Jump to content

Recommended Posts

Posted

globus1.jpg

Personaggio de cui se sa, se parla poco.

Purtroppo iera triestin, e un de quei che più se ga sporcà le man, organizando lui steso i campi de concentramento e sterminio, prima in Polonia, e dopo a Trieste.

Ve meto un per de link dove che se trova diverse informazioni (qualche volta contrastanti, come la data de nascita o le origini dei genitori).

Discusion sul Forum de TSMia.com (in triestin)

Dal sito Deathcamps.org (in inglese)

da Olockustos.org (in italian)

da Answers.com (in inglese)

da Wikipedia (in inglese)

da Deathcamps.org (de novo - ma in tedesco)

Posted

Mi lo go sentido nominar la prima volta l'altro anno quando son 'ndada a veder le gallerie che parti dala fine de via F. Severo di fronte ala RAI dove iera i rifugi antiaerei usadi dai tedeschi tra el 43 e il 45.

Le gallerie merita visitarle e xe un grupo CAI de speleologia urbana che gestissi e ogni tanto organizza le visite e spiega un poche de robe. Ste gallerie xe stada fate in parte dai tedeschi e le xe come nove, e in parte dai taliani e le spandi da ogni parte con acqua che cori...

Posted
Mi lo go sentido nominar la prima volta l'altro anno quando son 'ndada a veder le gallerie

La c.d. Kleine Berlin, sempre voio andar e mai no vado.

Se no sbaio le galerie colegava el tribunal con villa Geiringer.

Posted

In tribunal le riva de sicuro ... solo che xe de atraversar la zona 'italiana' con mezzo metro de acqua..

Ala vila no so... podeva esser qualche cunicolo che 'ndava suso...

Quel che go visto mi iera tuto in orizontale.

Posted

Figurite... Comunque me sa tanto che sto post no xe 'sai aprezzado e credo che no te ciaperà tanti altri voti.

Se te vol vinzer la vacanza ale Canarie probabilmente te devi trovar qualcossa de altro :ehno:

Posted

mi lo go trova assai interessante...anke xke parla de un personaggio nel vero senso della parola....de cui poi ignoravo l'esistenza....assai interessante legger in giro informazioni su un periodo storico ke me ga sempre interessa!bravi!

però nn xe possibile ke mentre m stago leggendo la discussion su tsmia quel forum casca irrimediabilmente.....

Posted
Figurite... Comunque me sa tanto che sto post no xe 'sai aprezzado e credo che no te ciaperà tanti altri voti.

Se te vol vinzer la vacanza ale Canarie probabilmente te devi trovar qualcossa de altro :ehno:

[OT] Troverò qualcosa altro ah, ma no me interesa le canarie me basta una de capuzi co le cragno :petesoni: [/OT]

:bye:

• 2 weeks later...
Posted

Grazie e Cenerentola82 che ga trovado sta lettera :D

himmler-3.jpg

E grazie a *Chiara per la traduzion :D

Caro Globus

Confermo la sua lettera del 4.11.43

e l’annuncio della conclusione dell’azione Reinhardt.

La ringrazio ugualmente per la cartella che mi ha inviato.

Le esprimo il mio ringraziamento e il mio riconoscimento

per i suoi grandi e unici meriti nella realizzazione/esecuzione

dell’azione Reinhardt per tutto il popolo tedesco.

Heil Hitler

Posted
Le gallerie merita visitarle e xe un grupo CAI de speleologia urbana che gestissi e ogni tanto organizza le visite e spiega un poche de robe. Ste gallerie xe stada fate in parte dai tedeschi e le xe come nove, e in parte dai taliani e le spandi da ogni parte con acqua che cori...

Mi fai un piccolo how-to di come visitarle? Da chi mi informo? scassino i lucchetti? Chiamo Globocnik Jr.? :confused::confused: