Vai al contenuto

Commercianti e divieto de sosta


Messaggi raccomandati

Qua la question xe che i vigili, beata l'ora, i ghe da de far el lavor che i ga de far: regolar el traffico e far rispettar el codice della strada.

Quindi nisun pol lamentarse de ciò. Tantomeno i commercianti che volessi che la gente possi non rispettar el codice della strada e crear casin per poderne beneficiar lori. :incazzado:

al di la del fato che xe abbastanza discutibile su quanto i vigili sia in grado de regolar el traffico, el problema xe che speta al comun crear posteggi in modo da agevolar la gente a andar nei negozi. Se ti te fossi un commesso de supermercato che lavora ogni giorno anche de domenica per un bianco e un nero e da un giorno al altro te se vedi licenziar xche cala le vendite x colpa dei vigili che sta la fora, forsi te la pensasi diversamente.

Prima che el comun crei posteggi o cmq servizi in modo da agevolar, una volta che i xe i pol multar quanto i vol.

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 206
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Ma se la gente fossi un ninin più educata e no lassassi le machine in seconda o terza fila perchè ghe pesa tropo el dedrio per far 4 passi per rivar al negozio e questo a causa del fato che nissun vol caminar, ma andar in macchina anche in :cesso: , forsi i vigili no farìa tante multe e la gente sarìa col dedrio meno pesante. E no steme venir a dir dir che spesso xe necessario usar la machina per mancanza de tempo!

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi me colloco a metà tra el pensiero de Starlite e quel de Tuxav.

Critico anche mi la municipale per el modo de lavorar che ga e dubito, come AV, sulla sua reale efficacia nel controllo del traffico. Per dirla in poche parole, i se accanisi dove xe più facile ciapar soldi lasando perder le infrazioni più gravi ma più difficili da multar.

Ma son d'accordo con Star sul caso specifico de parcheggi in doppia fila. Tutti quei che vien becadi sostien de esserse fermadi 1 minuto :D Ammettemo anche che sia vero. mi me fermo 1 minuto, dopo risalgo in auto e vado via. Trenta secondi dopo che son andà via mi se parcheggia un'altra tizio, anche sto qua sta 1 minuto, el risali e el va via. Dopo altri 30 secondi un'altra auto e così via.....Risultato: xe sempre una c...o de auto che intriga in quel punto! Sacrosanta la multa.

Dove no son sai d'accordo con Star xe el discorso generico sui parcheggi che iera vegnu fora za in altre discussioni. D'accordo che la gente snobba i parcheggi a pagamento per metterse gratis in divieto, d'accordo che se podesi andar spesso a piedi, ma in certe situazioni veramente l'auto xe indispensabile e no se pol pensar che uno la metti sempre a pagamento. Se mi go de andar a lavorar...bu, sulle rive, alla fine del lavor go de far la spesa nel supermercato più vizin, andar a cior i fioi che i xe a scola a tempo pieno magari a San Giacomo e dopo tornar a casa, xe inconcepibile che fazo tutto in bus o parcheggiando sempre a pagamento.

El comun DEVI far novi parcheggi gratuiti, se necessario sacrificando rotatorie e quant'altro. A Trieste xe questa la priorità.

Link al commento
Condividi su altri siti

Se parlemo dei parcheggi a pagamento te posso assicurar che se ti te va in città verso le 10.30 fin le 12.00 xe più probabile vinzer il superenalotto. Troppe volte me xe capita de trovar tutti i parcheggi pieni e anche il foro pien, quindi per una roba veloce posteggiavo in seconda.

Quindi prima fe i posteggi che a trieste manca sempre, per le multe xe giuste, ma fele in ogni parte della città non solo in zone dove non xe avocati e gente che conta che pol far longhi sulle multe, vedi coroneo, anche la xe sempre scandal ma se go visto 2 volte i vigili la xe za sai e quando ge iera i stava solo fazendo de semaforo perchè il iera guasto....

I commercianti pol solo lamentarse che xe poche zone carico e scarico, ma per il parcheggio in doppia no...

Link al commento
Condividi su altri siti

El comun DEVI far novi parcheggi gratuiti, se necessario sacrificando rotatorie e quant'altro. A Trieste xe questa la priorità.

xchè gratuiti? femo pagar un prezzo onesto sti parcheggi e dopo parlemo... Vedi Udine, te ga solo parcheggi a pagamento, ma te posso assicurar che non go mai visto macchine in seconda fila

Link al commento
Condividi su altri siti

xchè gratuiti?

Per venirghe incontro alle esigenze dei cittadini che za deso xe oberadi de tasse e de spese. Gli spazi xe. Posti come el piazzal là dell'ex Bianchi spero che resterà cusì a vita. Al posto del magazzin vini se podesi far altrettanto e a gratis...ma ovviamente xe utopia.

Modificato da Stefano79
Link al commento
Condividi su altri siti

Per venirghe incontro alle esigenze dei cittadini che za deso xe oberadi de tasse e de spese. Gli spazi xe. Posti come el piazzal là dell'ex Bianchi spero che resterà a cusì a vita. Al posto del magazzin vini se podesi far altrettanto e a gratis...ma ovviamente xe utopia.

Me sa che stemo andando in OT verzo un sondaggio che te me ga fatto diventar curioso su sta roba :aracheroba:

Link al commento
Condividi su altri siti

xchè gratuiti?

Per venirghe incontro alle esigenze dei cittadini che za deso xe oberadi de tasse e de spese. Gli spazi xe. Posti come el piazzal là dell'ex Bianchi spero che resterà cusì a vita. Al posto del magazzin vini se podesi far altrettanto e a gratis...ma ovviamente xe utopia.

ma scherzemo? I auti va eliminadi, se no xe dei residenti!

Cioè, se mi te chiedo (esempio x): "Xe meio una biblioteca, o un postegio?" Ti te rispondessi per bon el postegio?

Modificato da arlon
Link al commento
Condividi su altri siti

Cioè, se mi te chiedo (esempio x): "Xe meio una biblioteca, o un postegio?" Ti te rispondessi per bon el postegio?

Dito cusì su due piedi te diria logicamente una biblioteca. Ma se ogni volta che se podesi far un piazzal gratuito se opta per qualcos'altro perchè più "nobile", allora no va ben nianche cusì.

Link al commento
Condividi su altri siti

Intanto no semo in America dove xe spazi sterminadi per far postegi a cielo aperto :D

La della ex-Bianchi mi spero inveze che quel schifo de distesa de auti sparisi al piu' presto. Benvenga parcheggi interradi sia per residenti che, in parte, a rotazion. E per garantir una rotazion alora ghe vol un prezzo ben modulado, ovvero devi costar abbastanza (no per altro esisti le zone rossa, gialla e verde con differenziazion de prezzo - ma anche per far in modo che la gente no vadi proprio davanti dove ga de andar).

Poi... in città tante case abbandonade podessi esser convertide in posteggi chiusi multipiano (come ad esempio in via Machiavelli che pero' xe fermi i lavori) o in zone un poco piu' periferiche dove no xe negozi el primo pian e el piano terra de case ottocentesche podessi esser convertidi in parcheggio condominale - tanto in primo pian con le finestre a 2 metri dal scarigo dei auti chi vol piu' andar a star (xe qualche esempio in via Piccardi e zone limitrofe)?

Un supermercato de una certa grandezza xe ormai assurdo che apri senza gaver spazio per un parcheggio, e se lo apri in città (tipo quel drio el capolinea del tram in piazza Oberdan) alora che sia orientado alla clientela locale che abita a poca distanza o a chi xe de passaggio de la e ga de cior qualcosa de veloce che ghe servi al momento.

No steme dir "eh ma se me servi de comprar el televisor novo..." perché in quel caso se te ga l'auto sicuro te pol andar in un centro commerciale o in periferia :D

Parcheggi si, ma no per incentivar l'uso de l'auto in centro. Parcheggi per residenti, per liberar un poco le strade, e far funzionar meio i servizi de trasporto pubblico! E qualche posto si a pagamento per chi devi per forza lavorar in centro con l'auto.

