Damia Inviato 19 Agosto 2008 Segnala Inviato 19 Agosto 2008 Le gò messe anche nell'altra discussion.... ma forse qua xe + adatto http://album.alfemminile.com/album/germania3 Cita
cassoggi.npc Inviato 19 Agosto 2008 Segnala Inviato 19 Agosto 2008 Belle! bei posti.... me piasi sai quela con l'arcobaleno Cita
basketteam Inviato 19 Agosto 2008 Segnala Inviato 19 Agosto 2008 come che go dito de là... sai bel e le foto conferma assolutamente... brava Damia e bravo moroso de Damia :D la foto del piatto de costine fa fame solo a vederla cio... :DDDD Cita
Damia Inviato 20 Agosto 2008 Autore Segnala Inviato 20 Agosto 2008 Belle! bei posti.... me piasi sai quela con l'arcobaleno ehehe bei si, con tutta l'acqua che gavemo ciapado...(tra piova e canyon) no iera difficile trovar. In sti giorni poi stemo preparando l'album che dopo femo stampar.... un lavoron sceglier le foto....ma a fine anno gaveremo un bel libron con le foto del 2008! (che a mi me piasi veder le foto su carta...) Cita
Damia Inviato 20 Agosto 2008 Autore Segnala Inviato 20 Agosto 2008 come che go dito de là... sai bel e le foto conferma assolutamente...brava Damia e bravo moroso de Damia :D la foto del piatto de costine fa fame solo a vederla cio... :DDDD Quel iera el gasthof Krone ^^ ehehe pensa che no savevimo proprio le dimensioni dei piatti e el camerier quando me le gà portade gaveva un sorrisetto...che iera tuto un dir! e infatti mio moroso se gà....sacrificado Cita
basketteam Inviato 20 Agosto 2008 Segnala Inviato 20 Agosto 2008 e infatti mio moroso se gà....sacrificado povero... immagino che sia sta un sacrificio non indifferente :lol: :lol: Cita
cucciolina Inviato 20 Agosto 2008 Segnala Inviato 20 Agosto 2008 Bellissime foto La grotta de Venere me par proprio un spettacolo Nella seconda foto se vedi anche i cioccolatini sui cussini Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.