Vai al contenuto

Commercianti e divieto de sosta


Messaggi raccomandati

Il punto è che molta gente pensa sempre di avere le giustificazioni assolute per le loro irregolarità.

Vero. E anche mi ghe casco spesso. Purtropo, xe da dir che ala poca civiltà del citadin medio se zonta la poca civiltà del governante, xe là che casca la baracca.

Per dir, so che son noioso con sta Germania :D

ma qua se te pasi da pedon col rosso davanti a un vigile xe multa imediata, anche se no xe auti. (perchè xe un cativo esempio per i fioi, ecc)

Dopo che te sa sta roba, prima de atraversar col rosso (te lo fa lo steso) te se vardi ben in giro e te provi un minimo de "rimorso". E se te ga davantio un muleto, te speti! Cussì funziona, el sistema..

Se inveze se basa tutto sul far multe a cottimo, per esempio perchè te son 10cm sula strica del bus (visto) e megablochi stradali de notte rompendote le b.. finchè no i trova qualcossa che no va solo perchè in quel momento no passa nisun, quando ogni giorno el mondo pol postegiar in dopia fila, far slalom folli tra el traffico che nisun ghe disi niente (perchè inseguirli o ciapar n. de targa xe fadiga!).. beh, el risultato nela società no pol eser che più menefreghismo.

Dopo, da sta logica se pol sempre uscirghene :) però, ciama..

Modificato da arlon
Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 206
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

un amico de mio papà (un signor anzian, gaverà 60 anni tipo), quel periodo che iera blocco del traffico in città, se avvicina in scooter ai vigili per domandarghe da dove a dove xe chiuse le vie e che strada alternativa pol far... e questi senza neanche scoltarlo ghe ga dito che el xe za in multa e ghe la ga dada :S

Questo xe da cafoni, punto.

Vol dir no voler minimamente premiar la bona volontà.

Link al commento
Condividi su altri siti

bene! allora un che non trova parcheggio regolare all'università (e ghe ne xe pochi rispetto ai tantissimi studenti) non va a lezion o cambia università?

Certo, infatti mi son sempre anda' in bus e se vado in auto giro fin che no trovo un posto regolare, e se no xe regolare e me meti la multa anche bestemmiero' ma la pago e stago zito :D

Xe la 17 e 17/ che passa ogni 5 minuti, in piu' xe la 3, la 4, la 39 e la 51. No manca mezzi per andar in univ me par :D

Link al commento
Condividi su altri siti

bene! allora un che non trova parcheggio regolare all'università (e ghe ne xe pochi rispetto ai tantissimi studenti) non va a lezion o cambia università?

se se così ligi le regole val ovunque, no?

:bye:

Capisso perfetamente el tuo punto de vista.. co' andavo al Galilei, via mameli iera una strada completamente svoda, dove su un lato iera un picio marciapie (libero) e dal altro lato (con frasche, ecc) postegiavimo i auti. Una volta xe capitado (no a mi, ma solo per caso) che i gabi rimosso tuti i auti (che no dava fastidio per niente ala circolazion), con relativi multoni.

Xe ovio che el giorno dopo iera de novo auti postegiai. Perchè el bisogno esisti.. ma a posteriori penso che là semo stadi anche noi polli a no far niente. Perchè esisti un preside, se ghe fa presente el problema e se insisti.. come minimo una letera de segnalazion la pol mandar, va a saver che l'anno dopo i ghe meti dele striche bianche.

questo iera solo un esempio.. xe verissimo che in italia in tanti casi usar l'auto no xe una scelta, inutile negarlo. Però dovemo anche veder se la nostra reazion pol portar a qualcossa o no..

p.s: me spiego meio.. un università vol gaver più studenti > ocori più posti auto. Se una univ. ghe rompi al comun che i vol più posti auto, in un modo o nel altro i li ga. Ma ghe vol prima farghelo percepir come problema, con volantini, petizioni, ecc..

Modificato da arlon
Link al commento
Condividi su altri siti

xe verissimo che in italia in tanti casi usar l'auto no xe una scelta, inutile negarlo

No son d'accordo. Posso capir un che sta sull'altipiano o a muja che va in univ. Ma un come mi che sta in città ga tutti i bus che ghe servi per andar in univ. Se l'univ ga 10000 studenti no se pol pretender 10000 posti auto.

[MOD]Me par che iera za una discusion sui parcheggi e ste robe che alla fine discutemo qua e za discusso in altre discussioni :D Vedero' de unir se trovo. Se no cambierò titolo.[/MOD]

Link al commento
Condividi su altri siti

bene! allora un che non trova parcheggio regolare all'università (e ghe ne xe pochi rispetto ai tantissimi studenti) non va a lezion o cambia università?

se se così ligi le regole val ovunque, no?

:bye:

O va in bus. O sfrutti passaggi. Tre mesi di università con polso rotto me li son fatti senza troppi traumi.

Ed i primi due anni mi ero organizzato con alcuni amici, guidavamo a turno, in 4 in un auto. Ci bastava un parcheggio invece di 4. Consumavamo meno benzina. Socializzavamo di più. Ed inquinavamo di meno.

Se le auto fossero usate con dovizia non ci sarebbe problemi di parcheggio. Come ha detto stralite per 10.000 studenti non servono 10.000 parcheggi.

Sarà che io sono un integralista delle due ruote ma io non muovo l'auto a meno che:

-Intemperie eccessive per andare in motorino.

-Necessità di portare carico che non mi sta su baule o pedana.

-Ho almeno 1 passeggero.

In univesità e pieno di gente che viene in auto da solo pur essendo servito da autobus. Questo è spreco.

Link al commento
Condividi su altri siti

bene! allora un che non trova parcheggio regolare all'università (e ghe ne xe pochi rispetto ai tantissimi studenti) non va a lezion o cambia università?

Non rivo a capir el tuo post. Non capiso perchè non te consideri le strade alternative a quelle dell'utilizzo della macchina.. o te le consideri ma mi no capiso?

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Non rivo a capir el tuo post. Non capiso perchè non te consideri le strade alternative a quelle dell'utilizzo della macchina.. o te le consideri ma mi no capiso?

:bye:

la seconda. e lo se capisi dal mio post successivo.

o, meglio, le considero solo x CERTI.

:bye:

Modificato da mula alabardata
Link al commento
Condividi su altri siti

Mi stago in periferia, stago 50 minuti per andar da casa a università col bus. Xè gente che fa pendolari da tante parti del friuli (da udine a gorizia) e oltre al treno se ciol el bus.

Da qua se vedi che i collegamenti all'università ghe xè, anche se tutti se metesi a ciapar el bus invece dell'auto. E no me par neanche che ghe sia gente che speti el bus 2 ore prima de rivar all'università (xè le ore de punta dove xè tanta gente, ma i bus xè sufficienti per cior su tutti).

Quindi non vedo el problema dei posteggi all'università, perchè non xè NECESSARIO andar in auto in università, neanche se te vien da fora Trieste.

Xè comodo, giustamente, ma se te vol andar con l'auto e gaver la comodità de non dover andar in bus/treno, te ga la scomodità de non gaver sempre un posteggio pronto che te speti. (anche perchè xè gente che vien in auto da via Giulia o simili).

Ma continuo a no capir :D

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

sisi infatti no digo che un ga de protestar se non trova parcheggio... In risposta al discorso de prima, disevo che xe ovvio che un che sta lontan preferisi venir con l'auto se ne ga la possibilità che col bus (50 minuti xe tantissimi eh de passar in bus)... poi pensa a chi ga oltre l'università magari anche lavora, esisti diversi casi insomma, per cui non sempre se pol usar el bus, scooter o pie.

Poi appunto se xe consapevoli che i parcheggi xe quei che xe.

