Jump to content

Ve par giusto serar la scalinata de Sant'Antonio Novo?  

19 members have voted

1. 1. Ve par giusto serar la scalinata de Sant'Antonio Novo?

• Si
      2
    • No
      17

Recommended Posts

Posted

Risposta secca per sto sondaggio.

Ve prego de elaborar le risposte per piacer :D

Mi digo de no.

Perché mai serarla?

Sopratuto... i ga adiritura dito che i pensa de far un mureto con cancellata per serar e delimitarne el perimetro.

Tuto questo perché? Perché no i vol che certa gente vadi far scagaz la, sporcando, imbratando ecc. ecc.

D'acordo che la gente no ga de sporcar... ma quel spazio xe sempre sta verto...

no te pol mandar via la gente se sta la senza disturbar.. se sporca ok...

Bastasi che, con tuti i vigili polizioti ecc che gira, un passi de la ogni tanto e fa un poche de multe per chi sporca... e controlar... no me par dificile...

Se no dovesi cominciar serar tuto...

E po' saria proprio un obrobrio veder un mureto con cancela la 'torno.

:bye:

Posted

Anche mi digo de no: misura troppo estrema per risolver la question, la scalinada xe sempre stada verta e xe una schifezza veder la facciata contornada da ringhiere :noghesemo:

Ma no se podeva studiar qualcossa de diverso??

Posted
Come disi Star: bastassi usar le forze dell' ordine per far girar alla larga chi sporca, rovina ecc ecc...

Forsi i gavarà pensado che costa meno gestir la situazion con le transenne piuttosto che metter qualchedun de guardia...

Posted
Forsi i gavarà pensado che costa meno gestir la situazion con le transenne piuttosto che metter qualchedun de guardia...

..Certo che se la nostra amministrazion pensa cussì, semo messi assai mal..... :wacko:

Posted

Aiutatemi a capire:

Di quale scalinata si tratta?

Non ho grande memoria per i nomi dei posti, anche di Firenze... me li ricordo sempre come "là de quel negozio, la de quel monumento, etcetc...

Qualcuno ha mnagari una foto? Sennò con qualche indicazione dovrei arrivarci.

Grazie :p

Posted
Discrepanza tra votanti ed esponenti opinioni 

che gabbi sbaià mi de votar? :rolleyes:

visto che son el più mona del forum podessi esser che go fracca si anzi che no!

me merito una punizion se xe cussi :baston:

Posted

Non ci credo!

Mi era venuta in mente la chiesa di S.Antonio Nuovo, ma pensavo ci fosse altrove una scalinata (tipo Scala Gigante) che non mi sovveniva...

Ma come...hanno praticamente chiuso con transenne il sagrato di una chiesa???

Ma nemmeno il Duomo di Firenze, dai!

Che gran danni erano occorsi per una decisione così drastica??? O|:down:

Posted

Dopo qualche chiarimento da parte de Starlite e una visitina giusto nel tardo pomeriggio go realizzado de cosa se stava parlando..

..per mi xè inutile una roba del genere, primo perchè non servi recintar per evitar che la gente sporchi.. secondo me vegnerà de rider co i sarà costretti a tirar su un muro de 3 metri per evitar che i muli che vol far scagaz scavalchi la recinzion! :D :D :D

Posted
[...]

Ma come...hanno praticamente chiuso con transenne il sagrato di una chiesa??? [...]

Ma nemmeno il Duomo di Firenze, dai!

Che gran danni erano occorsi per una decisione così drastica??? O|:down:

Il gran danno? Mah... sporcizia... come se ne vede in tanti altri posti... anche in piazza Unità.. recintiamo anche quella :D

Il provvedimento provvisorio per ora è costituito da un muro di transenne, con la scritta "Proprietà Privata - Divieto di Accesso" <-- Una domanda sorge spontanea... la ciesa no xe de proprietà dela Comun? Che proprietà privata xe?

Ma a parte questo che podesi solo esser per farghe la punta al cosìdetto :D

Posted

dubbio mio...

Il provvedimento provvisorio per ora è costituito da un muro di transenne, con la scritta "Proprietà Privata - Divieto di Accesso" <-- Una domanda sorge spontanea... la ciesa no xe de proprietà dela Comun? Che proprietà privata xe?

ma le ciese no xe d eproprietà della chiesa?

no xe un zogo de parole, ma me sembra che le ciese sia parte della Chiesa, no del comun...

resta comunque el fatto che le transenne no servi... :clapclap:

Posted

Beh.....xe molto buffo el fatto che i seri una chiesa.....dopotutto no dovesi eser un logo dove i fedeli ga libero accesso se i vol star in preghiera...... :confused:

Posted
Beh.....xe molto buffo el fatto che i seri una chiesa.....dopotutto no dovesi eser un logo dove i fedeli ga libero accesso se i vol star in preghiera...... :confused:

ma no credo che i sera la ciesa, i ga delimitado la scalinada da uqanto go capì, credo che la ciesa la resti comunque verta, negli orari de "aperturA", mi no go ancora vist come xe, però probabilmente ghe sarà un varco che vien verto de mattina e serado la sera... :papa:

ma de sicuro saverà Starlite.... :clap:

Posted

Attenzion, non vien serada la cesa, vien serada soltanto la scalinada con relativa porta d'ingresso principal della cesa...a s.antonio novo se pol acceder tramite le entrate sui lati.