basketteam Posted September 28, 2008 Report Posted September 28, 2008 simpatico... pecà per i muleti disturbatori, anzi meio pecà per i geniori maleducati dei muleti disturbatori :angry: Quote
cucciolina Posted September 28, 2008 Report Posted September 28, 2008 simpatico... pecà per i muleti disturbatori, anzi meio pecà per i geniori maleducati dei muleti disturbatori :angry: Cocolissimo sto carton El Panda xe troppa roba Quote
Starlite Posted September 28, 2008 Report Posted September 28, 2008 Che cocolo Tai Lung de picio Ghe voleva un per de mosse su quei due genitori Quote
basketteam Posted September 28, 2008 Author Report Posted September 28, 2008 Ghe voleva un per de mosse su quei due genitori mi speravo che el mio cavalier me protegesi da quei bruti Quote
molly Posted September 29, 2008 Report Posted September 29, 2008 (edited) mi me ga piasso tantissimoooo.. simpaticissimo el panda cocola storia.. anche se mi me ga fatto tanta passion el leopardo o quel che iera :S in fondo secondo mi no iera cattivo.. epoi che fine ga fatto dopo che el panda ghe ga fatto la mossa del dito? Edited September 29, 2008 by molly Quote
Starlite Posted September 30, 2008 Report Posted September 30, 2008 anche a mi el me fazeva tanta pasion povero come anche la tigrotta picia che el maestro no la gaveva pe'l popoci el "cattivo" sarà morto con la mossa del mignolo ah Quote
Recommended Posts