Vai al contenuto

cvidrini

Utente semplice
  • Numero contenuti

    34
  • Iscritto

  • Ultima visita

Tutti i contenuti di cvidrini

  1. Buongiono a tutti! Scuseme anticipatamente se iera za sta scritto....go zerca de abbonarme a Now ma non me accetta perche' vivo fora de la UE. Go un VPN basic installado, ma come metto la carta de credito risulta dai USA (dove vivo)....AIUTOOOOO non posso perdere l'Unione!
  2. Mulariaaaaaa!!! Anche qua a NY se fa festa oggi!!!!! Troppa sofferenza......ma anche troppa roba!!! Forza Unioneeeeee!!!
  3. Come tutti quei lontan de casa, un augurio a tutti de bone feste!
  4. Per correttezza de informazione xe sta ammesso dal MoD Russo l'uso de armi termobariche TOS-1A in Ucraina, come in precendenza in Cecenia, Siria, e dai separatisti del Donbass. Arma largamente regolamentada dalla convenzion de Ginevra. Poi xe anche vero che xe arci noto che l'esercito russo de note che piasi paiolar e che come noi in golfo ghe servi de far ciaro perche' i va a sardoni e sepe.....quindi quei flash notturni xe sicuramente per quel motivo...... https://www.forbes.com/sites/nicholasreimann/2022/03/09/russia-has-used-thermobaric-weapons-in-ukraine-uk-says/?sh=a140e39cffb7 https://thehill.com/policy/international/597581-russia-says-its-used-thermobaric-weapon-system-in-ukraine-uk
  5. Prima pero'....."ma semo signori"! hahahaha
  6. Forse se te quotassi le tue fonti te se renderia conto che forse iera un pel differente... el balon ghe iera stado dado come simbolo che la pallacanestro podvea unir...... ma chi ve cambiera' le idee.... https://www.kpbs.org/news/2018/12/21/north-korea-promotes-basketball-as-an-important
  7. Sempre grato a tutti coloro che pol esprimerse su Margareth Albright......che ovviamente parle per cognizion de causa!
  8. Perche' i fioi ceceni non conta......
  9. Giusto per bilanciar el commento su Margy..... e lo ricordemo cussi': https://www.independent.co.uk/news/world/9-vladimir-putin-quotes-that-offer-terrifying-insights-into-his-mind-a7796061.ht
  10. "passive aggressive".......meio? Comunque, https://carnegieendowment.org/2019/02/20/russia-s-global-ambitions-in-perspective-pub-78067
  11. Ecco la', una piccola precisazione per la Pravda "de noarti": Punto uno: non ga tolto la lettura, ma ga cambia' nome alla sala de lettura, secondariamenta la sala de lettura xe solo un posto dove gli studenti se ritrova per indipendent study. https://abcnews4.com/news/nation-world/univ-of-florida-changes-name-of-study-room-dedicated-to-karl-marx-following-criticism-communism-socialism-university-campus-reform-manifesto Punto due: La NASA ghe ga chiesto a Kelly de evitar de continuar a twittar con i cosmonauti russi per evitar de esacerbar la situazion. Non me sembra una presa de posizion oltranzista da parte de una fonte governativa. Punto tre: La Space Foundation xe solo una organizzazion non profit, non governativa, e si ga tolto el nome ad un "evento" che iera ciamado "Yuri's Night"........evento che come tale resta in piedi come raccolta de fondi ma con un titolo differente.... https://www.vanityfair.com/style/2022/03/yuri-gagarin-gets-memory-holed-by-american-space-advocacy-group .Dopo se le informazioni riportade arriva da RT allora cambia tutto...... Слава Україні!
  12. Fonte Maduro fa anche la sua porca figura'! Comunque non me par che te gabbi de risponder cussi'! te go solo fatto presente che te ga porta' una fonte un pel poco credibile......forse un pel de parte anche...
  13. oticias/venezuela/539114/petroleo-eeuu-maduro-europea Ah beh fonte solidissima visto che xe una fonte Iraniana in lingua Spagnola controllata dal regime iranian..... complimenti!
  14. Per chi come mi in USA, che no pol veder la xe live su youtube, FORZA GREGHI!!
  15. che co-co....son solo mi che ga el live streming down? verso la mezz'ora..no se vedi piu'!
  16. Triestina-Milan penso coppa Italia, in gradinata e no rivavo capir come che Albertosi rivava a rilanciar co le man fin trequarti campo!
  17. OT che no centra niente, spero che Guido no me zighi.....ma ve volevo saludar tutti!...A Poughkeepsie NY, neviga scole xe serade e meio de cussi' no podeva andar, a casa a vardar l'Unione in streaming!! De novo un saluto a tutti e sempre FORZA GREGHI!!
  18. Un saluto a tutti, ciao Fabio riposa in pace! Tanti anni insieme sui Rindondi ed el primo ad accoglierme qua! Un baso, vecio! Un saluto a tutti in questo momento tristissimo, Carlo da NY.
×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×