Vai al contenuto

Commercianti e divieto de sosta


Messaggi raccomandati

e po xe facile dir.. ma volesi veder quanti de voi no ga MAI percheggià in doppia fila! :D

:bye:

Almeno, se proprio no se pol far a meno...penso che l'educazion de lasar in vista un caspita de toco de carta con indicato un recapito dove farse rintracciar saria apprezzabile ed eviteria alla gente problemi. Prima de far una multa i vigili polizia o carabinieri che sia, i fa controllar dala centrale i dati dell'auto ed eventuali recapiti telefonici ( esperienza personale de un che i parcheggi abusivi li subisi sistematicamente ).

Modificato da assist4
Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 206
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

e po xe facile dir.. ma volesi veder quanti de voi no ga MAI percheggià in doppia fila! :D

:bye:

Ma anche se posteggio in doppia fila, anche se fazo 3 ore de giro nei pressi dell'università per cercar posteggio, anche se mando a cagar el vigile.. NON ME LAMENTO della multa che i me fa..

Questo xè el punto. Un discorso xè dir "xè giuste le leggi e va seguide, se non le seguo ciapo la multa, pago e stago zito" un'altro xè dir "le leggi vien fatte contro de mi, me meto in doppia un attimo per andar a cior questo e i me dà la multa.. ma vara ti che vigili del ca**o". Esisti una legge, giusta o sbagliada che sia, e va rispettada. Se non te la rispetti te se assumi le responsabilità senza lamentarte.

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

le alternative le xe ma non sempre xe possibile usarle...

Xe casi e casi,non se pol generalizzar.

Se me parlè del vecieto pensiona che se alza ale otto de mattina (co xe più traffico) per ndarse cior el giornal o esempi simili son d'accordo con voi. Ma non tutti pol usar el bus o andar a pie, per svariati motivi: per la lontananza o perchè va sempre de furia ed in pochi minuti ga de rivar da una parte all'altra della città (es. chi ga due lavori, un in centro e pena finisi ga de ndar fin muja o fin basoviza :S) o perchè ga el bus ogni quaranta minuti :s.

Se xe bel tempo se pol anche usar el scooter non digo de no, ma co piovi seci de acqua come in ste ultime settimane posso dir che ndar in scooter non xe affatto bel (go becca talmente tanta piova in sti giorni che rimpiango de non gaver l'auto).

ah si ... per non parlar dei costi dei biglietti dei bus :S

Modificato da molly
Link al commento
Condividi su altri siti

cmq col plastico de 2mq xe materialmente impossibile entrar sul bus dal momento che non passa e non ghe entra (de solito xe pien de gente e cosa dovemo spetar el bus svodo x rivar all'uni? e poi de solito i ga una asta in mezzo x tenirse che blocca el suo ingresso. non da meno i corridoi della 17 non xe larghi 2 m per tutta la loro lunghezza.)

e non dimentichemose che 3/4 vien da fora ts... i se lo devi portar anche in treno ricordo.. facile, no?

facile parlar fin che non se prova.

sarà un motivo se la maggior parte dei architetti vien fin dentro con l'auto?

ma come sempre ognidun x la sua strada e ognidun con le sue idee

:bye:

1) la 17/ e la 17 che parti attorno alle 8/8.15 xè praticamente svode. El problema de portarse drio el plastico in bus, a differenza dell'auto no ghe xè. E 2mq de plastico per le porte penso che entri facilmente (anche perchè se parla de 1mq de plastico in realtà :D)

2) in treno xè ancora meno gente del bus, in proporzion.. e xè molto più grande per tegnir dentro el plastico.. quindi neanche qua troppa difficoltà

3) non go mai dito che sia facile portarse el plastico in treno/bus.. go solo dito che no xè NECESSARIO andar in auto..

4) el motivo dei architetti de andar fin dentro con l'auto non pol essere el stesso de quei de scienze della formazion che devi posteggiar nei pressi dell'università anche se i sta in via Fabio Severo? El fatto che la gente fazi qualcosa no vol dir che xè NECESSARIO che quella vegni fatta. Allora posso dir che xè NECESSARIO che la maggior parte degli studenti vadi a bever el caffè e magnar la brioche in bar alla mattina? no.. xè tanti altri motivi, ma non xè un fatto NECESSARIO..

5) sicuramente.. ognidun per la sua strada e con le proprie idee.. no voio certo far cambiar idea a nessun mi :D

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

4) el motivo dei architetti de andar fin dentro con l'auto non pol essere el stesso de quei de scienze della formazion che devi posteggiar nei pressi dell'università anche se i sta in via Fabio Severo? :bye:

el discorso non reggi xkè non hai dato motivazioni valide.. ;)

xkè quelli di scienze della formazione hanno un motivo in più x andare in macchina?

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

credo che il liquidare la crisi di alcuni negozi a causa della mancanza di parcheggi come "rischio d impresa" sia quantomeno superficiale.

prima di tutto perchè moltissimi negozi danno lavoro a moltissimi dipendenti,i quali a loro volta godono di determinati diritti,e così anche un commerciante devev essere messo in grado di poter lavorare al meglio,è un suo diritto.

a trieste purtroppo mancano i parcheggi a tempo limitato,massimo un quarto d ora a rotazione,uno era stato messo davanti alla posta centrale prima del rinnovo e funzionava benissimo.

i parcheggi come sono quelli di trieste,di fatto agevolano solo la sosta prolungata ,quindi si dovrebbero creare delle aree adibite al parcheggio velocee gratis,,con controlli costanti di un addetto.

con un pizzico di buona volontà e intelligenza la soluzione si trova.

Modificato da merlodegraia
Link al commento
Condividi su altri siti

a trieste purtroppo mancano i parcheggi a tempo limitato,massimo un quarto d ora a rotazione,uno era stato messo davanti alla posta centrale prima del rinnovo e funzionava benissimo.

i parcheggi come sono quelli di trieste,di fatto agevolano solo la sosta prolungata ,quindi si dovrebbero creare delle aree adibite al parcheggio velocee gratis,,con controlli costanti di un addetto.

fazendo in questo modo xò el comun non incasseria niente.. quindi non penso ch ei saria così disposti a farli..

i sta mettendo a pagamento perfin i ultimi parcheggi de marina che i xe gratis.. figuremose se i instaurasi aree de parcheggio gratis!

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

[MOD] Tornemo in tema si per favor che xe meio :aracheroba: [/MOD]

credo che il liquidare la crisi di alcuni negozi a causa della mancanza di parcheggi come "rischio d impresa" sia quantomeno superficiale.

Ma anche no.

Quanto te rilevi un'attività commerciale o per valutar el suo valor se tien conto anche della sua posizion.

Per dir, due negozi identici in c.so Italia ma in tratti diversi dello stesso o anche alla stessa altezza ma un da una parte e un dall'altra della strada dove magari el marciapiede xe piu' largo de una parte e piu' stretto dall'altra ga due valori diversi.

Se mi apro un negozio in una via stretta dove no se pol posteggiar xe affari miei. No posso pretender che no se dia multe per i miei porci comodi de gaver un cliente dentro in negozio che posi meter l'auto davanti l'entrata.

"Moltissimi dipendenti" li ga solo i negozi che se li pol permetter, come Universaltecnica per dir ad esempio proprio in corso Saba.

Adesso volemo far passar el poder posteggiar dove che se vol e cambiar le regole secondo i propi comodi come atto sociale per salvaguardar i lavori dei dipendenti dei negozi? :D

Link al commento
Condividi su altri siti

go dito miliardi de volte come la penso :D :D

a TS manca postegi IN centro e IN periferia. Finche no i rivera' a capir che fazendo postegi periferici dove poso lasar l'auto x due euro al giorno e girar gratis con i mezzi pubblici (come sucedi nei paesi civili) el problema no i lo risolvera.

Inoltre i devi far postegi a pagamento in centro, i devi darme la posibilita de postegiar anche soto piaza unita, paghero 10 euro al ora ma se me servi i devi farlo. Se lavoro, i 10 euro li faro pagar ai miei clienti, se devo 'ndar cior robe ingombranti decidero se pagar 10 euro o pagar 50 per el trasporto a casa dela television a 82 pollici .....

I studneti universitari dovesi gaver i autobus agevolai o gratis, i vigili no dovesi romper le scatole ala gente che postegia la del univerista al steso modo de come i dovesi eser toleranti in certe zone del centro perche' no xe colpa del automobilista se no xe postegi. I comercianti ga ragiona protestar perche' lori cosi no lavora e la gente andara a far acqusiti da altre parti (friul, slovenia) e le conseguenze le paghemo tutti.. e la colpa de questo no xe dei automoblisti ma dei politici che no xe boni de far un piano del traffico e dei posteggi che agevoli chi lavora/studia ma xe solo boni de dirghe ai vigili de 'ndar in giro a far multe :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Chiedo scusa per l'OT che se ga prolungado anche per colpa mia.. :D:p

Secondo mi no se pol dir che a trieste manca i parcheggi nè in periferia nè in centro. El parcheggio de Opicina xè spesso svodo (vabbè che no ghe passo mai.. :p) a Valmaura xè sempre parcheggi liberi (tranne durante le manifestazioni sportive e non in stadio o al Palatrieste).. e questo per la periferia (certo.. la periferia no xè solo questa, però se podesi sfruttarla..)

In centro xè posteggi a pagamento che xè svodi (vedi el silos e el foro ulpiano..)

Gaver i bus gratis.. me par un investimento un po' troppo oneroso per el comun che non gavessi neanche un poco de ritorno.. E me par anche normale visto che el nostro no xè un paese civile :p

Se un vol andar a far la spesa o vardar i negozi in corso saba, va a piedi o coi mezzi pubblici.. oppur gira una vita per le viuzze intorno per cercar un posteggio regolare.. Se non trova un posteggio regolare e vol andar per forza con l'autin fin all'entrata del negozio, se pagherà la multa senza protestar.. perchè, ripeto, esisti delle leggi (giuste o non giuste che sia) e va rispettade. Se non se le rispetta se se assumi le proprie responsabilità.

Go dito la mia e devo specificar che non voio inculcarla anche ai altri che la vedi diversamente de mi, per evitar delle incomprensioni.

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Secondo mi no se pol dir che a trieste manca i parcheggi nè in periferia nè in centro.:bye:

el postegio de opicina ormai xe ocupa solo da camper e cmq a parte el tram e la 4 no xe tuti sti bus .. andasi potenziadi sicuramente. Mi andasi + che volentieri a lavorar in bus se ghe fosi qualcosa che me eviti de perder un'ora (vera!) per far 13km quando in auto ghe meto 15 minuti e sopratuto con orari del piffero...

In centro i postegi secondo mi manca.. foroulpiano no xe per niente svodo, spesso go difficolta a trovar postegio anche ale 6/7 de sera... le rive ormai xe un casoto, tuta la zona del borgo teresian/corso saba no ga postegi, come la parte de viale danunzio... xe zone piene de servizi e negozi e no xe pensabile che un postegi al silos x 'ndar in piaza foragi x lavor. Forsi xe el postegio de piaza perugino ma no me par sia a rotazion...

Per periferia, come diseva me par Arlon, bisogna ormai considerar anche la zona de monfalcon e la slovenia per incentivar chi vien da fora.

No rivo capir xche a TS sia cosi dificile far robe tipo park & ride che in tuta europa, te paghi 2 euro el postegio e te giri in centro gratis. A ts no se pol.. solito :D finche qualchidun no se svejera e fara un park ride che da muja te porta a koper .. quel giorno sara tropo tardi e i ns. politici sara ancora impegnati a pensar come abelir el water front :D :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Tra l'altro per andar in c.so Saba xe possibile usar el parcheggio del Coop de Barriera.

Se se compra qualcosa al Coop se ga un'ora e mezza de parcheggio *gratis* - basta un pacchetto de caramelle.

Insomma, pensandoghe un poco su se pol unir l'utile al dilettevole e far i propri comodi senza ris'ciar de ciapar multe :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Adesso volemo far passar el poder posteggiar dove che se vol e cambiar le regole secondo i propi comodi come atto sociale per salvaguardar i lavori dei dipendenti dei negozi?

questo lo dici tu,io ho scritto che con una semplice soluzione attuabile anche da subito,con la sosta regolamentata entro appositi tracciati si può risolvere il problema immediatamente .

el postegiar dove che se vol è tutt altra cosa.

comunque è indubbio che se un negozio chiude,i commessi vanno a casa

Modificato da merlodegraia
Link al commento
Condividi su altri siti

el postegio de opicina ormai xe ocupa solo da camper e cmq a parte el tram e la 4 no xe tuti sti bus .. andasi potenziadi sicuramente. Mi andasi + che volentieri a lavorar in bus se ghe fosi qualcosa che me eviti de perder un'ora (vera!) per far 13km quando in auto ghe meto 15 minuti e sopratuto con orari del piffero...

e aggiungo che oltre a esser pochi bus, i xe sporadici.

mi go dovu andar mooolto spesso a opicina ultimamente e perdevo solo che tempo ad andar in bus:

el tram xe ogni 20 minuti (ma nelle ore de punta parti pochissime volte regolare) e la 4 anche.

ah.. xe anche la 39 volendo, ma fa un giro assurdo e sta ancora più tempo.

e poi concordo: el parcheggio (che poi qual te intendi? no xe un solo parcheggio ad Opicina ;)) xe usa prevalentemente dai camper

quindi el discorso x mi non reggi e concordo con av: non ga senso perder 1 ora x la strada!

a meno che un no ga tempo da perder....