Xe sempre el stesso circolo vizioso che go za descritto in altre discussioni e che xe stado anche espresso dal diretor d'esercizio della TT :D

Ovvero: la gente disi no ciogo el bus perché fa schifo, alora ciogo l'auto e fazo piu' trafico e el bus fa piu' schifo, e alora sicuro no ciogo l'autobus e cusì via... Complice anche el Comun che no metti in piedi un piano del traffico serio che agevoli i mezzi pubblici e ostacoli i mezzi privati, perché? Perché scontentassi la gente... ma saria solo che ben per la gente inveze...

Link al commento
Condividi su altri siti

Parcheggi si, ma no per incentivar l'uso de l'auto in centro. Parcheggi per residenti, per liberar un poco le strade, e far funzionar meio i servizi de trasporto pubblico! E qualche posto si a pagamento per chi devi per forza lavorar in centro con l'auto.

quoto in pien.... :aracheroba:

Link al commento
Condividi su altri siti

Quoto anche io la necessità di sollecitare la riduzione delle Auto.

Piuttosto che parcheggi per nuove auto meglio puntare sul miglioramento dei mezzi pubblici per spingere la gente a rinunciar all'uso del auto.

Il giorno in cui potrò arrivare in univ in 15 minuti invece che 50-70 allora prederò volentieri il Bus.

Link al commento
Condividi su altri siti

Tutto bel, tutto giusto quel che disè. Ma go l'impression che xè cusì drastico solo chi ga la fortuna de aver un parcheggio annesso alla propria abitazion ( o possiedi un garage tacà a casa). Ma quei che ga de lottar anche per trovar un parcheggio sotto casa al ritorno de un viaggio all'estero (quindi legittimadi a cior l'auto), no sia cusì critici sull'opportunità o meno de far novi parcheggi.

Modificato da Stefano79
Link al commento
Condividi su altri siti

Cioè, se mi te chiedo (esempio x): "Xe meio una biblioteca, o un postegio?" Ti te rispondessi per bon el postegio?

Dito cusì su due piedi te diria logicamente una biblioteca. Ma se ogni volta che se podesi far un piazzal gratuito se opta per qualcos'altro perchè più "nobile", allora no va ben nianche cusì.

Ma xe una contradizion :D

.. ghe vol capir se xe più importanti i auti o la società in general.

Tanti diria i auti, eh.. xe una opinion legitima.

Ma ghe vol renderse conto, co' se disi "postegi, postegi" a cossa se va incontro. Ai scenari che se chiudi e a quei che se verzi :) tuto qua.

Link al commento
Condividi su altri siti

Ovvero: la gente disi no ciogo el bus perché fa schifo, alora ciogo l'auto e fazo piu' trafico e el bus fa piu' schifo, e alora sicuro no ciogo l'autobus e cusì via... Complice anche el Comun che no metti in piedi un piano del traffico serio che agevoli i mezzi pubblici e ostacoli i mezzi privati, perché? Perché scontentassi la gente... ma saria solo che ben per la gente inveze...

Sì, ma se dopo la stesa TT fa dichiarazioni dubbiose sula metro, che risolvessi un bon 50% dei problemi dei mezi a Trieste.. magari solo per la parte politica de chi proponi (questa la impresion..) beh, proprio el massimo no xe.

El piano del traffico xe ormai una barzeleta. Ma de quele brute :angry:

Link al commento
Condividi su altri siti

Dopo che qualche giorno fa i commercianti de via Fabio Severo ga scritto una lettera al sindaco per invitar a far multe anche nelle altre zone della città, e lamentando, un calo del 50% (!!!!!!) delle vendite, oggi sul Piccolo i altri commercianti se lamenta a loro volta... tuti disi de esser perseguitadi dai vigili....

Mi continuo a :incazzado::incazzado: perché co passo per città con l'auto go sempre de far slalom tra auti in doppia che "stago solo 1 secondo" e che no fa altro che crear casin e intralciar el flusso veicolare.

Dal Piccolo de oggi:

commmulte.jpg

Link al commento
Condividi su altri siti

L'unica proposta corretta me par quela dei parchimetri, spazi davanti ai negozi (nelle vie principali) riservadi ai acquirenti con soste massime de mezz'ora/un'ora e con qualchedun che se fazzi su e zo le vie controllando.