Link al commento
Condividi su altri siti

boh.. mi che no son commerciante ma un commerciale.. me rompi veder la gente che usa el carico scarico come ghe par a lori.. per quel me dovesi servir a mi che porto robe per i saloni.. e infati i saloni che no ga postegi vicin xe dificile che ghe vado de frequente.. a volte postegio in silos e me fazo viaggi a pie.. ma capirè che con la valigeta de 10kg e altre robe.. preferisso sai de piu meter in divieto in corso saba e ndar a far el mio (che poi xe lecito.. no xe vietato, dato che xe per lavoro)

per quanto riguarda el mega OT che se ga creado sull'uni penso che xe certe facoltà che ndar in bus o in treno xe impossibile dato che te ga de portar tante robe..

esempio pratico: architettura.. portatile, appunti, libri e molte volte 1mq de carton per far modelini.. oltre che le colle e tuto el resto.. quindi anche star in via giulia come disi gaia o a udin.. xe indiferente. xe de usarla!

FINE OT

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

per quanto riguarda el mega OT che se ga creado sull'uni penso che xe certe facoltà che ndar in bus o in treno xe impossibile dato che te ga de portar tante robe..

esempio pratico: architettura.. portatile, appunti, libri e molte volte 1mq de carton per far modelini.. oltre che le colle e tuto el resto.. quindi anche star in via giulia come disi gaia o a udin.. xe indiferente. xe de usarla!

FINE OT

:bye:

oh là! un che ga capido!

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

per quanto riguarda el mega OT che se ga creado sull'uni penso che xe certe facoltà che ndar in bus o in treno xe impossibile dato che te ga de portar tante robe..

esempio pratico: architettura.. portatile, appunti, libri e molte volte 1mq de carton per far modelini.. oltre che le colle e tuto el resto.. quindi anche star in via giulia come disi gaia o a udin.. xe indiferente. xe de usarla!

FINE OT

:bye:

Continuo con la mia.. go visto più de qualchedun con el plastico in bus, tutti che fa attenzion a no far danni e che varda el lavor fatto.. ma xè possibile anche andar col palstico de 2mq. Che sia scomodo no digo de no.. ma xè possibile. Se poi un preferisi ciaparse la multa perchè in sosta, o bestemmiar perchè no trova posteggio, xè liberissimo de farlo.. no digo miga de no. Semplicemente me par assurdo escluder a priori l'utilizzo dei mezzi pubblici, e dir che i xè inadeguati quando neanche se prova a usarli o lamentarse che l'università o el comun no se sbriga a far un posteggio (ovviamente gratuito) per i studenti.

El discorso xè sempre el stesso, co se tratta dei propri comodi va ben l'auto in sosta sul marciapie che blocca una strada intera, xè giusto rabiarse perchè se ga messo l'auto in sosta per 30 secondi e el vigile ga dà la multa.. però magari dà fastidio che per 10 minuti uno ga messo l'auto sul tuo passo carrabile perchè no iera altri posti vicini, e el doveva andar a ciorse la verdura per la sera..

El giustificar i commercianti che se lamenta che i vigili dà le multe perchè la gente non rispetta le leggi, me sembra ancora pezo dei commercianti.. almeno lori ga una motivazion, i xè convinti che per via delle multe i guadagna de meno..

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Continuo con la mia.. go visto più de qualchedun con el plastico in bus, tutti che fa attenzion a no far danni e che varda el lavor fatto.. ma xè possibile anche andar col palstico de 2mq. Che sia scomodo no digo de no.. ma xè possibile.:bye:

cmq col plastico de 2mq xe materialmente impossibile entrar sul bus dal momento che non passa e non ghe entra (de solito xe pien de gente e cosa dovemo spetar el bus svodo x rivar all'uni? e poi de solito i ga una asta in mezzo x tenirse che blocca el suo ingresso. non da meno i corridoi della 17 non xe larghi 2 m per tutta la loro lunghezza.)

e non dimentichemose che 3/4 vien da fora ts... i se lo devi portar anche in treno ricordo.. facile, no?

facile parlar fin che non se prova.

sarà un motivo se la maggior parte dei architetti vien fin dentro con l'auto?

ma come sempre ognidun x la sua strada e ognidun con le sue idee

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

OT universitario/ per quanto riguarda i miei tempi :baba: forsi sarà che ghe iera meno machine, ma mi risolvevo el problema del parcheggio semplicemente alzandome a orari assurdi, rivando all'uni alle 7.30 e metendome a studiar un fiatin prima che cominci le lezioni... stando a un'ora de bus dall'università l'auto iera la scelta migliore perchè ciapavo la camionale e evitavo tutti i imbottigliamenti e possibili ritardi dovudi al passar per città. /fine OT

Link al commento
Condividi su altri siti

OT universitario/ per quanto riguarda i miei tempi :baba: forsi sarà che ghe iera meno machine, ma mi risolvevo el problema del parcheggio semplicemente alzandome a orari assurdi, rivando all'uni alle 7.30 e metendome a studiar un fiatin prima che cominci le lezioni... stando a un'ora de bus dall'università l'auto iera la scelta migliore perchè ciapavo la camionale e evitavo tutti i imbottigliamenti e possibili ritardi dovudi al passar per città. /fine OT

Funziona anche oggi.

Se uno non rinuncia alla macchina per nessun motivo è pigro. Se e pigro non si sveglia cosi presto.

Quando mi tocca muover l'auto perché devo trasportar carico esco di casa alle 8:10. Arrivo in univ alle 8:30 parcheggio con calma faccio colazione ed alle 9:00 son pronto per lezioni o quant'altro.

Per quanto riguarda la scomodità di trasporto: con il bus ci metto 45-50 minuti ad arrivare in univ con 2 cambi di bus. L'ho fatto portandomi dietro il classico zaino da scogliosi e con un braccio rotto... non mi pareva tutto sto problema.

Per quanto riguarda "la tesi del plastico", non sono un esperto di Architettura... ma quante migliaia di studenti sono soli al mondo senza possibilità di passaggio, abitano a chilometri dall'università ed hanno necessità di portare plastici di 2mq ogni giorno tanto da far diventare quel esempio una prassi comune ed abituale che giustificherebbe l'aumento dei parcheggi e non un caso strardinario?

Link al commento
Condividi su altri siti

aggiungo: voi continuasi a ragionar cusì col paraoci come i vigili anche se se trattasi de una farmacia invece de un negozio de scarpe?

Mi onestamente si. Xe uguale. Xe talmente tante farmacie a trieste che se pol tranquillamente trovar una col posteggio, o andar a pie. E se el "paziente" xe tanto grave non se và in farmacia ma in ospedal. E con l'ambulanza che no devi posteggiarse.

E poi scuseme, i negozi in centro i se lamenta che i fallisi. Anche quei del giulia, perchè xe troppo lontan. Se ghe demo le multe a quei che se metti in doppia in centro, magari dopo gli anderà al giulia. E tutti contenti.

Proprio ieri me xe capitada una delle meio. Vado in supermercato (Conad de opcina, per capirse), che ga un posteggio per 40 macchine circa. Me metto, fazo la spesa, torno fora e cosa trovo? Una macchina in doppia che me ga blocca! Con una ventina de posteggi liberi. Incazzado nero 'co torna la signora la me disi "eh, ma no iera posteggi in ombra". "Eh, porco **o!!!!" :papa: ghe go risposto mi.

Mi go una filosofia molto semplice. Se xe legge se applica. Indipendentemente da chi o cosa. No te porti dvd, no te ciol scarpe, no te va in farmacia lasando l'auto in doppia. Xe multa appena te vedo. Poi, se te vol, discutemo e cambiemo la legge.

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

ma che in certi casi posi capitar, xe vero (anca se de quando go la patente lo go fato circa una decina de volte).

Quel che qua (me par de capir) se zerca de tirar fora, xe che spesso le alternative ghe xe ma per pigrizia (mental) no le usemo.. mi per primo.

inutile incaponirse, no? :D

Modificato da arlon
Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×