Jump to content

domani e sabato centro chiuso

Recommended Posts

dale 16 ale 19 venerdi e sabato matina no go capi' a che ora.

mama mia che nervi .. fin le 19 ... mi no so sta gente se pensa o fa le robe come che ghe vien.. x mi l'asesor no spetava altro ... adeso el sara' contento ... :incazzado::incazzado::incazzado::incazzado:

cosa servi ste robe ? niente, 0.. tanto lori gira comunque.... mama mia son tropo :incazzado:

ah buh ... sara' solito v.le miramare, strada basoviza, strda opicina, via flavia.. si insoma el centro no :D

adeso l'asesor finalmente se sentira' una persona importante, demoghe sta sodisfazion ah... e vedere che sabato dopopranzo dopo sta chiusura, cresera' stelle alpine in piaza unita !!!

:incazzado::incazzado:

complimenti a chi ga deciso la chiusura del centro.. veramente... xe una ciola in giro !!!

1) no servi a niente

2) i ga manda' tuti i vigli in perfiferia (a opcina difronte Vatta iera 4 patuglie che ciacolava e una piu avanti al obelisco), no i ga meso nisuna transena col divieto de transito sule vie chiuse quindi xe evidente che i ga sera' el centro ma i ghe ga dito ai urbani de no controlar ...

3) per chi lavora in posti non ragiunti da mezi publici basta aver una autocertificazion, mejo su carta intestada dela dita, che disi che ti te devi usar l'auto x 'ndar a lavorar e te son a posto

xe una ciolta in giro... fa solo vegnir nervi e perder tempo... e no risolvi i problemi...

i ga dito che i ga ferma 200 veicoli, tuti in regola.. per forza se i li ferma a opcina ovio che xe tuti in regola...

paiazi... :incazzado: