Starlite Posted March 31, 2005 Report Posted March 31, 2005 Personaggio de cui se sa, se parla poco. Purtroppo iera triestin, e un de quei che più se ga sporcà le man, organizando lui steso i campi de concentramento e sterminio, prima in Polonia, e dopo a Trieste. Ve meto un per de link dove che se trova diverse informazioni (qualche volta contrastanti, come la data de nascita o le origini dei genitori). Discusion sul Forum de TSMia.com (in triestin) Dal sito Deathcamps.org (in inglese) da Olockustos.org (in italian) da Answers.com (in inglese) da Wikipedia (in inglese) da Deathcamps.org (de novo - ma in tedesco) Quote
Forum_Bot Posted March 31, 2005 Report Posted March 31, 2005 2 Utenti hanno già detto GRAZIE! cenerentola82, SandroWeb Quote
cenerentola82 Posted March 31, 2005 Report Posted March 31, 2005 Mi lo go sentido nominar la prima volta l'altro anno quando son 'ndada a veder le gallerie che parti dala fine de via F. Severo di fronte ala RAI dove iera i rifugi antiaerei usadi dai tedeschi tra el 43 e il 45. Le gallerie merita visitarle e xe un grupo CAI de speleologia urbana che gestissi e ogni tanto organizza le visite e spiega un poche de robe. Ste gallerie xe stada fate in parte dai tedeschi e le xe come nove, e in parte dai taliani e le spandi da ogni parte con acqua che cori... Quote
Starlite Posted March 31, 2005 Author Report Posted March 31, 2005 Mi lo go sentido nominar la prima volta l'altro anno quando son 'ndada a veder le gallerie La c.d. Kleine Berlin, sempre voio andar e mai no vado. Se no sbaio le galerie colegava el tribunal con villa Geiringer. Quote
cenerentola82 Posted April 1, 2005 Report Posted April 1, 2005 In tribunal le riva de sicuro ... solo che xe de atraversar la zona 'italiana' con mezzo metro de acqua.. Ala vila no so... podeva esser qualche cunicolo che 'ndava suso... Quel che go visto mi iera tuto in orizontale. Quote
Starlite Posted April 1, 2005 Author Report Posted April 1, 2005 Me sbaiavo... no andava in villa Geringer, ma iera un pozo (che 'deso no xe più) che rivava in Villa Ara Quote
cenerentola82 Posted April 4, 2005 Report Posted April 4, 2005 Questo xe el link del Club Alpinistico triestino sulla Kleine Berlin http://www.cat.ts.it/1024/artificiali/kleine/storia.htm Quote
cenerentola82 Posted April 5, 2005 Report Posted April 5, 2005 Figurite... Comunque me sa tanto che sto post no xe 'sai aprezzado e credo che no te ciaperà tanti altri voti. Se te vol vinzer la vacanza ale Canarie probabilmente te devi trovar qualcossa de altro Quote
The Rock Posted April 5, 2005 Report Posted April 5, 2005 mi lo go trova assai interessante...anke xke parla de un personaggio nel vero senso della parola....de cui poi ignoravo l'esistenza....assai interessante legger in giro informazioni su un periodo storico ke me ga sempre interessa!bravi! però nn xe possibile ke mentre m stago leggendo la discussion su tsmia quel forum casca irrimediabilmente..... Quote
Starlite Posted April 5, 2005 Author Report Posted April 5, 2005 Figurite... Comunque me sa tanto che sto post no xe 'sai aprezzado e credo che no te ciaperà tanti altri voti. Se te vol vinzer la vacanza ale Canarie probabilmente te devi trovar qualcossa de altro [OT] Troverò qualcosa altro ah, ma no me interesa le canarie me basta una de capuzi co le cragno [/OT] Quote
Starlite Posted April 18, 2005 Author Report Posted April 18, 2005 Grazie e Cenerentola82 che ga trovado sta lettera E grazie a *Chiara per la traduzion Caro Globus Confermo la sua lettera del 4.11.43 e l’annuncio della conclusione dell’azione Reinhardt. La ringrazio ugualmente per la cartella che mi ha inviato. Le esprimo il mio ringraziamento e il mio riconoscimento per i suoi grandi e unici meriti nella realizzazione/esecuzione dell’azione Reinhardt per tutto il popolo tedesco. Heil Hitler Quote
The Rock Posted April 18, 2005 Report Posted April 18, 2005 speciale sto documento....ma fondamentalmente ti oltre a postarlo cosa te ga fatto? Quote
Starlite Posted April 18, 2005 Author Report Posted April 18, 2005 speciale sto documento....ma fondamentalmente ti oltre a postarlo cosa te ga fatto? [OT] Ego te absolvo [/OT] Quote
Juliet Posted April 21, 2005 Report Posted April 21, 2005 ...ke bel omino... bravo star va avanti cussì Quote
orannez Posted April 21, 2005 Report Posted April 21, 2005 Le gallerie merita visitarle e xe un grupo CAI de speleologia urbana che gestissi e ogni tanto organizza le visite e spiega un poche de robe. Ste gallerie xe stada fate in parte dai tedeschi e le xe come nove, e in parte dai taliani e le spandi da ogni parte con acqua che cori... Mi fai un piccolo how-to di come visitarle? Da chi mi informo? scassino i lucchetti? Chiamo Globocnik Jr.? Quote
cenerentola82 Posted April 21, 2005 Report Posted April 21, 2005 Le visite xe organizade dal Grupo Alpinistico Triestino sezion Cavità artificiali. Se dovessi trovarli il GIOVEDI' SERA dalle 21.00 alle 23.00 in Via Carnaro, 21 Trieste tel. 040/8331133 e-mail: cat@cat.ts.it El loro sito xe: http://www.cat.ts.it/1024/artificiali/kleine/storia.htm Quote
orannez Posted April 21, 2005 Report Posted April 21, 2005 Le visite xe organizade dal Grupo Alpinistico Triestino sezion Cavità artificiali.Se dovessi trovarli il GIOVEDI' SERA dalle 21.00 alle 23.00 in Via Carnaro, 21 Trieste tel. 040/8331133 e-mail: cat@cat.ts.it El loro sito xe: http://www.cat.ts.it/1024/artificiali/kleine/storia.htm Grazie Quote
Recommended Posts