio Ghe voleva un per de mosse su quei due genitori Cita
basketteam Inviato 28 Settembre 2008 Autore Segnala Inviato 28 Settembre 2008 Ghe voleva un per de mosse su quei due genitori mi speravo che el mio cavalier me protegesi da quei bruti Cita
molly Inviato 29 Settembre 2008 Segnala Inviato 29 Settembre 2008 (modificato) mi me ga piasso tantissimoooo.. simpaticissimo el panda cocola storia.. anche se mi me ga fatto tanta passion el leopardo o quel che iera :S in fondo secondo mi no iera cattivo.. epoi che fine ga fatto dopo che el panda ghe ga fatto la mossa del dito? Modificato 29 Settembre 2008 da molly Cita
Starlite Inviato 30 Settembre 2008 Segnala Inviato 30 Settembre 2008 anche a mi el me fazeva tanta pasion povero come anche la tigrotta picia che el maestro no la gaveva pe'l popoci el "cattivo" sarà morto con la mossa del mignolo ah Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.