:bye:

Modificato da mula alabardata
Link al commento
Condividi su altri siti

Proprio ieri pomeriggio dovevo andar al sportel postamat de via Bramante. No go molà l'auto in seonda fila come fa tanti (troppi per i miei gusti), go postegià a san Giusto e go fato quei 400 metri a piedi andata e ritorno.

Dopo gavevo de andar in Cavana in un negozio per 5 minuti. No go mola' l'auto sulla fermata della 24: son anda' in via Cadorna e go speso 50 centesimi per mezza ora de postegio.

No me par una tragedia. Se fazo mi pol far tuti no?

Questo xe el punto.

Link al commento
Condividi su altri siti

comunque è indubbio che se un negozio chiude,i commessi vanno a casa

Ma se ghe iera bisogno de quel negozio (leggi i vendeva) basta che i lo riverzi dove che xe posteggi... per dir a rabuiese nel centro commerciale che ghe xe... o al "centro commerciale Lanza" (che non so perchè i lo definisi centro commerciale, visto che xe due negozi ed un supermercato).

Se un compra un negozio in centro el sa (o, dovessi saver) pregi e difetti. Ghe passa molta più gente (ergo pubblicità), ma meno gente se ferma (rapporto gente che passa de là/gente che entra basso). Te verzi in periferia o centro commerciale? Meno gente riva (magar devi andar là solo per quel, e no ghe passa per caso), ma quei che riva xe intenzionai a comprar.

Per mi se pol chiuder tutto el centro ai auti, e far tutto pedonale. Se risolvi el problema alla base...

Link al commento
Condividi su altri siti

.

3/4 dei negozi dovesi eser za seradi da anni.
dopende dalle zone,perchè se è vero che corso italia e limitrofe vie,portano naturalmente la gente a passeggiarci e a passare volentieri il tempo guardando le vetrine e camminando,una zona come barriera e corso saba,tutto hanno meno che l attrattiva di passeggiare in mezzo allo smog e alla desolante e rumorosa strada che purtroppo è sempre trafficatissima.

il rinnovo della zona,non avrà certo risvolti eclatanti,il degrado della piazzetta della madonnina ne è un esempio.

in poche parole,dove vai a finire se passeggi per corso saba? diverso è se ti fai le vie mazzini ecc ecc che arrivi al mare o viceversa...

Modificato da merlodegraia
Link al commento
Condividi su altri siti

Tra l'altro per andar in c.so Saba xe possibile usar el parcheggio del Coop de Barriera.

no son mai sta la dentro perche nianca savevo ghe sia un postegio quindi se nisun publiciza ste robe xe dificile che la gente le usi :D dopo tuto xe un postegio privato dele coop che el comun no pol sicuramente indicarlo con la "P" ..e cmq quanti posti xe ? pesno che se tuti quei che gira la in zona entra e esci da quel postegio intasa subito tuto....

altra roba... visto che ala fine me par che i postegi sia gestidi tuti dala stesa societa, saria tanto dificile meter nele zone critiche dei indicatori che indica quanti posti liberi xe nei postegi piu vicini?!?! almeno evito de far el giro del mondo x zercar un posto...

Ma el punto xe che un negozio no chiudi perché no ga el posto macchina davanti,

un negozio chiudi xche no vendi. se mi stasi per dir a muja trovasi sicuramente piu comodo andar per negozi al giulia o ale torri o anche in slovenia piutosto che 'ndar zercar un negozio in via imbriani dove so za che no trovo postegi nianca a morir ... quindi ripeto, i comercianti ga ragion de protestar xche el comun no fa niente x agevolar la loro ativita, anzi.. fa de tuto x romperghe i bisi con i vigili spesso arroganti che no fa altro che multar ... :D

Link al commento
Condividi su altri siti

el tram xe ogni 20 minuti (ma nelle ore de punta parti pochissime volte regolare) e la 4 anche.

Quel xe un altro problema.

Ma resta sempre el circolo vizioso che go za descritto piu' e piu' volte:

+ auti = + traffico = bus piu' lenti = - gente in bus = + gente in auto = + auti = + traffico = bus piu' lenti

e via così

Cambiando la gente inveze:

- auti = - traffico = bus più veloci = + gente in bus = - auti = - traffico

Inoltre se i bus riva far piu' corse con el stesso numero de mezzi e autisti

perche' diminuisi i tempi de percorrenza :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×