Se commenta sola quela del commerciante che ga ditto dei clienti che entra in negozio de corsa perchè ga paura della multa che i xe in seconda fila ... :puntini:

Link al commento
Condividi su altri siti

Ovvero: la gente disi no ciogo el bus perché fa schifo, alora ciogo l'auto e fazo piu' trafico e el bus fa piu' schifo, e alora sicuro no ciogo l'autobus e cusì via... Complice anche el Comun che no metti in piedi un piano del traffico serio che agevoli i mezzi pubblici e ostacoli i mezzi privati, perché? Perché scontentassi la gente... ma saria solo che ben per la gente inveze...

Sì, ma se dopo la stesa TT fa dichiarazioni dubbiose sula metro, che risolvessi un bon 50% dei problemi dei mezi a Trieste.. magari solo per la parte politica de chi proponi (questa la impresion..) beh, proprio el massimo no xe.

El piano del traffico xe ormai una barzeleta. Ma de quele brute :angry:

un mio amico che lavora vicin alla stazion de campo marzio me ga dito che ghe iera dei omini che fazeva dei rilievi...

Link al commento
Condividi su altri siti

Per quanto riguarda i mezzi pubblici non so quanto il loro scarso utilizzo sia dovuto al fatto che sono inadeguati e quanto invece al fatto che la gente non vuole andare in autobus.

Personalmente detesto andare in autobus per varie ragioni:

1) il costo. Non vado abbastanza spesso da usare abbonamenti, ma quando vado mi rode mostruosamente doverci spendere un euro anche solo per un tragitto breve. Abito in centro, se voglio andare e tornare con la mia ragazza al torri partono 4 euro... oh non è mica poco per un tragitto che a piedi si farebbe in 20 minuti se non fosse che ti soffochi nelle gallerie!

2) la gente. Se prendi l'ora sbagliata ti trovi compresso tra una mandria di corpi sudati e puzzolenti.

3) l'attesa. Perdi un autobus? 20 minuti prima di quello dopo... e se uno ha fretta?

Proprio non capisco sta gente, mancanza di parcheggi, traffico, ingorghi, targhe alterne, inquinamento, aumento del costo delle benzina, nulla di tutto ciò basta a convincer un Triestino medio ad andare a piedi.

Io vado in moto o in scooter. Consumano poco, evito buona parte degli ingorghi e non ho problemi di parcheggio.

In ogni caso per qualsiasi verso la si prenda a TS ci son troppe macchine, e se devi mettere la tua da qualche parte di preciso c'è poco da fare, o fai il furbo o fai il furbo...

Io per esempio sto in via Crispi. Di norma evito di girare a ts in macchina, piuttosto mi prendo la pioggia in moto, ma quando magari porto roba grossa tipo mobili da caricarmi in casa l'unico modo in cui riesco a farlo è di parcheggiare nello spazio degli handicappati, mettere un foglio col cellulare sul vetro, mettere gli stop e sperare che a qualche zelante tutore della legge non girino i 5 minuti.

Se potessi magicamente cambiare le cose proibirei tassativamente la circolazione in città ai mezzi a 4 ruote (salvo particolari circostanze). Scooter e moto sono mezzi di trasporto molto più efficienti delle automobili, e a meno che non venga giù il diluvio universale due gocce di pioggia non dovrebbero fare la differenza tra prendere la moto o la scatoletta. Poi ora ci sono anche gli scooter coperti...

Link al commento
Condividi su altri siti

[

3) . Perdi un autobus? 20 minuti prima di quello dopo... e se uno ha fretta?

la 1 6 9 10 20 21 ogni 10 minuti la 29 ogni 8 minuti mi pare,alle ore di entrata e uscita scuola ancora + frequenti e queste linee coprono la maggior parte di ts

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


  • Donazione 2024 per il forum

    Se vuoi lasciare un piccolo obolo per il mantenimento della nostra comunità virtuale, questo è il posto giusto!



    81% della quota di donazione raggiunta
    Donate Sidebar by DevFuse
  • Chi è Online (Visualizza tutti)

    Non ci sono utenti registrati online

  • Collaboratori Popolari

    1. 1
    2. 2
      Guiz
      Guiz
      12
    3. 3
      Orso
      Orso
      11
    4. 4
      Mex
      Mex
      11
    5. 5
      pinot
      pinot
      10
×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×